Creator 406(EX), 607(Now)
#141
Posted 2014 June 02 - 08:45
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#142
Posted 2014 June 02 - 09:37
#143
Posted 2014 June 02 - 09:52
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#144
Posted 2014 June 02 - 10:31
#145
Posted 2014 June 02 - 12:40
#146
Posted 2014 June 02 - 13:02
rasiauPuikus darbas!
man borto kompas apie kurą/sąnaudas rodo tik užvedus Tai gal ir čia tas pats.
#147
Posted 2014 June 02 - 20:19
groja tik CD paprastus, dar iskeptus.Dabar klausymas: užgesinus mašina ir rakteli palikus ant akumo, neberodo Trip1, Trip2, sanaudu, vidurkio ir t.t. rodo brukšniukus.
Pradejus vel važiuoti iškarto pradeda rodyti, senieji neišsitrina, kaip ir turi buti, bet tik užgesini ir iškarto brukšniukai.?
NE. turi rodyti, nusimust i bruksniukus negali. Pas mane tas pats rt2 su navi , uzgesinus galiu paziuret vidurki, kiek galiu nuvaziuot iki kuro pabaigos.. jei viska supratau, kazkas netaip
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#148
Posted 2014 June 03 - 23:15
As ziema ekrana susitvarkes ir i ji uzsiziurejes pora ratu skardiniu sulanksciau, nepamates duobes ir lupes i ja su kaire puse.Smugis buvo toks kad net bordaciokas atsidare. gerrolleyes.gif Ziurek kad nebutu kaip man ir uzmes laix nuo laiko aki ir i kelia.Kiek važiavau tai akis ne i kelia o i ekrana
Edited by ganksteris406, 2014 June 03 - 23:16.
#149
Posted 2014 June 13 - 21:48
Kadangi atėjus šiltiems orams pastebėta kad mašina nebenori manęs vėsinti, reikėjo šia beda spręsti.
Pasirodo per žiema sugebėjo prakiurti AC radiatorius.(Made in Polland)
Nusprendžiau naujo nedėti, o bandyti kažkaip susitvarkyti esamą, pasirodo tokiais dalykais mažai kas užsiima, bet vis gi radau
Remontas 40lt, prakiuro 2 vamzdeliai, per pati vidurį, liga
Nutraukė vamzdelius ir iš galu, ties kraštais užvirino, taip užvirino, ne litavo, kaip kad kiti daro.
Užimtas laikas tai lygiai darbo diena gautusi, bet buvo ištempta iki dviejų dienų.
Užpildymas 100lt.
Dabar vėsu ir gera
Keletas foto.
P.S. O šiukšlių kiek tarp pačiu radiatoriu Kol išvaliau viska, su kompresoriu išpučiau, patarčiau kas turit galimybe išsipuskit iš variklio puses visa tą jovalą, geriau aušins
Apie rudis ant dešinio bamperio laikiklio nekomentuojam. Taip yra matyt kažkada gaves Liutas per snarglį.
Edited by Creator, 2014 June 13 - 21:55.
#150
Posted 2014 June 18 - 13:51
Na čia irgi daug nėra ko pasakoti, prisižiūri Youtubes, imi ir darai.
Beje čia stiklas.
Kadangi keleivio stiklas suraižytas nuo grandiklių, tai ne už ilgo bandysiu ir su juo eksperimentuoti.
Toks buvo:
Toks pasidarė:
Skirtumai:
Foto lievos, realiai atrodo įspūdingai, ypač kol dar tik vienas atnaujintas
Edited by Creator, 2014 June 18 - 13:53.
#151
Posted 2014 June 18 - 19:10
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#152
Posted 2014 June 18 - 19:46
#153
Posted 2014 June 19 - 21:25
Teko dar vieną darbelį padaryti iš naujo, tai yra "perniaukti" langą, galinis šoninis,
1: prieš tai darant padariau klaidelė, galvojau kad su "ACE" geriau nusiplaus langai, pasirodo jis palieka kietasias daleles, nuo kuriu su laiku atsirado burbuliukai.
