Patarimai prieš tolimą kelionę
#1
Posted 2013 April 25 - 09:07
#2
Posted 2013 April 25 - 09:33
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#3
Posted 2013 April 25 - 09:37
#4
Posted 2013 April 25 - 09:45
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#5
Posted 2013 April 25 - 10:04
Nepamirškit stabdžių kaladelių būkės.Papildysiu: prieš ilgą kelionę dar pažiūrėti vertėtų padangų būklę (likutis/ar nėra guzų), taip pat kuro sistemą(ar nėra nutekėjimų, ar filtras neužsikiš, bake ar nėra prie sietelio purvo), pagrindinis dalykas, aišku, būtų stabdžių būklė (šlangutės pagrindinės ir šiaip užmesti akį ar nėra stabdžių vamzdeliai užlaužti ar nubrozdinti) Ai, ir įsimesti bent po 1 lemputę gabaritams ir trumpoms šviesoms
#6
Posted 2013 April 25 - 10:54
#7
Posted 2013 April 29 - 22:42
#8
Posted 2013 April 29 - 22:58
Tu nesuk sau k***** taip stirpiai. Tėvas su 806 benzu, dar kai mašinomis vertėsi, į mėnesį po du kartus į Prancūziją ir atgal sulakstydavo, ir niekas ten nieko nepavedė. Ne aplink gi pasaulį važiuoji keliaut, ar TOP GEAR išbandymą savanoj bandysi išlaikytdekui uz patarimus, viska kaip ir daugiau maziau apsiziuresiu, tik va neramina dar turbina. Kolkas jokiu ziniu nerodo bet kazkaip ne pirma jaunyste gi masinai, pokstels ir bus juoko :0. tarpkitko klausimas ar galeciau vaziuoti su numirusia turbina ar jau STOP iskart ? gal ja visgi galima kazkokiu budu pratestuoti ?
Jei visą laiką mašiną prižiūrėjai, viskas keista, kai ateidavo laikas, tai tik važiuoklę pažiūri, padangas pažiūri, žinai jei tepalų neryja, ir kilometrų prasuksi ne virš keitimo normos, tai nematau ko čia dar parintis. Jei jau pradedi apie turbo ir panašiai kalbėt, tai pagalvok, kad gali bevažiuojant išvis variklis užkalt, generatorius nustot kraut, ar pradėt perkraut akumą, ir MILIJONAS kitų bėdų. Taip kad, jei tikrai nepasitiki savo mašina (žinai kad visada ant snarglių lipdei, ar tiresiog pastoviai paveda) tada gal ir kratyk ją iš paskutiniųjų, bet bent aš manau, jei tinkamai prižiūri VISADA, tai nereik bijot jokios kelionės Bent su savaisiais abiem turėtais pežais, vidury nakties pabudintas iki Kroatijos važiuočiau net nesusimąstęs, tik kuro pilt, na ir prieš išvažiuojant ant astakados užvažiuočiau traukes patampyt, dėl viso pikto
Trečias dalykas, kurį minėjo jau klubietis, gi ne į negyvenamą salą važiuoji, iš bėdos bus tu serviziukų, aišku ne pigu, bet technika linkusi susidevėti, ir nežinai, kada jai ateis pabaiga
#9
Posted 2013 May 03 - 09:45
Edited by Prokuror, 2013 May 03 - 09:46.
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
#10
Posted 2013 May 03 - 10:16
Žinai,jeigu tavo auto buvo reikiamai prižiūrėtas ir TU tai tikrai žinai,nereikės nieko daugiau nei gera nuotaika ir begalinis optimizmas apie saulėtą rytojų su senute auto gali atsitikti viskas. Patarčiau pasisamdyti autservisą galimiems nesklandumams užglaistyti.......Bet nekreipk dėmesio į visus mūsų bandymus tave apsaugoti,-tu vis tiek varysi taip ,kaip tau reikia. Bus bėda-rašyk. kuo galėsime,padėsime.Sveiki, Kolegos,
planuoju už mėnesiuko pajudėti su savo 806 i netrumpa kelione i Kroatija. Tik va kazkaip biski nerimas ima, visgi jau seneliukas 1996 m. Gal protingi žmonės pasidalins savo mintimis ka reiktu apsiziureti ir pasikeisti pries kelione ?
Dekingas is anksto
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users