Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Leidzia HDI 2.0 66 kW siurblys


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 22

#1 andriuzz

andriuzz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 73
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 SW, sold

Parašyta 2013 kovo 20 - 17:05

Peugeot 307 66 kW HDI, kaip ir daugeliui rytais sunkiai kuriasi. Pastebejau kad jei lauke rytais salta (kokie -8 ir daugiau) ir vedant pasukus starteriu koki 15-20 sek kazkur is siurblio pradeda laseti kuras, nes po varikliu bala buna. Jei lauke silciau ir pasukus starteriu koki 5-10 sek kuras niekur nebega. Kai variklis dirba niekur kuras nebega. Gal kas buvot susidure su tokia beda? Apziurejau visa variklio skyriu ir kuras lasa mazdaug is siurblio (kazkur tarp siurblio ir variklio bloko). Gal kokia tarpine pramusta, o gal skiles korpusas?. Bet galvoju juk jei butu pramusta tai visa laika begtu, jei ir variklis dirbtu. Turit kas kokiu ideju? Greiciausiai del to ir rytais sunkiai kuriasi nes ora kazkur gaudo.
  • 0

#2 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Parašyta 2013 kovo 20 - 18:30

kazkaip idomiai gaunas smulkiau parasik na aiskiau
  • 0

#3 andriuzz

andriuzz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 73
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 SW, sold

Parašyta 2013 kovo 20 - 19:20

Esme paparasta. Sukant ilgiau starteriu prededa leisti mazdau pro cia (variklis ne mano paemiau tik kaip pavyzdi, leidzia kur pazymeta zaliai)
Kol suki starteriu, kuras bega variklio bloku ir lasa ant zemes. Is virsaus matosi kad variklio blokas slapias. Uzvedus varikli kuras nustoja begti. Buvau ant duobes uzvaziaves ziurejau is apacios ieskojau kur problema bet is apacios nieko nesimato. Is virsaus irgi nelabai ka pamatisi nes nesimato visas siurblys o ranka irgi sunkiai lenda, nes vamzdeliai maiso. Galvojau gal vamzdeliai ar zarneles leidzia, bet visi sausi. Panasiausia kad siurblio korpusas per tarpines praleidzia. Uzvedus masina baltu dumu kamuolis buna.Posted Image

Šį pranešimą redagavo andriuzz: 2013 kovo 20 - 19:21

  • 0

#4 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Parašyta 2013 kovo 21 - 20:59

o kuro filtra gerai abziurejei kazkaip pro siurbli nepasakiciau kad begtu nes kaip uzkuri spaudimas dar daugiau padideja tada begtu upeleis nebent salnikas perejas bet manau nelabai tegul kitas pasuka o tu ziurek :blink:
  • 0

#5 Saulix

Saulix
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 267
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI

Parašyta 2013 kovo 21 - 21:26

Čia kur raudona rodyklė rodo - kuro filtras... :good:
  • 0
Peugeot 406 2.0HDI DW10ATED

#6 andriuzz

andriuzz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 73
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 SW, sold

Parašyta 2013 kovo 21 - 23:31

Ne nemanau kad per filtra bega. Kazkur tikrai ties siurbliu, nes pasisvietus matosi kad ties siurbliu variklio blokas slapias. Bet pradeda begti tik tada kai vedu t.y. starteris sukasi. Kai tik uzsikuriu viskas tvarko buna. Salyciau kad siurblys per dideli slegi sukuria ir jam ner kur dingti, tai ir bando per tarpines praeiti.
  • 0

#7 Rimis

Rimis
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 20
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 307 SW 2.0 HDI 66 kw (čipintas)2004 m.

