Kaip padidinti variklio galia
#1
Parašyta 2013 gegužės 01 - 12:36
#2
Parašyta 2013 gegužės 01 - 12:57
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime
#3
Parašyta 2013 gegužės 01 - 13:10
#4
Parašyta 2013 gegužės 01 - 13:31
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime
#5
Parašyta 2013 gegužės 01 - 17:31
#6
Parašyta 2013 gegužės 01 - 17:50
#7
Parašyta 2013 gegužės 01 - 18:16
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#8
Parašyta 2013 gegužės 01 - 18:19
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#9
Parašyta 2013 gegužės 01 - 18:20
#10
Parašyta 2013 gegužės 01 - 18:55
... ir patapo ant Lietuvos žemelės vienu protingesniu...supratau aciu visiem uz patarimus
#11
Parašyta 2013 gegužės 01 - 19:00
#12
Parašyta 2013 gegužės 01 - 19:37
#13
Parašyta 2013 gegužės 01 - 19:47
#14
Parašyta 2013 gegužės 01 - 21:29
#15
Parašyta 2013 birželio 11 - 21:56
#16
Parašyta 2013 birželio 11 - 22:00
Kaip baigėsi su galios ieškojimu? Patarimas - pabandyk pasipraktikuot su esama važiuoti. Su tokia mase 1.8 turi eit kaip išp.. oi, na žodžiu kaip raketakartais buna kad nusiperki toki kokio nori ir po to mazai o po to norisi kazka patobulint, tj kam keisti masina
Man atradus, kad bėgius galima jungti prie 5.000-6.000 aps/min, atradau 3l užtikrintą lošimą prie sėdynės Patarčiau pabandyt tą patį ir gal po kelių dienų forume atsiras post'as - įsimylėjau savo liūtą
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#17
Parašyta 2013 birželio 12 - 00:01
#18
Parašyta 2013 birželio 12 - 01:30
Žinok ką aš galiu pasakyt. Aš suprantu, kad jaunas, norisi spaust ir pan. Su protu tai yra geraibandziau ir tas lb gerai, traukia neblogai tikrai bet wis norisi galingiau, bet kadangi masinos nenoriu keisti tj galwojau gal iseis islauzti is esamos kazka
Bet žinok jeigu norėsi kažką galingesnio iš to paties stock'o išspaust, tai patarčiau apsispręsti, ko būtent nori iš tos mašinos. Gal tu labiau norėtum ne raketos, bet laivo, kuriam nesikratytum ir pan. Kalbu apie šiek tiek aukštesnės klasės peugeot. Elementarus pavyzdys - šiandien pasivažinėjau su 605 2.5dT. Likau apšalęs, kadangi traukos per akis, variklis tylus, variklis ekonomiškas, ir salone realiai jokių pašalinių garsų. Nugara nepavargo(duobių įtaka, kai pastoviai siūbuoji ir daužaisi -trankaisi), muistytis nereikėjo, važiuot nenusibodo.
Nes su maža išbombinta mašina tau nusibos lakstyti kasdien per visas duobeles ir pan. Nes būkim realistai - pastoviai lakstysi su ja. Ir kuo toliau, tuo bus mažiau ir mažiau traukos, nes elementariai priprasi prie esamos. O jeigu ką nors veši ir pan. Gi neburnout'insi ir nevarysi iki redline. Norėsi, kad tavo mašina dirbtų tyliai ir važiuotų maloniai, t.y. plauktų. Jeigu esi entuziastas ir tikrai nesustosi pusiaukelėj dėl pinigų trūkumo arba laiko trūkumo, tada mąstyk, varykis ant stendo, išsiaiškink, ar verta užsiimt su šituo varikliu. Tada jau bursi kažką jam. Aišku čia tau ir tik tau spręst, bet turėk omeny, kad stock benzinas apskritai būrimui yra nepigus malonumas. Va su dyzelioku kita šneka - šmaukšt oro filtrą, čerkšt katalizatorių, velniop zapaskę, paukšt naują programą ir turi vietoj kokių 80kw, kokius 90-95
Skaičiau, kad ne problema nusipirkt kompresoriaus(supercharger) komplektą, pritaikytą būtent 306 16V. ypač, kad siuntimas nekainuotų Anglijoje. Kiek mačiau, yra ir naudotų komplektų ir pan. Tai realiai manau būtų pigokas, bet tikrai efektyvus variantas.
O iš pigiausių ir efektingiausių dalykų tai tikrai rekomenduočiau pagalvot apie anksčiau mano minėtą duslintuvo pasikeitimą į karkiantį (jei vietos įstatymai leidžia tokius dalykus), garso bus daugiau nei turėtų būti prie tam tikrų sūkių, ir tikrai pamatysi, kaip pradėsi kiek lėčiau važinėt, bet užtat kaifuosi pastoviai Prie to paties - pasikeisk kuro filtrą, oro filtrą, gerus tepalus susipilk. Padangas gal pirmiausia vertėtų įsigyt neblogas.
p.s. galvojau ilgai, ar verta rašyt ar ne šitą, kadangi vistiek pats tai žinai tikriausiai. Bet, na, tebūnie tai mano asmeninė nuomonė. Per daug traukos aišku nebūna, bet kartais jos paprasčiausiai pakanka ir tiek
p.p.s. anyway, ką benuspręstum, duok žinot, kaip ten judėt sekasi su tuo pežium.
Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2013 birželio 12 - 01:33
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#19
Parašyta 2013 birželio 12 - 10:47
#20
Parašyta 2013 birželio 12 - 15:09
Pirmas MYGTkazka minejai apie kompresoriaus komplekta? sakai werta butu ji pasikeisti?
Rotrex gamintojo psl MYGT
Ir šiaip, mano asmenine nuomone įstatyti kompresorių žymiai mažiau knisliavos, negu turbiną. Jau vien todėl, kad turbinos standartiškai kai kur neįkiši. O kompresorių vienaip ar kitaip įmonysi. Na, tik problema viena tokia, kad kompresoriui visas įsiurbimo kolektorius ir kanalai daromi kiti, t.y. jis perdaromas. Pasi'youtube'ink - supercharged peugeot 306. (anglijoj panašu, kad labai populiaru va taip dūkstant su mašina statytis panašius dalykėlius). Kažkur forumą entuziastų vien 306 buvau radęs dabar tik kaip tyčia neatkapstau.
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0