

2.0 tepalų problema
#1
Parašyta 2013 kovo 11 - 15:30

#2
Parašyta 2013 kovo 11 - 20:08
Alsuoklio šlangos keisti nebūtina, jei nesuplyšusi. Praplauni karštu vandeniu, praputi oru, ar išdžiovini pernakt ir uždedi atgal. Bėda ta, kad ar plautas, ar naujas alsuoklis turi polinkį priaugti majonezu vėl, nežiūrint į mūsų protestus ir pasipiktinimus.
Išeitis - alsuoklio apšiltinimas, arba garų surinkėjas - http://www.peugeot-k...=13&t=20519&hl= . Pasidariau ir aš tokį prietaisą iš mažo majonezinio užsukamo stiklainio (kaip simboliška). Žiemą randu ~ po 50 g/100 km vandens. Vasarą - vos vos...
P.S. tiesa, nuorodoj prietaisėlis lyg skirtas kitam reikalui - tepalui rinkti. Maniškis renka daugiau vandenį su tepalo žymėm...
Šį pranešimą redagavo Jimmy: 2013 kovo 11 - 20:14
#3
Parašyta 2013 kovo 11 - 20:41
Šį pranešimą redagavo sukys: 2013 kovo 11 - 20:43
#4
Parašyta 2013 kovo 12 - 00:02

Šį pranešimą redagavo Hitman: 2013 kovo 12 - 00:02
#5
Parašyta 2013 kovo 12 - 07:15
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#6
Parašyta 2013 kovo 12 - 08:52
Na pas mane 406 coupinis, sėdžiu, užkuriu ir važiuoju, su tepalais problemų nėra ir šildymas kažin ar galėtu įtakotį tokį variantą.Tai gal temos autorius vazineja mieste trumpais atstumais ir uzvedes salta motora, jo nesivargina pasildyt laisvom apsukom? Arba sildo minimalia vos kelesdesimt sekundziu? Eksploatuoju toki pat motora, taip jau gavosi kad sia ziema vaziuodavau tik trumpais atstumais, trasoj automobilis per visa ziema buvo tik karta. Ir jokiu bedu su majonezu ar tepalo isspjovimu. Beje ir sildau as ne minute, o tol kol persijungia dujos ir dar minute leidziu padirbt dujomis. Ir tik tada pradedu vaziuot.
Todel kaip kazkas jau minejo naudok tik geros kokybes tepalus ir turek kantrybes pasildyt motora.

#7
Parašyta 2013 kovo 12 - 16:22
#8
Parašyta 2013 kovo 12 - 18:16
#9
Parašyta 2013 kovo 12 - 18:49
Jeigu viskas uzake tai ir pasipyle tepalai. Vienareiksmiskai jei ispucia tepalus, tai jau byloja apie prasta motoro bukle. Ir pasakokit kiek norit apie tai kad sildyt nereikia. Fizika lieka fizika. Prie minuso tepalui reikia isilt, kad atliktu savo misija.Man paskutinį kartą pradėjo varyti tepalą per užpylimo dangtelį būtent bešildant variklį prie namų, taip kad šildymas taip pat ne visada padeda... tepalas - Castrol GTX
O nesildydami motoro tiesiog trumpinat jo gyvenima. Jei jumi pigiau persirinkt motora, tai cia jau jusu teise rinktis.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#10
Parašyta 2013 kovo 12 - 20:39
Cia nieko nebyloja kaip tu rasai, cia visu pezu benzininiu beda, ir dar daug kas priklauso nuo tepaloJeigu viskas uzake tai ir pasipyle tepalai. Vienareiksmiskai jei ispucia tepalus, tai jau byloja apie prasta motoro bukle. Ir pasakokit kiek norit apie tai kad sildyt nereikia. Fizika lieka fizika. Prie minuso tepalui reikia isilt, kad atliktu savo misija.
O nesildydami motoro tiesiog trumpinat jo gyvenima. Jei jumi pigiau persirinkt motora, tai cia jau jusu teise rinktis.
#11
Parašyta 2013 kovo 12 - 21:18
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#12
Parašyta 2013 kovo 12 - 21:39
Nelinkiu bet turesi su ew 2.0 varikliu tai tikraiGal ir visu benzininiu beda, bet as tos bedos dar neturejau. Kazkada turetam 406 su 1,8l motoru buvau supyles kazkokius Delco tepalus, tai per 10000km dar dapyliau 0,8ltr. Pakeiciau i ELF ir nebereikejo daugiau dapilinet.
#13
Parašyta 2013 kovo 12 - 21:58
4,5m pilu Total tepalus ir nieko...Ant ziemos sintetinius, dapilineti nereikia ne gramo, majonezo labai minimaliai, ziemos periodu karta pravalau slangas ir vsio...Varikli visada pasildau pries vaziuojant..Siaip tepalas daug ka reiskia, kol naudojau total sintetiny tepala, tai pora kartu buvo uzsales alsuoklis, supyliau esso bedos baigesi. Tai padariau isvada kad total yra s..., skaiciau baltarusiu forume, tai jie irgi apie total tepala nekokios nuomones
#14
Parašyta 2013 kovo 12 - 22:05

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2013 kovo 12 - 22:09
#15
Parašyta 2013 kovo 12 - 22:28
Nieko ten smarkiai nereikia perdirbinėti. Savo ex 1.6 buvau jį pasidaręs iš mažo stiklainiuko, dabartiniam 1.8 ir statysiu kai nebus taip šalta...... buvo mintis susimontuoti ta surinkeja majonezo, bet servisiuke kur citrinas ir pezus tvarko, sako mes nieko neperdirbinejam...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#16
Parašyta 2013 kovo 12 - 22:36
#17
Parašyta 2013 kovo 12 - 22:52
Ne vien cia pezu liga,pas tevuka renuskei benzininei siemet kai papute per matuokle tai irgi maza nepasirode. Buvo norma uzpilta, liko tik ant matuokles galo tepaloKas cia per varikliai jaigu reikia visokius majonezo indelius statyti, reikia tada sildytuva alsuoklio statyti, nejau pezo nieko nesugalvojo kaip ta beda pasalinti, apart to sildytuvo


Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2013 kovo 12 - 22:54
#18
Parašyta 2013 kovo 13 - 08:25
#19
Parašyta 2013 kovo 13 - 18:27
Gali užsidėt nors ir 100 mm "rifliuotą" šlangą nuo šūdvežio bačkos, išėjimas/paėmimas - siauros angos, todėl užšalt yra visos sąlygos.... alsuoklis kaip jau sakiau pakeistas i tokį, kad užsikišt jam nėra šansu, todėl jo užšalimas jau atkrenta...
... Dar pastebėjau, kad stovint smarkiai pagazavus iškelia matuoklę...
O matuoklę iškelia musėt dėl to, kad kompresiniams žiedams pipec...
#20
Parašyta 2013 kovo 13 - 20:20

Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0