Parašyta 2013 kovo 22 - 00:56

bet tai raudona rodykle pazymetas kuro filtras,siurblys kairiau....
  • 0

#8 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2013 kovo 22 - 12:08

bet tai raudona rodykle pazymetas kuro filtras,siurblys kairiau....

cia ne jo foto., ir raudonai pazymeta cia ne jo. jis pazymejo zaliai pati siurbli, gerai isiziurejus matosi.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#9 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Parašyta 2013 kovo 22 - 18:54

nemanau kad pro siurbli begtu tuoj ora gaudytu ir tt :wacko:
  • 0

#10 egariukas1

egariukas1
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 15
  • Automobilis:peugeot605 sr dt

Parašyta 2013 kovo 22 - 20:23

Tai gal todel ir suka 20 sekundziu,kad siurblys kiauras
  • 0

#11 andriuzz

andriuzz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 73
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 SW, sold

Parašyta 2013 kovo 23 - 08:50

Taip nuotrauka yra nemano, ir raudona jau buvo pazymeta. As tik pazymejau zaliai, bega mazdaug is tos vietos tarp siurblio ir variklio bloko. Dar karta apatikrinau visus vamzdelius, visi sausi. Bet kas svarbiausia kad kai variklis dirba niekas nebega. Sugalvojau kad gal kai sukasi starteris siurblys sukelia per dideli slegi (virsslegi), kurio nesumazina purkstukai (sudirbus jiems atitinkamai jie praleistu kura ir slegis sitemoj sumazetu) todel galbut siurblio tarpines neatlaiko ir praleidzia. O kai variklis dirba tai siurblys sukelia slegi, o purkstukai atitinkamai sudirbdami ji pasiimaa plius kuros slegio reguliatorius dali nuleidzia.
  • 0

#12 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Parašyta 2013 kovo 23 - 15:52

o seip tai normalu kad suka 20 s o gristama ar ziurejei
  • 0

#13 egariukas1

egariukas1
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 15
  • Automobilis:peugeot605 sr dt

Parašyta 2013 kovo 23 - 18:56

Normalu 20 sekundziu?
  • 0

#14 andriuzz

andriuzz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 73
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 SW, sold

Parašyta 2013 kovo 24 - 18:41

Na taip zinau kad visi vargsta su tuo uzkurimu. As pakeiciau starteri i galingesi, anksciau su senu starteriu uzkurdavau tik iki -7, po pakeitimo prie -17 uzkurdavau (su viena veikiancia zvake). Po to sugalvojau kad reikia pakeisti visas zvakes, po pakeitimo su visom naujom zvakem uzkuriu tik iki -13. Ir visais atvejais starteri reikejo sukti 15-20s. Bet tik paskutiniu metu pastebejau kad kazkur pradejo kura leisti. Tai va del to ir klausiu jusu pagalbos. O griztamas tai salia tiekimo linijos eina, jis irgi sausas.

Šį pranešimą redagavo andriuzz: 2013 kovo 24 - 18:42

  • 0

#15 dtm

dtm
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 135
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:P406

Parašyta 2013 kovo 24 - 20:36

nu 20 sec sukti nenormalu sakykit ka norit. per visa ziema tiek nesukau pas mane irgi 2.0hdi 66kw .tiek sukant bijociau sudegint startery
  • 0

#16 €uras

€uras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 311
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0HDI

Parašyta 2013 kovo 24 - 21:24

Na taip zinau kad visi vargsta su tuo uzkurimu. As pakeiciau starteri i galingesi, anksciau su senu starteriu uzkurdavau tik iki -7, po pakeitimo prie -17 uzkurdavau (su viena veikiancia zvake). Po to sugalvojau kad reikia pakeisti visas zvakes, po pakeitimo su visom naujom zvakem uzkuriu tik iki -13. Ir visais atvejais starteri reikejo sukti 15-20s. Bet tik paskutiniu metu pastebejau kad kazkur pradejo kura leisti. Tai va del to ir klausiu jusu pagalbos. O griztamas tai salia tiekimo linijos eina, jis irgi sausas.

