Turbo keitimas
#1
Parašyta 2013 kovo 03 - 01:23
#2
Parašyta 2013 kovo 03 - 11:13
Visų pirma atkreipk dėmesį- pas 1.6hdi turbina yra iš priekio, o pas 2.0hdi turbina yra iš galo (už variklio). O šeip paprasčiau yra parduoti savo 1.6 ir nusipirkti normalų dvilitrį. Bus ir paprasčiau ir pigiau kogero nei burti kažką...Sveiki, taigi turiu 1.6hdi (81kw)varikliuka su labai silpna turbina, leidzia tepalus, asele kleba i visas puses, jau galas, nors sparneliai sveiki, yra sansas restauruoti, bet gavau is pazystamo nusiardyti gerybiu nu sukalto 2hdi varianto pasivogiau turbyna su visomis tepimo slangutemis ir panasiai. Pamaniau, kad butu nieko pabandyti uzmauti ant savojo, tvirtinimai zinoma tiek prie ismetimo kolektoriaus, tiek prie oro putimo/paemimo netinka, bet jungtis pasidarysiu ir tai nera problema, klausymas didziausia kylo, kai pamaciau, kad 2hdi turbo yra reguliuojama actuatorium, i kuri jungiasi kazkokia fyske.. ) i 1.6hdi jungiasi tik vakumine slangute. Mastau apkeisti actuatorius vietomis, gal kam teko susidurti su panasiu turbo taikymu? Koks gaunasi galutinis rezultatas? Ar 1.6 issuks siek tiek didesne kriauklele? Kaip i tai reguoja kompas?
'07 Peugeot 308 1.6 hdi 80+kw For Sale
'07 Peugeot 407sw executive 2.0HDi 100kw For Sale
#3
Parašyta 2013 kovo 03 - 11:19
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#4
Parašyta 2013 kovo 03 - 23:30
na turejai omenyje, kad nepritaikysiu nes ji bus ne taip pasukta? Na kaip ir minejau jungimai prie kolektoriaus ir pan isvis netinka, bet ryt pasidarysiu perejimus, tarpines. Siandien persukau turbo, dabar ji pritaikyta stoveti is priekio ar kaip cia pasakyti :-D praskyriau ta daly, reguliuojama actuatoriaus ir persukau kitaip, tam pagaliukui, kuris padarytas, kad nesusimautum uzdedant ir prilaiko visa darinejimosi mechanizma isgreziau kita skylute, su actuatorium padariau taip - isemiau is senos turbo (kur nesijungia fyske) ir prisukau prie sitos, dabar reiks suderinti alkuneles ilgi, kad pilnai darinetusi. Na tiesiog siuo metu nera man galimybiu nei parduoti nei pirkto kazko, o del burimo, kolkas i tai idejau nuli investiciju :-)) kad pajungsiu tai faktas, bet ar man ja issuks tinkamai ir darinesis actuatorius kaip pridera - va kur didziausias klausimas, tad ir norejau paklausti gal kam teko kazka panasaus gaminti.. :-))Visų pirma atkreipk dėmesį- pas 1.6hdi turbina yra iš priekio, o pas 2.0hdi turbina yra iš galo (už variklio). O šeip paprasčiau yra parduoti savo 1.6 ir nusipirkti normalų dvilitrį. Bus ir paprasčiau ir pigiau kogero nei burti kažką...
#5
Parašyta 2013 kovo 03 - 23:40
Na galia taip lengvai manau neatsiras, intercooleri reiktu keisti, perprogramuoti kompa, kolkas planas tik uzmauti normaliai veikiancia turbo, senaja gal pabandysiu restuoruotis, nes itariu, kad uzteks pakeisti ivores ir pan ir turetu viskas susitvarkyti. Tiesiog neperseniausiai tvarkant fapa, nuemiau turbo ir del idumumo ilindau paziureti ko ta asele kleba ir panasiai, nepastebejau varines saibos ir prisukau karstaja daly atgal, kai pradejo pro turbo piltys suodziai.. ) kaip tik pasitaike proga pasivogti 2hdi turbo tai tuo paciu ardymu pamaniau pabandyti toki maza, pigu ekspermentaO jeigu galvoji apie didesnį galingumą, tai 1.6 hdi originali nauja sankaba pasiduoda ties 270-280nm...
p.s. gal kas zino koki gera, nebrangu aerozolini engine cleaneri?
