TU3M - self diagnosis
#1
Parašyta 2013 balandžio 25 - 10:45
Pasiskaičiau truputėlį nete ir susiradau haynes automatic diagnosis fault code knygelę kaip nusiskaityti klaidas nuo ecu. Tik ten taip truputėlį plačiau rašo, ne konkrečiam modeliui. Sako pas pežus būna žalia SD fiškė dviejų terminalų kažkur variklio skyriuj netoli akumo po sparnu ar netoli aušinimo skysčio bakelio - na žodžiu įvairiai. Aš apsižiūrėjau po kapotu ir radau tik šitą (foto). Ji kaip ir triguba, bet realiai ten du kontaktai.
Klausimėlis paprastas - ar čia bus toji fiškė? Turbūt ne pirmas aš čia tuo užsiimu, tai gal kas pasidalintu patirtim? Ten reik vieną iš terminalų jungt su minusu kaip supratau ir tada įjungus degimą check engine lempuke išmirksi fault kodą. tik kurį jungti?
#2
Parašyta 2013 balandžio 25 - 18:25
#3
Parašyta 2013 balandžio 25 - 19:36
#4
Parašyta 2013 balandžio 25 - 19:54
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#5
Parašyta 2013 balandžio 26 - 00:36
#6
Parašyta 2013 balandžio 26 - 09:55
Šį pranešimą redagavo azkis: 2013 balandžio 26 - 10:31
#8
Parašyta 2013 balandžio 26 - 15:40
#9
Parašyta 2013 balandžio 27 - 10:38
Čia matosi nelabai puikiai, bet vistiek gana aiškiai ta fiškė. Standartinė Peugeot hermetinė fiškė. Tavo prieš tai įdėtoj fotkėj su trijų kontaktų jungtimi ji yra standartinė nehermetinė.
Visa šita info apie tuos nuskaitymus labai aiškiai pateikta autodatoj.
Pežukui nei vienam neskanavau, bet Citroen BXui su TU3m motoru ir Citroen ZX su XU7 motoru jokių bėdų nekilo. Toj pačioj autodatoj buvo ir parašyta ir net parodyta, kur jos ieškoti, ir viskas apie kodus, ir kurį kontaktą trumpinti su mase.
ZXui ji buvo variklio skyriaus saugiklių-kompo dėžėj, BXe, kadangi senesnio tipo automobilis, tiesiog kabo ant laido šalia relių, virš keleivio pusės lonžerono. Buvo ir schema ledui, bet ji nebūtina. Man paprasčiausia - prasivesti laidą nuo tos fiškės į saloną, ir ten suliesti su kuo nors, pvz durų vyriu ar prikurkės išoriniu žiedu. Tada sėdi su lapeliu ir kaip "genys" žymiesi skaičiukus.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 balandžio 27 - 10:40
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#10
Parašyta 2013 gegužės 04 - 13:54
Gal kam pravers ateity. Steps:
1. Susirandi fiškę. Fiškė yra žalia. Kaip sakė tadas1991 - hermetinė. Pas mane ji buvo po kapotu, keleivio pusėj, prie aušinimo skysčio bakelio, kur iš salono išeina į variklio skyrių ECU laidai, ten ir kabėjo pasislėpus. Pridedu foto.
2. Fiškė yra dviejų terminalų, bet realiai ten pas mane buvo tik vienas kontaktas. Žiūrint į foto, kur fiške pakreipta, tai apatinis. Į ji įkiši laidą kokių 1.5m gal, kad iki salono galima būtų nusitempt.
3. Dar vieną laidą kažkur 1m ilgio jungi prie akumo minuso terminalo. Irgi į saloną atsivedi.
4. Pasuki raktelį iki degimo. Užsidega lempukė check engine.
5. Tada sujungi laidus 3 sekundes.
6. Atjungi laidus, lempukė užgęsta trumpam. Tada išmirksi kodą ir vėl užsidega.
7. Vėl sujungi 3sec laidus - išmirksi sekantį kodą ir tt.
8. Kai gauni kodą 11, diagnostika baigta.
kodai skaitosi paprastai: lempute išmirksi dvi serijas signalų kurias skiria 1,5 sekundės intervalas. tarkim sumirksi 3 kart, tada 1,5 sekundes nedega, tada dar du kart sumirski. Škias klaidos kodas 32. Link su kodų reikšmėm raše jau stopforce:
http://www.peugeotcl...om/ecucodes.htm
gal kam pravers kada
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0