Nu čia pas tave kažkaip remontas ne nuo to galo vyksta, gal būtų užtekę tik žvakes pakeist, ir nebūtų reikėję keist starterio į galingesnį, jei ir senajam viskas buvo gerai. O sukt variklį, NETGI HDI, 20 sekundžių, čia jau nesamonė. Taip prie gero šalčio joks akumas neatlaikys. Prie -20 maniškis per kokius 10 apsukimų užsikuria, tai užtrunka kelias sekundes, maximum 5-6, bet ne 20. Ieškok kame bėdos, gal pakeitė žvakes, o jos lievos, per lėtai šyla, per mažai kaitros duoda, o gal kokia žvakių rėlė nusprogus ir nieko tau ten nekaitina. Nes čia nelabai normalu, ypač prie tik -13 šalčio tiek vyniot :/
  • 0
Web puslapių kūrimas, IT paslaugos

#17 andriuzz

andriuzz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 73
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 SW, sold

Parašyta 2013 kovo 24 - 21:47

Kad starteri pakeiciau tai cia gerai, nes tik pakeitus starteri neuzkurimo temperatura nuo -7 pakilo iki -17 viskas vyko su viena veikiancia zvake. Jau pakeitus starteri ir plius sudejus naujas zvakes neuzkurimo temperatura nuo -17 nukrito iki -13. Kolkas nusprendziau kad viso to priezasties yra akumuliatorius. Prisidejus naujoms zvakems paprasciausiia zvakes dali elektros suvalgo. Visos reles saugikliai sveiki, tikrinti su testeriu. Masina is Belgijos su standartiniu 64Ah akumu. Slabakas jis Lietuvos klimatui. Reiks per vasara susiorganizuoto galingesni bent 74 ah akuma, tik va beda kad standartinio ilgis turi buti 242mm, o tokiu gabaritu dazniausiai buna iki 64-68Ah. Galingesniu nuo 72Ah akumu ilgis jau buna 278mm, o ten vietos stoka. Be to masina buksyru traukiant vos truputy patrauki ir uzsikuria, uztenka 15-20m. Tai manyciau kad akumu sukant starteri, paprasciausiai neuztenka siurbliui sukiu kad jis sukeltu reikiama slegi.

Šį pranešimą redagavo andriuzz: 2013 kovo 24 - 21:50

  • 0

#18 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Parašyta 2013 kovo 25 - 17:43

na nezinau kuris hdi kurtus prie 17 per 5 sek :dntknw:
  • 0

#19 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2013 kovo 25 - 23:32

na nezinau kuris hdi kurtus prie 17 per 5 sek :dntknw:

Nenoriu girtis bet mano kuriasi, visi kieme apake vaikšto kaip iš vieno pakaitinimo užkuriu savo 406 prie bet kokios temperaturos nuo 0 iki -15, nuo didesnes pakaitinu 2 kartus, nors nežinau ar reikia, kažkaip nedrisau iš pirmo karto kurti, galvojau "a vdrug" supiks Pugas ir nebesikurs visai. :)
Nežinau ka jam ten padare buves šeimininkas, kad mano :pug: tokius stebuklus man rode visa žiema, bet žemai lenkiu jam galva.
  • 0

#20 €uras

€uras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 311
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0HDI

Parašyta 2013 kovo 26 - 14:01

na nezinau kuris hdi kurtus prie 17 per 5 sek :dntknw:

Kad neprisikalbėt, irgi labai atsargiai pasakysiu, kad kiek buvo šalčio tiek pežas nepavedė užsikūrimu, ir palyginus visai greit užsikurdavo, tikrai dar neteko 20 sekundžių ar daugiau jo vyniot iš ryto, kad užsikurčiau, o važinėju kasdien, kai tik reikia. To priežastis manau paprasta, prieš žiemą pakeisti tepalai, filtrai, visos žvakės naujomis BOSH'inėmis (nu dabar žinau, kad sukritikuosit, jog už BOSH yra geresnių variantų, tiesigo tuo metu nieko geresnio neturėjo už jas), bei akumuliatorius praeito sezono 74Ah, 740A išėjimas, ir bėdų dėl užsikūrimo niekada nekilo šią žiemą :) Kol neparėjo žvakių rėlė, ją pakeičiau, ir toliau kuriu kaip laikrodį :)
  • 0
Web puslapių kūrimas, IT paslaugos




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0