Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Turbo keitimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 sabotage

sabotage
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:407 1.6 HDI

Parašyta 2013 kovo 03 - 01:23

Sveiki, taigi turiu 1.6hdi (81kw)varikliuka su labai silpna turbina, leidzia tepalus, asele kleba i visas puses, jau galas, nors sparneliai sveiki, yra sansas restauruoti, bet gavau is pazystamo nusiardyti gerybiu nu sukalto 2hdi varianto :) pasivogiau turbyna su visomis tepimo slangutemis ir panasiai. Pamaniau, kad butu nieko pabandyti uzmauti ant savojo, tvirtinimai zinoma tiek prie ismetimo kolektoriaus, tiek prie oro putimo/paemimo netinka, bet jungtis pasidarysiu ir tai nera problema, klausymas didziausia kylo, kai pamaciau, kad 2hdi turbo yra reguliuojama actuatorium, i kuri jungiasi kazkokia fyske.. :)) i 1.6hdi jungiasi tik vakumine slangute. Mastau apkeisti actuatorius vietomis, gal kam teko susidurti su panasiu turbo taikymu? Koks gaunasi galutinis rezultatas? Ar 1.6 issuks siek tiek didesne kriauklele? Kaip i tai reguoja kompas?
  • 0

#2 gadintojas

gadintojas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 23
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:'07 308 1.6hdi 80+kw '11 308cc GT HDi

Parašyta 2013 kovo 03 - 11:13

Sveiki, taigi turiu 1.6hdi (81kw)varikliuka su labai silpna turbina, leidzia tepalus, asele kleba i visas puses, jau galas, nors sparneliai sveiki, yra sansas restauruoti, bet gavau is pazystamo nusiardyti gerybiu nu sukalto 2hdi varianto :) pasivogiau turbyna su visomis tepimo slangutemis ir panasiai. Pamaniau, kad butu nieko pabandyti uzmauti ant savojo, tvirtinimai zinoma tiek prie ismetimo kolektoriaus, tiek prie oro putimo/paemimo netinka, bet jungtis pasidarysiu ir tai nera problema, klausymas didziausia kylo, kai pamaciau, kad 2hdi turbo yra reguliuojama actuatorium, i kuri jungiasi kazkokia fyske.. :)) i 1.6hdi jungiasi tik vakumine slangute. Mastau apkeisti actuatorius vietomis, gal kam teko susidurti su panasiu turbo taikymu? Koks gaunasi galutinis rezultatas? Ar 1.6 issuks siek tiek didesne kriauklele? Kaip i tai reguoja kompas?

Visų pirma atkreipk dėmesį- pas 1.6hdi turbina yra iš priekio, o pas 2.0hdi turbina yra iš galo (už variklio). O šeip paprasčiau yra parduoti savo 1.6 ir nusipirkti normalų dvilitrį. Bus ir paprasčiau ir pigiau kogero nei burti kažką...
  • 0
'11 peugeot 308cc GT 2.0hdi
'07 Peugeot 308 1.6 hdi 80+kw For Sale
'07 Peugeot 407sw executive 2.0HDi 100kw For Sale

#3 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 137
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Tesla Model Y Performance

Parašyta 2013 kovo 03 - 11:19

O jeigu galvoji apie didesnį galingumą, tai 1.6 hdi originali nauja sankaba pasiduoda ties 270-280nm...
  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#4 sabotage

sabotage
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:407 1.6 HDI

Parašyta 2013 kovo 03 - 23:30

Visų pirma atkreipk dėmesį- pas 1.6hdi turbina yra iš priekio, o pas 2.0hdi turbina yra iš galo (už variklio). O šeip paprasčiau yra parduoti savo 1.6 ir nusipirkti normalų dvilitrį. Bus ir paprasčiau ir pigiau kogero nei burti kažką...

na turejai omenyje, kad nepritaikysiu nes ji bus ne taip pasukta? Na kaip ir minejau jungimai prie kolektoriaus ir pan isvis netinka, bet ryt pasidarysiu perejimus, tarpines. Siandien persukau turbo, dabar ji pritaikyta stoveti is priekio ar kaip cia pasakyti :-D praskyriau ta daly, reguliuojama actuatoriaus ir persukau kitaip, tam pagaliukui, kuris padarytas, kad nesusimautum uzdedant ir prilaiko visa darinejimosi mechanizma isgreziau kita skylute, su actuatorium padariau taip - isemiau is senos turbo (kur nesijungia fyske) ir prisukau prie sitos, dabar reiks suderinti alkuneles ilgi, kad pilnai darinetusi. Na tiesiog siuo metu nera man galimybiu nei parduoti nei pirkto kazko, o del burimo, kolkas i tai idejau nuli investiciju :-)) kad pajungsiu tai faktas, bet ar man ja issuks tinkamai ir darinesis actuatorius kaip pridera - va kur didziausias klausimas, tad ir norejau paklausti gal kam teko kazka panasaus gaminti.. :-))
  • 0

#5 sabotage

sabotage
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:407 1.6 HDI

Parašyta 2013 kovo 03 - 23:40

O jeigu galvoji apie didesnį galingumą, tai 1.6 hdi originali nauja sankaba pasiduoda ties 270-280nm...

