p406 kaista
#1
Posted 2013 May 03 - 13:51
#2
Posted 2013 May 03 - 14:17
#3
Posted 2013 May 04 - 05:36
#4
Posted 2013 May 04 - 08:15
keleivio puses galini rata nuleisk iki 0,5 atmosferos ir nusiorins...kad neorinau isvis..
#5
Posted 2013 May 04 - 12:43
Gal nereikia taip viesai paslapciu isdavinetkeleivio puses galini rata nuleisk iki 0,5 atmosferos ir nusiorins...
Paziurek ant slangos jei neklystu kur eina i peciuko radiatoriu-toks "pypsas" stovi.Per ji ir nusiorina...
#6
Posted 2013 May 04 - 18:53
#7
Posted 2013 May 11 - 16:26
#8
Posted 2013 May 11 - 16:57
#9
Posted 2013 May 11 - 18:15
#10
Posted 2013 May 12 - 00:19
#11
Posted 2013 May 12 - 18:49
#12
Posted 2013 May 14 - 14:24
#13
Posted 2013 May 14 - 15:00
O gabumų neužtenka pažiūrėt per groteles (viršutines, ar buferio apatines)?...nesimato, nes jis/jie uz radiatoriaus
#14
Posted 2013 May 20 - 16:06
#15
Posted 2013 May 20 - 16:45
Problema sekančiame:ne prie ko cia tas ventiliatorius, dirba jis ir ausina kaip priklauso. Esme, kad uzkaista iki tos temperaturos iki kurios neturetu uzkaist, todel ir klausiu. Gal kokia vandens pompa parejo? Smarkiai pasilus is peciuko sklinda antifryzo kvapas ir po kilimeliu dregnoka
... jei ventiliatoriai du, keleivio pusės jungiasi ~87C (ar panašiai), vairuotojo pusės - apie 100C. Mano atveju neveikė pirmasis, todėl kaisdavo virš 100C kamščiuose. Pakeičiau - virš 88C nepakyla. Plačiau - http://www.peugeot-k...ST&f=13&t=18576 )...
Antifryzas šlapiuoti gali nuo elementaraus slėgio, sukelto aukštos temperatūros. Jei bakelio kamščio vožtuvėliai pastrigę, anas veržias, kur randa silpnesnę vietą.
P.S. jei zapadlo net apibūdinti, kiek ventiliatorių yra, t.y. išaiškini ne viską, nelysk daugiau į forumą. Atsakymą galima duoti, žinant visas modelio subtilybes...
#16
Posted 2013 May 20 - 19:39
Taigi parase kad po kilimeliu dregna, ir antifrizo kvapas jauciasi, isvada kiauras salono radiatoriusProblema sekančiame:
... jei ventiliatoriai du, keleivio pusės jungiasi ~87C (ar panašiai), vairuotojo pusės - apie 100C. Mano atveju neveikė pirmasis, todėl kaisdavo virš 100C kamščiuose. Pakeičiau - virš 88C nepakyla. Plačiau - http://www.peugeot-k...ST&f=13&t=18576 )...
Antifryzas šlapiuoti gali nuo elementaraus slėgio, sukelto aukštos temperatūros. Jei bakelio kamščio vožtuvėliai pastrigę, anas veržias, kur randa silpnesnę vietą.
P.S. jei zapadlo net apibūdinti, kiek ventiliatorių yra, t.y. išaiškini ne viską, nelysk daugiau į forumą. Atsakymą galima duoti, žinant visas modelio subtilybes...
#17
Posted 2013 May 20 - 19:53
Moku skaityt, brangusis. O tu?Taigi parase kad po kilimeliu dregna, ir antifrizo kvapas jauciasi, isvada kiauras salono radiatoriusProblema sekančiame:
... jei ventiliatoriai du, keleivio pusės jungiasi ~87C (ar panašiai), vairuotojo pusės - apie 100C. Mano atveju neveikė pirmasis, todėl kaisdavo virš 100C kamščiuose. Pakeičiau - virš 88C nepakyla. Plačiau - http://www.peugeot-k...ST&f=13&t=18576 )...
Antifryzas šlapiuoti gali nuo elementaraus slėgio, sukelto aukštos temperatūros. Jei bakelio kamščio vožtuvėliai pastrigę, anas veržias, kur randa silpnesnę vietą.
P.S. jei zapadlo net apibūdinti, kiek ventiliatorių yra, t.y. išaiškini ne viską, nelysk daugiau į forumą. Atsakymą galima duoti, žinant visas modelio subtilybes...
Man kai sistema užkaisdavo, imdavo varvint per radiatoriaus grįžtamą "patrubką", užspaustą chomutu ir nieks ten nelūžę. Kas gali paneigti, kad prie pečiuko slėgis nerado tokios pat silpnesnės vietos?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users