Siauriausia vieta 10mm, nėra ten kam tiek užšalt Su žiedais viskas tvarkoj, kompresija po 11.Gali užsidėt nors ir 100 mm "rifliuotą" šlangą nuo šūdvežio bačkos, išėjimas/paėmimas - siauros angos, todėl užšalt yra visos sąlygos.
O matuoklę iškelia musėt dėl to, kad kompresiniams žiedams pipec...
2.0 tepalų problema
#21
Posted 2013 March 13 - 20:39
#22
Posted 2013 March 14 - 09:31
#23
Posted 2013 March 14 - 13:04
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#24
Posted 2013 March 14 - 19:41
Aha, supratau: alsuoklis neužšąla, kompresija - "ledas", o gazuojant matuoklę išstumia...Siauriausia vieta 10mm, nėra ten kam tiek užšalt Su žiedais viskas tvarkoj, kompresija po 11.Gali užsidėt nors ir 100 mm "rifliuotą" šlangą nuo šūdvežio bačkos, išėjimas/paėmimas - siauros angos, todėl užšalt yra visos sąlygos.
O matuoklę iškelia musėt dėl to, kad kompresiniams žiedams pipec...
Vadinasi - kartery sėdi toks žvėriukas, katram apsukos nepatinka. Stumdo anas matuoklę, protestuoja...
O jei rimtai - alsuoklis, tai ne vien šlanga. Metams bėgant, dangtelyje prie išėjimo vamzdelio irgi prisikaupia sukietėjusios apnašos ("vaksas") ir iš tų 10 mm telieka 5 mm. Antra - tvarkingo variklio kompresija būna ~14 atm ir jei pas patį rodo tik 11, vadinasi kelios trūkstamos atmosferos pučia karterin. Jei alsuoklio praeinamumas neidealus, gali ne tik matuoklę kelt, bet ir riebokšlius išverst.
To Linas: aš irgi netingiu variklį pašildyt, bet pernai vasary per didžiuosius šalčius apturėjau tepalo prapūtimą per kamštį ant išm. kolektoriaus. Gerai, kad neužsidegė... Visai numoviau alsuoklį ir davažiavau iki darbo. Tepalas - Elf 5W30 (prancūzui - prancūziškas aliejus). Teko sumontuoti majonezo gaudyklę. Dabar viskas čiki. Karts nuo karto vanenį su tepalo vafliais išpilu ir vargo nematau...
#25
Posted 2013 March 14 - 21:00
Nu ple jei reikia montuoti majonezo gaudykles tai nu i nafig... , pats su 2.2 vazineju bet visokiu majonezu, ar tai kecupu nesiruosiu statyti, tai turi isspresti pezo gamintojasAha, supratau: alsuoklis neužšąla, kompresija - "ledas", o gazuojant matuoklę išstumia...
Siauriausia vieta 10mm, nėra ten kam tiek užšalt Su žiedais viskas tvarkoj, kompresija po 11.Gali užsidėt nors ir 100 mm "rifliuotą" šlangą nuo šūdvežio bačkos, išėjimas/paėmimas - siauros angos, todėl užšalt yra visos sąlygos.
O matuoklę iškelia musėt dėl to, kad kompresiniams žiedams pipec...
Vadinasi - kartery sėdi toks žvėriukas, katram apsukos nepatinka. Stumdo anas matuoklę, protestuoja...
O jei rimtai - alsuoklis, tai ne vien šlanga. Metams bėgant, dangtelyje prie išėjimo vamzdelio irgi prisikaupia sukietėjusios apnašos ("vaksas") ir iš tų 10 mm telieka 5 mm. Antra - tvarkingo variklio kompresija būna ~14 atm ir jei pas patį rodo tik 11, vadinasi kelios trūkstamos atmosferos pučia karterin. Jei alsuoklio praeinamumas neidealus, gali ne tik matuoklę kelt, bet ir riebokšlius išverst.
To Linas: aš irgi netingiu variklį pašildyt, bet pernai vasary per didžiuosius šalčius apturėjau tepalo prapūtimą per kamštį ant išm. kolektoriaus. Gerai, kad neužsidegė... Visai numoviau alsuoklį ir davažiavau iki darbo. Tepalas - Elf 5W30 (prancūzui - prancūziškas aliejus). Teko sumontuoti majonezo gaudyklę. Dabar viskas čiki. Karts nuo karto vanenį su tepalo vafliais išpilu ir vargo nematau...
#26
Posted 2013 March 14 - 22:53
Jo dabar atsauks visus musu 10-17 metu lauziukus pezu gamintojas del majonezo problemos ir isspres valio komunistu partijaiNu ple jei reikia montuoti majonezo gaudykles tai nu i nafig... , pats su 2.2 vazineju bet visokiu majonezu, ar tai kecupu nesiruosiu statyti, tai turi isspresti pezo gamintojas
Aha, supratau: alsuoklis neužšąla, kompresija - "ledas", o gazuojant matuoklę išstumia...