Na galia taip lengvai manau neatsiras, intercooleri reiktu keisti, perprogramuoti kompa, kolkas planas tik uzmauti normaliai veikiancia turbo, senaja gal pabandysiu restuoruotis, nes itariu, kad uzteks pakeisti ivores ir pan ir turetu viskas susitvarkyti. Tiesiog neperseniausiai tvarkant fapa, nuemiau turbo ir del idumumo ilindau paziureti ko ta asele kleba ir panasiai, nepastebejau varines saibos ir prisukau karstaja daly atgal, kai pradejo pro turbo piltys suodziai.. :)) kaip tik pasitaike proga pasivogti 2hdi turbo tai tuo paciu ardymu pamaniau pabandyti toki maza, pigu ekspermenta :)

p.s. gal kas zino koki gera, nebrangu aerozolini engine cleaneri?
  • 0

#6 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 kovo 04 - 10:03

ple, o man kaip tik reikia 2 litru Hdi 100 kW turbinos :D
  • 0

#7 spekulentas

spekulentas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Automobilis:keli << ir s2k

Parašyta 2013 kovo 04 - 17:17

Sveiki, taigi turiu 1.6hdi (81kw)varikliuka su labai silpna turbina, leidzia tepalus, asele kleba i visas puses, jau galas, nors sparneliai sveiki, yra sansas restauruoti, bet gavau is pazystamo nusiardyti gerybiu nu sukalto 2hdi varianto :) pasivogiau turbyna su visomis tepimo slangutemis ir panasiai. Pamaniau, kad butu nieko pabandyti uzmauti ant savojo, tvirtinimai zinoma tiek prie ismetimo kolektoriaus, tiek prie oro putimo/paemimo netinka, bet jungtis pasidarysiu ir tai nera problema, klausymas didziausia kylo, kai pamaciau, kad 2hdi turbo yra reguliuojama actuatorium, i kuri jungiasi kazkokia fyske.. :)) i 1.6hdi jungiasi tik vakumine slangute. Mastau apkeisti actuatorius vietomis, gal kam teko susidurti su panasiu turbo taikymu? Koks gaunasi galutinis rezultatas? Ar 1.6 issuks siek tiek didesne kriauklele? Kaip i tai reguoja kompas?

kazkaip netaip suziurejai turbinos valdyma, 2,0 hdi 100kw turbina taip pat valdoma vakumu, o tas daiktas su fiske tai tik daviklis, taip kad jo nepajungus niekas nepasikeis, net kaip pvz pas peugeot expert su analogisku varikliu turbina be daviklio.
kita puse - sio "projekto" beprasmiskumas ... daug darbo del niekinio rezultato...manau uzsiputines nuo 3k rpm ar net daugiau...stumokliai degs jei programos keist nesiruosi ir t.t.
  • 0
Parduodami PSA dalimis:
ardomi automobiliai
Kaunas 8677 544 penki 0

#8 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2013 kovo 07 - 01:36

Irgi isivaizduoju, kad jau pakeitus turba - programa perasinsinet tai pirmas dalykas. Antras dalykas ant kiek jos skiriasi (turbos) ? Na, esme tame, kad geriau TIKRAI nevaziuos, o kad vaziuotu reik valdyma tvarkyt...Tada turetu kazkas tokio gautis kaip daugiau KW ir daugiau NM prie aukstesniu sukiu, o iki 2500rpm manau, kad dar ir bukesne pasidarys, bo 1.6 tai nebus taip paprasta didesne sraige issukt. Originali sankaba 1.6 laiko tikrai virs 300nm...Nereik jau prifantazuot, kad vos iki 280. Siaip idomus proektas, parasyk atsiliepima poto, kas ir kaip sekesi :beer:

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 kovo 07 - 01:38

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#9 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 137
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Tesla Model Y Performance

