Leidzia HDI 2.0 66 kW siurblys
#1
Parašyta 2013 kovo 20 - 17:05
#2
Parašyta 2013 kovo 20 - 18:30
#3
Parašyta 2013 kovo 20 - 19:20
Kol suki starteriu, kuras bega variklio bloku ir lasa ant zemes. Is virsaus matosi kad variklio blokas slapias. Uzvedus varikli kuras nustoja begti. Buvau ant duobes uzvaziaves ziurejau is apacios ieskojau kur problema bet is apacios nieko nesimato. Is virsaus irgi nelabai ka pamatisi nes nesimato visas siurblys o ranka irgi sunkiai lenda, nes vamzdeliai maiso. Galvojau gal vamzdeliai ar zarneles leidzia, bet visi sausi. Panasiausia kad siurblio korpusas per tarpines praleidzia. Uzvedus masina baltu dumu kamuolis buna.
Šį pranešimą redagavo andriuzz: 2013 kovo 20 - 19:21
#4
Parašyta 2013 kovo 21 - 20:59
#5
Parašyta 2013 kovo 21 - 21:26
#6
Parašyta 2013 kovo 21 - 23:31
#7
Parašyta 2013 kovo 22 - 00:56
#8
Parašyta 2013 kovo 22 - 12:08
cia ne jo foto., ir raudonai pazymeta cia ne jo. jis pazymejo zaliai pati siurbli, gerai isiziurejus matosi.bet tai raudona rodykle pazymetas kuro filtras,siurblys kairiau....
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#9
Parašyta 2013 kovo 22 - 18:54
#10
Parašyta 2013 kovo 22 - 20:23
#11
Parašyta 2013 kovo 23 - 08:50
#12
Parašyta 2013 kovo 23 - 15:52
#13
Parašyta 2013 kovo 23 - 18:56
#14
Parašyta 2013 kovo 24 - 18:41
Šį pranešimą redagavo andriuzz: 2013 kovo 24 - 18:42
#15
Parašyta 2013 kovo 24 - 20:36
#16
Parašyta 2013 kovo 24 - 21:24
Nu čia pas tave kažkaip remontas ne nuo to galo vyksta, gal būtų užtekę tik žvakes pakeist, ir nebūtų reikėję keist starterio į galingesnį, jei ir senajam viskas buvo gerai. O sukt variklį, NETGI HDI, 20 sekundžių, čia jau nesamonė. Taip prie gero šalčio joks akumas neatlaikys. Prie -20 maniškis per kokius 10 apsukimų užsikuria, tai užtrunka kelias sekundes, maximum 5-6, bet ne 20. Ieškok kame bėdos, gal pakeitė žvakes, o jos lievos, per lėtai šyla, per mažai kaitros duoda, o gal kokia žvakių rėlė nusprogus ir nieko tau ten nekaitina. Nes čia nelabai normalu, ypač prie tik -13 šalčio tiek vyniot :/Na taip zinau kad visi vargsta su tuo uzkurimu. As pakeiciau starteri i galingesi, anksciau su senu starteriu uzkurdavau tik iki -7, po pakeitimo prie -17 uzkurdavau (su viena veikiancia zvake). Po to sugalvojau kad reikia pakeisti visas zvakes, po pakeitimo su visom naujom zvakem uzkuriu tik iki -13. Ir visais atvejais starteri reikejo sukti 15-20s. Bet tik paskutiniu metu pastebejau kad kazkur pradejo kura leisti. Tai va del to ir klausiu jusu pagalbos. O griztamas tai salia tiekimo linijos eina, jis irgi sausas.
#17
Parašyta 2013 kovo 24 - 21:47
Šį pranešimą redagavo andriuzz: 2013 kovo 24 - 21:50
#18
Parašyta 2013 kovo 25 - 17:43
#19
Parašyta 2013 kovo 25 - 23:32
Nenoriu girtis bet mano kuriasi, visi kieme apake vaikšto kaip iš vieno pakaitinimo užkuriu savo 406 prie bet kokios temperaturos nuo 0 iki -15, nuo didesnes pakaitinu 2 kartus, nors nežinau ar reikia, kažkaip nedrisau iš pirmo karto kurti, galvojau "a vdrug" supiks Pugas ir nebesikurs visai.na nezinau kuris hdi kurtus prie 17 per 5 sek
Nežinau ka jam ten padare buves šeimininkas, kad mano tokius stebuklus man rode visa žiema, bet žemai lenkiu jam galva.
#20
Parašyta 2013 kovo 26 - 14:01
Kad neprisikalbėt, irgi labai atsargiai pasakysiu, kad kiek buvo šalčio tiek pežas nepavedė užsikūrimu, ir palyginus visai greit užsikurdavo, tikrai dar neteko 20 sekundžių ar daugiau jo vyniot iš ryto, kad užsikurčiau, o važinėju kasdien, kai tik reikia. To priežastis manau paprasta, prieš žiemą pakeisti tepalai, filtrai, visos žvakės naujomis BOSH'inėmis (nu dabar žinau, kad sukritikuosit, jog už BOSH yra geresnių variantų, tiesigo tuo metu nieko geresnio neturėjo už jas), bei akumuliatorius praeito sezono 74Ah, 740A išėjimas, ir bėdų dėl užsikūrimo niekada nekilo šią žiemą Kol neparėjo žvakių rėlė, ją pakeičiau, ir toliau kuriu kaip laikrodįna nezinau kuris hdi kurtus prie 17 per 5 sek
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0