Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 406 2.0 Hdi didokas duminingumas ir co


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 9

#1 ZUBAS

ZUBAS
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 40
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI

Parašyta 2013 kovo 21 - 16:12

Sveiki, gal kas padesit issiaiskinti nuo ko pradeti tvarkytis savo peza. Hdi 80kw, problema ta kad vos praejo TA, Pagal TA duminingumas 2.76,, leistina norma 3. Pas mane pezas dumija ant didesniu apsuku juodais dumais, nera kad labai daug bet visvien gal daugoka, bet butent aukstais apsisukimais. Diagnostikoj buvo isaiskejo kad turbina tvarkoj, egr voztuvo membrana plysus, tai uzkiso vamzdeli kad neuzlenktu vakuminiu jungikliu ar kaip ten, taip pat sake kad pukstukai jau prie pavargusiu,m masina ivaziavus 280000km ir oro srauto matuokle veikia apie 70proc. Nuo ko geriausia butu pradeti tvarkytis nes kiekviena dalyka keitaliot gan brangu. Kas gali labiausiai itakot ta dumininguma, kur galima butu patikrint purkstukus ar restauruot. Ar verta cia lekt pirkt ta egr voztuva nes gan brangus.
  • 0
Norejau kaip geriau, gavosi kaip visada... :)

#2 dtm

dtm
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 135
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:P406

Parašyta 2013 kovo 21 - 16:54

manyciau purkstukai ir oro srauto matuokle juolaub jei jau jie pas tave streikuoja bet galit mane pataisyt del srauto matuokles gaunas blogas kuro/oro misinys +myshciojantys purkstukai del kuriu nepilnai sudega kuras nepilnai sudegantis kuras=juodi dumai as irgi kai ejau prasmukau su 2.37% is 3.0 galimu 2.0hdi-66kw ant aukstu apsuku gerai uzdumyja sakyciau bet cia nuo 4 k apsuku taip

Šį pranešimą redagavo dtm: 2013 kovo 21 - 16:57

  • 0

#3 ZUBAS

ZUBAS
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 40
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI

Parašyta 2013 kovo 21 - 17:12

na del oro srauto matuokles nzn, nera kad apsukos jau sokinetu, gal vos vos, tai pas mane ir kai virs 4k apsuku. Ziema kai geras minusas ko tais ilgai sukt tenka, neiprastai ilgai, tdi stveria is kar o sita reik pasukti ilgiau idomu cia ir susirisa su purkstukais ar cia jau tokie hdi varikliai.
  • 0
Norejau kaip geriau, gavosi kaip visada... :)

#4 Tonisas

Tonisas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 171
  • Vieta:Raseiniai/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2,7HDI

Parašyta 2013 kovo 21 - 17:23

Žiemą praktiškai, visi senesni HDI varikliai susiduria su sunkaus kūrimosi problema, labai daug temų ta tema prirašyta forume :) Nemėgsta HDI lietuviškos žiemos. :D :hmm: :pug:
  • 0

#5 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 kovo 21 - 17:43

Visi senesni varikliai (yapc dyzelniai) sunkiai vedasi ziema jei netvarkyti ir pasikti.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 kovo 21 - 17:43

  • 0

#6 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2013 kovo 21 - 19:45

oro srauto matuokle del uzvedimo ne prie ko,,ir del dumijimo nelabai,,bet jai sake kad purkstukai pavarge tai jau tikrai del ju gali ir blogiau vestis ir dumiti
  • 0

#7 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Parašyta 2013 kovo 21 - 20:51

kaip tu sadman gerai paaiskinai susikti ir tt suprask kaipnori :dntknw:
  • 0

#8 KDiagnostika

KDiagnostika
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 120
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Diagnostika

Parašyta 2013 kovo 25 - 23:25

Sveiki, gal kas padesit issiaiskinti nuo ko pradeti tvarkytis savo peza. Hdi 80kw, problema ta kad vos praejo TA, Pagal TA duminingumas 2.76,, leistina norma 3. Pas mane pezas dumija ant didesniu apsuku juodais dumais, nera kad labai daug bet visvien gal daugoka, bet butent aukstais apsisukimais. Diagnostikoj buvo isaiskejo kad turbina tvarkoj, egr voztuvo membrana plysus, tai uzkiso vamzdeli kad neuzlenktu vakuminiu jungikliu ar kaip ten, taip pat sake kad pukstukai jau prie pavargusiu,m masina ivaziavus 280000km ir oro srauto matuokle veikia apie 70proc. Nuo ko geriausia butu pradeti tvarkytis nes kiekviena dalyka keitaliot gan brangu. Kas gali labiausiai itakot ta dumininguma, kur galima butu patikrint purkstukus ar restauruot. Ar verta cia lekt pirkt ta egr voztuva nes gan brangus.

jei 70% matuokle gyva, tai ji tau nevaziuoja kaip reikia tikrai... Purkstukai tai kokia korekcija, koks bendras kuro kiekis?
  • 0

#9 ZUBAS

ZUBAS
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 40
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI

Parašyta 2013 kovo 26 - 11:10

kuro daleiskim labai neryja. vidutiniskai mieste 7-7,5, trasoj 4.8-5.5, ziema daugiau vienu kt litru, jei cia apie tai klausimas, korekcija nzn
  • 0
Norejau kaip geriau, gavosi kaip visada... :)

#10 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 kovo 26 - 12:06

kaip tu sadman gerai paaiskinai susikti ir tt suprask kaipnori :dntknw:

Tiesiog reikia ziureti ka rodo purkstukai salto vedimo metu, ka slegio reguliatorius daro.
Pats dabar panasu, kad turesiu ne viena tukstanti islaidu, nes po turbinos sutvarkymo islindo, kad purkstukai nepripurskia kiek reikia dyzelino saltu oru (net prie -1 jauciamas sudinas veikimas uzvedimo metu ir uzsivedus). Kai pakaista, dar norma, bet jau ant aukstu sukiu sudas buna, o kol salta, tai jei tapkes neuzmetu ant pedalo, tai ir tamposi bevaziuodama, springsta. O kai turba nepute, tai px nx buvo, prie -18 nejauciau jokio didelio skirtumo vedimesi.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 kovo 26 - 12:08

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0