Parašyta 2013 kovo 07 - 10:15

PhanT - teko susidurt ar fantazuoji? :) C5 II su nauja originalia sankaba pradėjo buksuot po savaitės ties 300nm 307 su nauja originalia sankaba pradėjo buksuoti irgi po savaitės ties 305nm C4 su 17kkm rida pradėjo buksuoti po 8kkm ties 295nm ir po to dar važinėjau kol pardaviau apie 30kkm su 280nm 1-2 begiais, 275nm 3 begiu ir 270nm 4-5 begiais. Dabar paleidau vieną Portugalą su 305nm, kolkas jokių problemų, bet jis teigia, jog pas jį kažkokia sustiprinta sankaba....
  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#10 spekulentas

spekulentas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Automobilis:keli << ir s2k

Parašyta 2013 kovo 07 - 17:48

PhanT - teko susidurt ar fantazuoji? :)
C5 II su nauja originalia sankaba pradėjo buksuot po savaitės ties 300nm
307 su nauja originalia sankaba pradėjo buksuoti irgi po savaitės ties 305nm
C4 su 17kkm rida pradėjo buksuoti po 8kkm ties 295nm ir po to dar važinėjau kol pardaviau apie 30kkm su 280nm 1-2 begiais, 275nm 3 begiu ir 270nm 4-5 begiais.

Dabar paleidau vieną Portugalą su 305nm, kolkas jokių problemų, bet jis teigia, jog pas jį kažkokia sustiprinta sankaba....

nauja sankaba turbut ir su 150 nm be problemu galima per 500 km uzmust, jos neivazinejus...
  • 0
Parduodami PSA dalimis:
ardomi automobiliai
Kaunas 8677 544 penki 0

#11 sabotage

sabotage
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:407 1.6 HDI

Parašyta 2013 kovo 16 - 03:04

oh visai buvau uzmirses apie sita tema :) na del laiko stokos ir garaze uzimtos vietos turejau nutraukti savo zaidimus, gal ateityje kada atsiradus laikui dar kazka pachalturinsiu, nors truko tiek mazai, kad dabar paciam gaila, kad nedabaigiau :) na galiu truputi parodyti ko ten primaliau:

Karstoji dalis aisku buvo priskretus, nes turbo nenauja, kiek galejau ja isvaliau:
Posted Image

Kadangi turbo 1.6 motore stovi visai kitaip, teko persukti karstaja dali, kad tepimas gautusi is virsaus, kadangi yra toks spykiukas, neleidziantis to padaryti, kad neuzdetum kreivai, teko isgrezti kitas skylutes jam ilysti (3 isgreztos, nes apsiskaiciavau su veistgeisto reguliavimu truputi):
Posted Image

Saltaja dali taipogi persukau, kad tiktu su sujungimu (kurio deje nebepasidariau..):
Posted Image

Persukta reguliuojama dalis atrode taip:
Posted Image

Apkeiciau veistgeitus vietomis, nes 2hdi turbo pasirode kazkoks itartinas ir dar pabijojau, kad vakumas skirsis, nepritrauks ir pan, kadangi turbo persukta, veistgeitas turejo stoveti kitoje vietoje ir paciame laikyklyje teko pragrezti skylute jam pritvirtinti:
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Pasidariau perejima, kad iseitu turbo pritvirtinti prie 1.6 kolektoriaus:
Posted Image
Posted Image

Uzdejus turbo, tepimo gryztamoji slangele buvo pertrumpa, teko nulekti nusipirkti kazka ilgesnio (cia ir prasidejo nesuderinimai :) )
Posted Image
pakeiciau i:
http://img834.images...30305163803.jpg

Slangute buvo labai nelanksti, tad teko sujungti su sena, kad uzsilenktu kampu, nes taskas, kur ji iseina is turbo ir ieina atgal i varikli buvo beveik viename aukstyje..
http://img33.imagesh...30305230953.jpg
http://img521.images...30304193837.jpg

bet buvo vakaras, o ryt turejau is garazo isvaryti masina, uzdejus turbo nesigavo sujungti graziai tepimo gryztamosios, nes slangute vistiek buvo perstangri, gavosi luzimai, na ja visaip prie kampu pririsus buvo gal galima tam kartui kazka isgauti, bet kita beda - nebespejau pasidaryti perejimo i paemimo kolektoriu, na ten visai smulkmena, bet reikejo medziagu, o tuo metu neturejau :)
http://img7.imagesha...30306170844.jpg
http://img62.imagesh...31603h45m19.png

Darbo nebuvo daug, tiesiog reikia viskam is anksto labiau pasiruosti :)

Šį pranešimą redagavo sabotage: 2013 kovo 16 - 03:49

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0