2: Vienas iš burbuliukų užkliuvo "mažiesiems piršteliams", atsirado didele skylė
Yra 3/4 burbuliukai, bet juos panaikinsiu, vistik reikia idealios švaros.
Ai del pleveles tai čia ne USA, nepamenu pavadinimo, bet ir ne "Senuku", bet ir ne 100proc, čia kažkur tik 50/60proc,vaizdas kaip tonuotu
Šikart rezultatu patenkintas.
Edited by Creator, 2014 June 19 - 21:33.
#154
Posted 2014 June 19 - 22:35
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#155
Posted 2014 June 20 - 07:54
Edited by Creator, 2014 June 20 - 07:57.
#156
Posted 2014 June 20 - 09:10
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#157
Posted 2014 July 28 - 14:35
Neatlaikė Pežas 2000km keliones, grįžtant pasileido vairo kolonėlė, pradejo leisti skysti per vairuotojo puse.
Sekasi man ant kolonėliu
Remontas:
Ivores, iš kapralono: 30 lt
Riebokšliai: paemiau iš savo senos jau keistos ant 406-o kolonėlės.
Skystis: dar nenupirktas.
Na ir laikas: ??? lt
Ardymas:
Kolonėlė galima ištraukti per šoną, kairiji ratą.
Atsukam vairo traukes,padaužom, išsitraukia,fu, pjauti nereikejo
Nuleidžiam skystį, viena iš apatiniu šlangeliu yra su chamutu, jis dar gamiklinis, man jie vienkartiniai, +3lt
toliau prasideda linkmybes, atkabinimas kolonėlės nuo križmes, varžtą nr4 atsukti nesunku, bet vat dvi tas veržles nr72 iš po mašinos atsukti neimanoma, o jas atsukti reikia, kitaip neišsimauna, 406-am tokiu čiudu nėra.
Čia jau reikia listi i vidu ir nuimti guma nr3, tada pamatai tas dvi veržles tik iš vidaus, be prailgintu raktu ten net neverta listi.
Visa ta vamzdį irgi teko atkabinti nr2, jis ten lengvai.
Pasiraičius po mašinos vidu kolonėlė kaip ir atkabinta, tada prasideda jos ten vartimai, raitimai kad ja ištraukti, visur kabinasi, bet su daug keismažodžiu išlenda
Ivoriu brežinukas:Radau baltarusu forume, jie tokius dalikus išdarinėja, kad oj oj.
Įvores išsitekinau iš kaprolono, jau biški ir girdėjosi kad stuksena kolonėlė.
Gamyklines įvores jau buvo su kokiu 2mm laisvumu, ir ju plastmase jau visiškai minkšta.
Beje kiek domejausi tai čia ir buna tas visas ižimusis kolonėliu restauravimas, pakeičia riebokšlius, sudeda naujas ivores ir viskas? Nes daugiau kaip ir nematau ka dar galima padaryti, nebent kažko dar nežinau. o mokam po daug daug lt.
Kol kas dar kolonėlė neideta, foto bus biški veliau.
Edited by Creator, 2014 July 28 - 14:47.
#158
Posted 2014 July 29 - 13:43
Taigi, kolonėlės ardymas:
Turim išsitrauke kolonėlę:
Numaunam apsaugas, jas jungianti vamzdelį, išsukiojam metalinius skysčio vamzdelius(juos prisukant reikia nepersistengti,greitai prasisuka sriegis) ir nepameskit tarpineliu, na ir nusukam traukes:
Nusukam "slieką",atsukus, lengvai plaktuko pagalba jis išsimauna:
Ištraukiam žiedą kuris laiko ta "daigtą":
Iš vienos puses yra riebokšlis, kitoje yra tą plastmasine ivore, dėl kurios ir atsiranda tas dunksejimas, važiuojant žvirkeliu, ar sukant i dešine, bei kalimas per vairą:
Čia jau ivore ideta nauja, tik jau atrodo kaip nenauja ją ideti biški užtrunkama, arba tekintojas biški nekoks pasitaike
Na ir traukiam štanga lauk, vidurije štangos yra žiedas, jis nejuda bėt jo ir judinti nera kam.
