

Parašyta 2013 kovo 03 - 01:23
Parašyta 2013 kovo 03 - 11:13
Visų pirma atkreipk dėmesį- pas 1.6hdi turbina yra iš priekio, o pas 2.0hdi turbina yra iš galo (už variklio). O šeip paprasčiau yra parduoti savo 1.6 ir nusipirkti normalų dvilitrį. Bus ir paprasčiau ir pigiau kogero nei burti kažką...Sveiki, taigi turiu 1.6hdi (81kw)varikliuka su labai silpna turbina, leidzia tepalus, asele kleba i visas puses, jau galas, nors sparneliai sveiki, yra sansas restauruoti, bet gavau is pazystamo nusiardyti gerybiu nu sukalto 2hdi varianto
pasivogiau turbyna su visomis tepimo slangutemis ir panasiai. Pamaniau, kad butu nieko pabandyti uzmauti ant savojo, tvirtinimai zinoma tiek prie ismetimo kolektoriaus, tiek prie oro putimo/paemimo netinka, bet jungtis pasidarysiu ir tai nera problema, klausymas didziausia kylo, kai pamaciau, kad 2hdi turbo yra reguliuojama actuatorium, i kuri jungiasi kazkokia fyske..
) i 1.6hdi jungiasi tik vakumine slangute. Mastau apkeisti actuatorius vietomis, gal kam teko susidurti su panasiu turbo taikymu? Koks gaunasi galutinis rezultatas? Ar 1.6 issuks siek tiek didesne kriauklele? Kaip i tai reguoja kompas?
Parašyta 2013 kovo 03 - 11:19
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
Parašyta 2013 kovo 03 - 23:30
na turejai omenyje, kad nepritaikysiu nes ji bus ne taip pasukta? Na kaip ir minejau jungimai prie kolektoriaus ir pan isvis netinka, bet ryt pasidarysiu perejimus, tarpines. Siandien persukau turbo, dabar ji pritaikyta stoveti is priekio ar kaip cia pasakyti :-D praskyriau ta daly, reguliuojama actuatoriaus ir persukau kitaip, tam pagaliukui, kuris padarytas, kad nesusimautum uzdedant ir prilaiko visa darinejimosi mechanizma isgreziau kita skylute, su actuatorium padariau taip - isemiau is senos turbo (kur nesijungia fyske) ir prisukau prie sitos, dabar reiks suderinti alkuneles ilgi, kad pilnai darinetusi. Na tiesiog siuo metu nera man galimybiu nei parduoti nei pirkto kazko, o del burimo, kolkas i tai idejau nuli investiciju :-)) kad pajungsiu tai faktas, bet ar man ja issuks tinkamai ir darinesis actuatorius kaip pridera - va kur didziausias klausimas, tad ir norejau paklausti gal kam teko kazka panasaus gaminti.. :-))Visų pirma atkreipk dėmesį- pas 1.6hdi turbina yra iš priekio, o pas 2.0hdi turbina yra iš galo (už variklio). O šeip paprasčiau yra parduoti savo 1.6 ir nusipirkti normalų dvilitrį. Bus ir paprasčiau ir pigiau kogero nei burti kažką...
Parašyta 2013 kovo 03 - 23:40
Na galia taip lengvai manau neatsiras, intercooleri reiktu keisti, perprogramuoti kompa, kolkas planas tik uzmauti normaliai veikiancia turbo, senaja gal pabandysiu restuoruotis, nes itariu, kad uzteks pakeisti ivores ir pan ir turetu viskas susitvarkyti. Tiesiog neperseniausiai tvarkant fapa, nuemiau turbo ir del idumumo ilindau paziureti ko ta asele kleba ir panasiai, nepastebejau varines saibos ir prisukau karstaja daly atgal, kai pradejo pro turbo piltys suodziai..O jeigu galvoji apie didesnį galingumą, tai 1.6 hdi originali nauja sankaba pasiduoda ties 270-280nm...
Parašyta 2013 kovo 04 - 10:03
Parašyta 2013 kovo 04 - 17:17
kazkaip netaip suziurejai turbinos valdyma, 2,0 hdi 100kw turbina taip pat valdoma vakumu, o tas daiktas su fiske tai tik daviklis, taip kad jo nepajungus niekas nepasikeis, net kaip pvz pas peugeot expert su analogisku varikliu turbina be daviklio.Sveiki, taigi turiu 1.6hdi (81kw)varikliuka su labai silpna turbina, leidzia tepalus, asele kleba i visas puses, jau galas, nors sparneliai sveiki, yra sansas restauruoti, bet gavau is pazystamo nusiardyti gerybiu nu sukalto 2hdi varianto
pasivogiau turbyna su visomis tepimo slangutemis ir panasiai. Pamaniau, kad butu nieko pabandyti uzmauti ant savojo, tvirtinimai zinoma tiek prie ismetimo kolektoriaus, tiek prie oro putimo/paemimo netinka, bet jungtis pasidarysiu ir tai nera problema, klausymas didziausia kylo, kai pamaciau, kad 2hdi turbo yra reguliuojama actuatorium, i kuri jungiasi kazkokia fyske..
) i 1.6hdi jungiasi tik vakumine slangute. Mastau apkeisti actuatorius vietomis, gal kam teko susidurti su panasiu turbo taikymu? Koks gaunasi galutinis rezultatas? Ar 1.6 issuks siek tiek didesne kriauklele? Kaip i tai reguoja kompas?
Parašyta 2013 kovo 07 - 01:36
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 kovo 07 - 01:38
Parašyta 2013 kovo 07 - 10:15
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
Parašyta 2013 kovo 07 - 17:48
nauja sankaba turbut ir su 150 nm be problemu galima per 500 km uzmust, jos neivazinejus...PhanT - teko susidurt ar fantazuoji?
C5 II su nauja originalia sankaba pradėjo buksuot po savaitės ties 300nm
307 su nauja originalia sankaba pradėjo buksuoti irgi po savaitės ties 305nm
C4 su 17kkm rida pradėjo buksuoti po 8kkm ties 295nm ir po to dar važinėjau kol pardaviau apie 30kkm su 280nm 1-2 begiais, 275nm 3 begiu ir 270nm 4-5 begiais.
Dabar paleidau vieną Portugalą su 305nm, kolkas jokių problemų, bet jis teigia, jog pas jį kažkokia sustiprinta sankaba....
Parašyta 2013 kovo 16 - 03:04
Šį pranešimą redagavo sabotage: 2013 kovo 16 - 03:49
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0