#6
Parašyta 2013 kovo 04 - 10:03
#7
Parašyta 2013 kovo 04 - 17:17
kazkaip netaip suziurejai turbinos valdyma, 2,0 hdi 100kw turbina taip pat valdoma vakumu, o tas daiktas su fiske tai tik daviklis, taip kad jo nepajungus niekas nepasikeis, net kaip pvz pas peugeot expert su analogisku varikliu turbina be daviklio.Sveiki, taigi turiu 1.6hdi (81kw)varikliuka su labai silpna turbina, leidzia tepalus, asele kleba i visas puses, jau galas, nors sparneliai sveiki, yra sansas restauruoti, bet gavau is pazystamo nusiardyti gerybiu nu sukalto 2hdi varianto pasivogiau turbyna su visomis tepimo slangutemis ir panasiai. Pamaniau, kad butu nieko pabandyti uzmauti ant savojo, tvirtinimai zinoma tiek prie ismetimo kolektoriaus, tiek prie oro putimo/paemimo netinka, bet jungtis pasidarysiu ir tai nera problema, klausymas didziausia kylo, kai pamaciau, kad 2hdi turbo yra reguliuojama actuatorium, i kuri jungiasi kazkokia fyske.. ) i 1.6hdi jungiasi tik vakumine slangute. Mastau apkeisti actuatorius vietomis, gal kam teko susidurti su panasiu turbo taikymu? Koks gaunasi galutinis rezultatas? Ar 1.6 issuks siek tiek didesne kriauklele? Kaip i tai reguoja kompas?
kita puse - sio "projekto" beprasmiskumas ... daug darbo del niekinio rezultato...manau uzsiputines nuo 3k rpm ar net daugiau...stumokliai degs jei programos keist nesiruosi ir t.t.
#8
Parašyta 2013 kovo 07 - 01:36
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 kovo 07 - 01:38
#9
Parašyta 2013 kovo 07 - 10:15
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#10
Parašyta 2013 kovo 07 - 17:48
nauja sankaba turbut ir su 150 nm be problemu galima per 500 km uzmust, jos neivazinejus...PhanT - teko susidurt ar fantazuoji?
C5 II su nauja originalia sankaba pradėjo buksuot po savaitės ties 300nm
307 su nauja originalia sankaba pradėjo buksuoti irgi po savaitės ties 305nm
C4 su 17kkm rida pradėjo buksuoti po 8kkm ties 295nm ir po to dar važinėjau kol pardaviau apie 30kkm su 280nm 1-2 begiais, 275nm 3 begiu ir 270nm 4-5 begiais.
Dabar paleidau vieną Portugalą su 305nm, kolkas jokių problemų, bet jis teigia, jog pas jį kažkokia sustiprinta sankaba....
#11
Parašyta 2013 kovo 16 - 03:04
Karstoji dalis aisku buvo priskretus, nes turbo nenauja, kiek galejau ja isvaliau:
Kadangi turbo 1.6 motore stovi visai kitaip, teko persukti karstaja dali, kad tepimas gautusi is virsaus, kadangi yra toks spykiukas, neleidziantis to padaryti, kad neuzdetum kreivai, teko isgrezti kitas skylutes jam ilysti (3 isgreztos, nes apsiskaiciavau su veistgeisto reguliavimu truputi):
Saltaja dali taipogi persukau, kad tiktu su sujungimu (kurio deje nebepasidariau..):
Persukta reguliuojama dalis atrode taip:
Apkeiciau veistgeitus vietomis, nes 2hdi turbo pasirode kazkoks itartinas ir dar pabijojau, kad vakumas skirsis, nepritrauks ir pan, kadangi turbo persukta, veistgeitas turejo stoveti kitoje vietoje ir paciame laikyklyje teko pragrezti skylute jam pritvirtinti:
Pasidariau perejima, kad iseitu turbo pritvirtinti prie 1.6 kolektoriaus:
Uzdejus turbo, tepimo gryztamoji slangele buvo pertrumpa, teko nulekti nusipirkti kazka ilgesnio (cia ir prasidejo nesuderinimai )
pakeiciau i:
http://img834.images...30305163803.jpg
Slangute buvo labai nelanksti, tad teko sujungti su sena, kad uzsilenktu kampu, nes taskas, kur ji iseina is turbo ir ieina atgal i varikli buvo beveik viename aukstyje..
http://img33.imagesh...30305230953.jpg
http://img521.images...30304193837.jpg
bet buvo vakaras, o ryt turejau is garazo isvaryti masina, uzdejus turbo nesigavo sujungti graziai tepimo gryztamosios, nes slangute vistiek buvo perstangri, gavosi luzimai, na ja visaip prie kampu pririsus buvo gal galima tam kartui kazka isgauti, bet kita beda - nebespejau pasidaryti perejimo i paemimo kolektoriu, na ten visai smulkmena, bet reikejo medziagu, o tuo metu neturejau
http://img7.imagesha...30306170844.jpg
http://img62.imagesh...31603h45m19.png
Darbo nebuvo daug, tiesiog reikia viskam is anksto labiau pasiruosti
Šį pranešimą redagavo sabotage: 2013 kovo 16 - 03:49
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0