Siauriausia vieta 10mm, nėra ten kam tiek užšalt Su žiedais viskas tvarkoj, kompresija po 11.Gali užsidėt nors ir 100 mm "rifliuotą" šlangą nuo šūdvežio bačkos, išėjimas/paėmimas - siauros angos, todėl užšalt yra visos sąlygos.
O matuoklę iškelia musėt dėl to, kad kompresiniams žiedams pipec...
Vadinasi - kartery sėdi toks žvėriukas, katram apsukos nepatinka. Stumdo anas matuoklę, protestuoja...
O jei rimtai - alsuoklis, tai ne vien šlanga. Metams bėgant, dangtelyje prie išėjimo vamzdelio irgi prisikaupia sukietėjusios apnašos ("vaksas") ir iš tų 10 mm telieka 5 mm. Antra - tvarkingo variklio kompresija būna ~14 atm ir jei pas patį rodo tik 11, vadinasi kelios trūkstamos atmosferos pučia karterin. Jei alsuoklio praeinamumas neidealus, gali ne tik matuoklę kelt, bet ir riebokšlius išverst.
To Linas: aš irgi netingiu variklį pašildyt, bet pernai vasary per didžiuosius šalčius apturėjau tepalo prapūtimą per kamštį ant išm. kolektoriaus. Gerai, kad neužsidegė... Visai numoviau alsuoklį ir davažiavau iki darbo. Tepalas - Elf 5W30 (prancūzui - prancūziškas aliejus). Teko sumontuoti majonezo gaudyklę. Dabar viskas čiki. Karts nuo karto vanenį su tepalo vafliais išpilu ir vargo nematau...
Gal kolega nebesvaiciokit nebutu dalyku, turim ka turim ir sprendziam kaip mokam
Nedaryk nieko, gal kada isverstus salnikus profilaktiskai pasikeisi
Edited by Nelegals, 2013 March 14 - 22:56.
#27
Posted 2013 March 15 - 07:23
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#28
Posted 2013 March 15 - 10:23
aha, kai tik jo atsiras pas tave- tiesiu taikymu Zibintan varyk ir kibk i atlapus, kad sutvarkytuNu ple jei reikia montuoti majonezo gaudykles tai nu i nafig... , pats su 2.2 vazineju bet visokiu majonezu, ar tai kecupu nesiruosiu statyti, tai turi isspresti pezo gamintojas
Aha, supratau: alsuoklis neužšąla, kompresija - "ledas", o gazuojant matuoklę išstumia...
Siauriausia vieta 10mm, nėra ten kam tiek užšalt Su žiedais viskas tvarkoj, kompresija po 11.Gali užsidėt nors ir 100 mm "rifliuotą" šlangą nuo šūdvežio bačkos, išėjimas/paėmimas - siauros angos, todėl užšalt yra visos sąlygos.
O matuoklę iškelia musėt dėl to, kad kompresiniams žiedams pipec...
Vadinasi - kartery sėdi toks žvėriukas, katram apsukos nepatinka. Stumdo anas matuoklę, protestuoja...
O jei rimtai - alsuoklis, tai ne vien šlanga. Metams bėgant, dangtelyje prie išėjimo vamzdelio irgi prisikaupia sukietėjusios apnašos ("vaksas") ir iš tų 10 mm telieka 5 mm. Antra - tvarkingo variklio kompresija būna ~14 atm ir jei pas patį rodo tik 11, vadinasi kelios trūkstamos atmosferos pučia karterin. Jei alsuoklio praeinamumas neidealus, gali ne tik matuoklę kelt, bet ir riebokšlius išverst.
To Linas: aš irgi netingiu variklį pašildyt, bet pernai vasary per didžiuosius šalčius apturėjau tepalo prapūtimą per kamštį ant išm. kolektoriaus. Gerai, kad neužsidegė... Visai numoviau alsuoklį ir davažiavau iki darbo. Tepalas - Elf 5W30 (prancūzui - prancūziškas aliejus). Teko sumontuoti majonezo gaudyklę. Dabar viskas čiki. Karts nuo karto vanenį su tepalo vafliais išpilu ir vargo nematau...
#29
Posted 2016 January 23 - 23:25
aha, kai tik jo atsiras pas tave- tiesiu taikymu Zibintan varyk ir kibk i atlapus, kad sutvarkytu
sveiki kolegos. as vakar ir su sita problema susiduriau ;D Kokie dar galimi sprendimai?
#30
Posted 2016 June 26 - 13:29
kosmosai tokie pezai ir ekplotavimo niuanasai, kaip prie rusu, sildot kai ziguli su uzsalusia mechanine alyva Per 15 min iki darbo nulekiu su visais pasildymais, alyva civice pusiau sintetine.
Jei rimciau, tai ir Peugeot 307 I 2.0 benzinas pucia kur papuola?
#31
Posted 2016 June 26 - 13:34
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users