Viduje kolonėlės pasilieka dar vienas riebokšlis ir metalinis žiedas, aš ji iškrapščiau su 22 galvute su ilgu prailgintoju, kišdamas per dešinini galą:
#159
Posted 2014 July 29 - 13:56
Ištraukus iš kolonėlės, laikant už korpuso su plaktuku bam ir jis išlekia lauk.
Taip atrodo surinktas ir palaidas "sliekas", man leido tas juodas riebokšlis, kaip donora panaudojau 406-o "slieka", jie skiriasi didžiais, bet guolis ir riebokšlis tokie pat.
Kaireje 406-o palaidas,
Dešineje 607-o jau perrinktas:
Kitas kolonėlės galas nesiardo, jame tik reikia pakeisti plastmasine ivore:
Viskas. Toliau viska atgal surenkam ir turim "nuliova" kolonėlę
Einam viska surinkineti, nepamirštam daug keiksmažodžiu
O čia dar tos ivores, tik jau padevetos, raudonos 607-o.
Išsidevi ju vidus, per aplink koks 1/1,5mm laisvumo:
Viską surinkau,tik nepabaigiau svarbiausio: užpilti skysčio ir padaryti "test drive".
#160
Posted 2014 July 29 - 14:34
As gi rasiau kad tie 607 vargo pisuokliai, bedu beda, tiek elektra tiek visa kitaToliau remontai.
Neatlaikė Pežas 2000km keliones, grįžtant pasileido vairo kolonėlė, pradejo leisti skysti per vairuotojo puse.
Sekasi man ant kolonėliu
Remontas:
Ivores, iš kapralono: 30 lt
Riebokšliai: paemiau iš savo senos jau keistos ant 406-o kolonėlės.
Skystis: dar nenupirktas.
Na ir laikas: ??? lt
Ardymas:
Kolonėlė galima ištraukti per šoną, kairiji ratą.
Atsukam vairo traukes,padaužom, išsitraukia,fu, pjauti nereikejo
Nuleidžiam skystį, viena iš apatiniu šlangeliu yra su chamutu, jis dar gamiklinis, man jie vienkartiniai, +3lt
toliau prasideda linkmybes, atkabinimas kolonėlės nuo križmes, varžtą nr4 atsukti nesunku, bet vat dvi tas veržles nr72 iš po mašinos atsukti neimanoma, o jas atsukti reikia, kitaip neišsimauna, 406-am tokiu čiudu nėra.
Čia jau reikia listi i vidu ir nuimti guma nr3, tada pamatai tas dvi veržles tik iš vidaus, be prailgintu raktu ten net neverta listi.
Visa ta vamzdį irgi teko atkabinti nr2, jis ten lengvai.
Pasiraičius po mašinos vidu kolonėlė kaip ir atkabinta, tada prasideda jos ten vartimai, raitimai kad ja ištraukti, visur kabinasi, bet su daug keismažodžiu išlenda
Ivoriu brežinukas:Radau baltarusu forume, jie tokius dalikus išdarinėja, kad oj oj.
Įvores išsitekinau iš kaprolono, jau biški ir girdėjosi kad stuksena kolonėlė.
Gamyklines įvores jau buvo su kokiu 2mm laisvumu, ir ju plastmase jau visiškai minkšta.
Beje kiek domejausi tai čia ir buna tas visas ižimusis kolonėliu restauravimas, pakeičia riebokšlius, sudeda naujas ivores ir viskas? Nes daugiau kaip ir nematau ka dar galima padaryti, nebent kažko dar nežinau. o mokam po daug daug lt.
Kol kas dar kolonėlė neideta, foto bus biški veliau.
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users