Sveiki, nusipirkau 206 1.4 HDI, originali rida 94800t.km.
vazojant link namu uzsidege "check engine" ir daugiau nebegesta.
Pora kartu uzgeso variklis sankryžoj ir prie sviesoforo.
Kuriasi visada be problemu.
Ant laisvu, kai rodykle temperaturos pakyla virs pirmos padalos pradeda detonuoti ir uzgesta.
Jei detonavimo metu paspausti gumine kriause tai dar kaskiek padirba.
Jei speju paspasti gazo pedala taip pat dar 2-3 minutes dirba.
Po to kai uzgesta kuriasi gerai, bet variklis pereina i avarini rezima ir neduoda kelti apsukas daugiau nei ~2900.
Jei paspaudineju kriauše po užgesimo, atsiranda 2-3 oro burbulai mazdaug 3-4cm ilgio. dirbant varikliui oro nera.
Jei vazioti ir neleisti apsukom kristi zemiau 1000 tai negesta.
Universalus skaneris parode: P0230 Fuel pump relay - circuit malfunction ir P0231 Fuel pump relay - circuit low.
atlikti darbai: pakeiciau oro ir tepalo filtrus, tepala, bake siurblio nera, sietelis svarus. uzpiliau WINS purkštuku valiklio.
kuro filtro dar nekeiciau nes atrodo lig pries 3-5 menesius idetas. nupiliau is filtro vandeni(o gal ir ne vanduo ten buvo, nzn.)
nerandu tos reles, kur jinai gali buti ???
Didelė tikimybė - mirštantis aukšto slėgio kuro siurblys. Protingi žmonės sako, kad šiuos reikalus diagnozuoja ir tvarko dyzelservisas. Jei pasitvirtins kad siurblys, dėl kainos užjaučiu.
Tiesa,nėra taip, kad šaltas kuriasi puikiai, o šiltas - kur kas sunkiau? Tai dar vienas siurblio mirties požymis.
Edited by Prokuror, 2013 April 10 - 18:22.
0
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex Pilkas kūpas pagal amžių - ex Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
gali but kuro slegio reguliatorius grybauja arba ziurek visus sujungimus, nes ora gali gaudyt
kur tas reguliatorius randasi?
del oro irgi kaskaip keista, burbulai atsiranda tik jei variklis uzgesta. normalej gesinant ju nera, dirbant varikliui taip pat burbulu nera.
turiu dar golfa 1,9TDI tai jame vienas-kitas burbulas praplaukia ir visiškai ne turi itakos.
dar vienas niuansas, nedega zvakiu indikatorius priborkei.
Klausimas kodel?
ar ten keičiamos lemputes? ar tiesiog ilituoti diodai?
ar del to kad temperatura ~+5? nors ne, pasukus rakteli turetu užsidegti diagnostikai.
gal del auksciau mineto gedimo?
Vakar dar pasivazinejau su nuimta fishke nuo oro srauto matuokles, grizes užmoviau, dar pabirbinau(temperatura ~80) ir ka gi? nebegesta!!!
kas per nesamones...
dar vienas niuansas, nedega zvakiu indikatorius priborkei.
Klausimas kodel?
ar ten keičiamos lemputes? ar tiesiog ilituoti diodai?
ar del to kad temperatura ~+5? nors ne, pasukus rakteli turetu užsidegti diagnostikai.
gal del auksciau mineto gedimo?
Vakar dar pasivazinejau su nuimta fishke nuo oro srauto matuokles, grizes užmoviau, dar pabirbinau(temperatura ~80) ir ka gi? nebegesta!!!
kas per nesamones...
Nebutinai turi uzsidegti zvakiu pakaitinimo indikatoriaus lempute, jei gyvos jos yra ir dar kaip sakai +5 tai tikrai to indikatoriaus nepamatysi
0
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
Del diagnostikos nepasakysiu turi ar neturi uzsidegti, pasakys diagnostikos masteriai
na gal ne taip susakiau.
nesu specas kas liecia dizelius, bet turiu golfa tdi, jame, kai pasuki rakteli pusei sekundes uzsidega VISI indikatoriai, tame tape ir zvakiu(nepriklausomai nuo oro temperaturos). tai vadinama priborkes pasitikrinimas(dashboard self diagnostic)
visi mano buvusieji benz automobiliai dare ta pati.
todel man ir iskilo klausimas, ar tai nera gedimas kai neuzsidega zvakiu lempute.
Del diagnostikos nepasakysiu turi ar neturi uzsidegti, pasakys diagnostikos masteriai
na gal ne taip susakiau.
nesu specas kas liecia dizelius, bet turiu golfa tdi, jame, kai pasuki rakteli pusei sekundes uzsidega VISI indikatoriai, tame tape ir zvakiu(nepriklausomai nuo oro temperaturos). tai vadinama priborkes pasitikrinimas(dashboard self diagnostic)
visi mano buvusieji benz automobiliai dare ta pati.
todel man ir iskilo klausimas, ar tai nera gedimas kai neuzsidega zvakiu lempute.
Pas pezus nera taip jei lauke pakankamai silta kaip ir sakiau jei dar zvakes gyvos, pasukus degima tada zvakiu lempute neuzsidegs
0
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
Pas pezus nera taip. jei lauke pakankamai silta, kaip ir sakiau, jei dar zvakes gyvos, pasukus degima- zvakiu lempute neuzsidegs.
jei taip tai gerai, bet vistiek keista, kaip kompas zino ar zvakes gyvos?
na nesvarbu.
aisku kad tai neturi nieko bendro su esama problema.
reikia ieskoti kur suo pakastas su tuo uzgesinejimu, nes buna kad per 5 minutes 2-3 kartus uzgesta
nu kuro filtrą prieš žiemą visada pasikeičiu. Diržus kas koki 60 tūkst. km bet šiaip labiau žiūriu į jo pačio būklę. Suskirdęs raidės nusitrynusios ar ne. Aišku aš čia sau. netaikau tau jei mašiną servize tvarkais
paklausiu kitaip.
koks gamintojo reglamentas?
kazkaip labai skirtingai visi raso:
filtras- skaiciau kad pas vienus dar gamikllinis(12 metu auto!), kiti per metus 2 kart.
dirzai- nuo 20 000 iki 120 000
cia bendra info is ivairiu forumu(uk, ru, baltarusu ir ukrainieciu)
Kaskaip nieko nebesuprantu.
Kas kart vaziojant gesta maziau ir maziau.
Daug ne vazinejau, bet is tikro kaskodel nebegesta.
tiksliau vis reciau ir reciau.
Vakar uzminiau ant tapkes, apsukos virs 4500, zmona paskui mane vaziavo,
sake dumais apsipiliau vienu momentu nerealei.
Ta ir pats pastebejau per veidrodeli, gaza numeciau, vel viskas normalei.
is kur ir kodel dumai???
Spalva man pasirode i melinuma truputi, zmona sake kad pilkas dumas buvo.
zodziu sviesus.
CHekas dega, ne gesta.
Dar kas nesuprantama:
motoriukas kaskaip per daug tarshka.
Kai duodu gazo siltam varikliui, mazdaug nuo 2600- 3000 apsuku pradeda maziau tarsketi ir dirba graziau.
kas gali buti?
pakeiciau kuro filtra, dabar gesta kur kas reciau.
dirba graziau.
pirma karta uzgesta po 20 minuciu, kai temperatura pakila virs pirmos padalos.
zodziu problema kolkas neispresta.
PS: dabar rodo klaidas
P0230
P0231
p0233
kur knisti?