Jump to content


Photo

kažkas motoriukui :(


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 HarD

HarD
  • Forumo naujokai
  • posts 10
  • Automobilis:Peugeot 106

Posted 2013 April 15 - 08:24

Sveiki, mašiną nusipirkau prieš 4-5 metus. Tiek kiek prisimenu, ji šalta patrukčioja - pradedant važiuot dingsta trauka, ir vėl atsiranda, tai trunka gal minute, kol čiut sušyla. Dėl to servise nerado bėdos. Su mašina važinėju labai nedaug, į metus porą kartu kertu miesto ribas. Prieš kokius 3-4 metus gerai paspaudus autostradoj (trumpam) ir po to važiuojant normaliai galinio vaizdo veidrodėlyje pamačiau dūmų debesį, galima sakyt, nesimatė už manęs nieko, ir trauka suprastėjo, bet mašiniukas išspjovęs dūmus dar šiek tiek padūmijo (dūmai tiršti tokie, melsvai baltai pilki), bet sustojus, užgesinus , šiek tiek pastovėjus ir išnaujo užvedus, vėl viskas buvo gerai. Nuvariau į servisą, viską papasakojau - pažiūrėjo, sako kompresija gera, lyg ir viskas gerai čia pas tave. Jei kas bus - atvažiuok, žiūrėsim. Važinėjau toliau bėdų jokių nemačiau. Dūmų reiškinys pasikartojo prieš 2 mėnesius, po lenkimo, kai gazą spaudžiau iki galo (važiuojant apie 100km atstumą, bet trauka nebuvo dingus, o dūmai buvo pilkai mėlyni). Prieš kelias dienas vėl važiuojant apie 100 km atstumą, po lenkimo, kai gazą dugną spaudžiau, vėl dūmai parėjo, mėlyni..tepalo.. ir motoras pradėjo drebėti. Kratėsi kaip reikiant. Būdavo taip, kad ilgiau pavažinėjus ir sustojus tarkim prie šviesoforo, motoras pradeda drebėt, padreba kelias sekundes ir baigia, bet dreba tai labai rimtai, viskas purtosi. O dabar jau dreba dažniau, nebereikia toli važiuot, kad pradėtų drebėt. Pastebėjau tai, jog drebant motorui ir ant max įjungiant pečiuką, drebėjimas liaujasi kuriam laikui, po to vėl atsiranda. Per tepalo dangtelį leido tepalą, generatorius apsitepalavęs - gali būt susiję? Kame bėda, būkit geri ir pasidalinkit savo nuomonėmis! :) Laukiu visų nuomonės :)
  • 0

#2 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2013 April 15 - 08:49

jei melyni dumai., gal tepaliniai ziedai., ar voztuvu gumeles geriausiu atveju :hmm:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#3 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • posts 4,533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Posted 2013 April 15 - 14:13

...

Per tepalo dangtelį leido tepalą, generatorius apsitepalavęs - gali būt susiję?

Niekad nesidomėjau šituo modeliu, tad klausimas: tepalas ant išmetimo kolektoriaus nepatenka? Pas 406-tą, kai užšąla alsuoklis, ima pūsti tepalus per užpylimo kamštį, kurie tiesiu taikymu varo ant karšto vamzdžio. Tuomet per galinio vaizdo veidrodį matai... t.y. nieko nematai, nes dūmai užstoja...
Kai man nusibaiginėjo generatorius, prieš užgęstant varikliui, irgi anas ėmė negražiai purtytis. Gal apsitepalavę angliukai nebenuima priklausančių savo 14,5V į sistemą ir kompas įtardamas kažką ima pūliuot su komandom davikliams. Na, čia foruminiai aliektrikai protingiau paporins... :hmm:
  • 0
... labai piktas diedas...

#4 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • posts 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Posted 2013 April 15 - 18:39

Jimmy variantas įmanomas, bet ar nebandei stovint vietoje, sušilus varikliui užsmaugt apsukas bent jau iki 4-5k/rmp? Faktas kad tavo bėda pasireiškia sukilus apsukom, tad aš bandyčiau ieškot sliekų stovint vietoje ir gerai pragazuojant, tuo pačiu ir matysi, ar laša tepalas ant generatoriaus, be to stebėsi dūmą. O tepalai nedingsta?
  • 0

#5 HarD

HarD
  • Forumo naujokai
  • posts 10
  • Automobilis:Peugeot 106

Posted 2013 April 16 - 08:20

[quote name='Jimmy' date='Apr 15 2013, 02:13 PM'] [/QUOTE]
tepalas ant išmetimo kolektoriaus nepatenka? [/QUOTE]
Patenka, bet tada turėtų dūmint iš po kapoto, o ne pro duslintuvą, kaip aš suprantu :
  • 0

#6 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • posts 4,533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Posted 2013 April 16 - 09:04

[quote name='HarD' date='Apr 16 2013, 08:20 AM'] tepalas ant išmetimo kolektoriaus nepatenka? [/QUOTE]
Patenka, bet tada turėtų dūmint iš po kapoto, o ne pro duslintuvą, kaip aš suprantu : [/quote]
Man taip buvo atsitikę važiuojant, todėl dėl oro apipūtimo visi dūmai atsidūrė gale...
Sunku ką patarti, akivaizdžiai nemačius ir sprendžiant tik iš aprašymo. Galiu tik dar kartą sumodeliuoti kitą versiją. Pvz kemšasi alsuoklio šlanga. Kaupiasi "majonezas". Jo porcija nustumiama pro gazo droselį į įsiurbimą ir į degimo kamerą. Visi šitie vafliai degdami ir duoda mėlynus dūmus, o tuo metu gavęsis mišinio kokteilis priverčia variklį purtytis...
  • 0
... labai piktas diedas...

#7 HarD

HarD
  • Forumo naujokai
  • posts 10
  • Automobilis:Peugeot 106

Posted 2013 April 16 - 09:16

Jimmy variantas įmanomas, bet ar nebandei stovint vietoje, sušilus varikliui užsmaugt apsukas bent jau iki 4-5k/rmp? Faktas kad tavo bėda pasireiškia sukilus apsukom, tad aš bandyčiau ieškot sliekų stovint vietoje ir gerai pragazuojant, tuo pačiu ir matysi, ar laša tepalas ant generatoriaus, be to stebėsi dūmą. O tepalai nedingsta?

Vakar kiek sugebėjau nusivaliau tepalą, užsikūriau, laikiau ant 4000, bandžiau iššaukt drebulį, bet nepavyko, dabar mėginsiu pasivažinėt, tada stovint vėl pagazuot, spaudimas bus sukilęs gal purkš tepalą per kur nors, gal drebėjimas atsiras. Pakomentuosiu kaip kas. Tepalą tikrinu kaskartą dabar, kai nueinu prie mašinos, kaip rodo max taip rodo. Jis prieš mėnesiuką keistas, dar atsiminiau, meistras kai keitė, keitė ir filtrus, sakė net oro filtras buvo tepale. Tai kažkas sistemoj kemšasi, kaip suprantu? Gal va čia Jimmy naujoji versija tiktų.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users