p406 kaista
#1
Parašyta 2013 gegužės 03 - 13:51
#2
Parašyta 2013 gegužės 03 - 14:17
#3
Parašyta 2013 gegužės 04 - 05:36
#4
Parašyta 2013 gegužės 04 - 08:15
keleivio puses galini rata nuleisk iki 0,5 atmosferos ir nusiorins...kad neorinau isvis..
#5
Parašyta 2013 gegužės 04 - 12:43
Gal nereikia taip viesai paslapciu isdavinetkeleivio puses galini rata nuleisk iki 0,5 atmosferos ir nusiorins...
Paziurek ant slangos jei neklystu kur eina i peciuko radiatoriu-toks "pypsas" stovi.Per ji ir nusiorina...
#6
Parašyta 2013 gegužės 04 - 18:53
#7
Parašyta 2013 gegužės 11 - 16:26
#8
Parašyta 2013 gegužės 11 - 16:57
#9
Parašyta 2013 gegužės 11 - 18:15
#10
Parašyta 2013 gegužės 12 - 00:19
#11
Parašyta 2013 gegužės 12 - 18:49
#12
Parašyta 2013 gegužės 14 - 14:24
#13
Parašyta 2013 gegužės 14 - 15:00
O gabumų neužtenka pažiūrėt per groteles (viršutines, ar buferio apatines)?...nesimato, nes jis/jie uz radiatoriaus
#14
Parašyta 2013 gegužės 20 - 16:06
#15
Parašyta 2013 gegužės 20 - 16:45
Problema sekančiame:ne prie ko cia tas ventiliatorius, dirba jis ir ausina kaip priklauso. Esme, kad uzkaista iki tos temperaturos iki kurios neturetu uzkaist, todel ir klausiu. Gal kokia vandens pompa parejo? Smarkiai pasilus is peciuko sklinda antifryzo kvapas ir po kilimeliu dregnoka
... jei ventiliatoriai du, keleivio pusės jungiasi ~87C (ar panašiai), vairuotojo pusės - apie 100C. Mano atveju neveikė pirmasis, todėl kaisdavo virš 100C kamščiuose. Pakeičiau - virš 88C nepakyla. Plačiau - http://www.peugeot-k...ST&f=13&t=18576 )...
Antifryzas šlapiuoti gali nuo elementaraus slėgio, sukelto aukštos temperatūros. Jei bakelio kamščio vožtuvėliai pastrigę, anas veržias, kur randa silpnesnę vietą.
P.S. jei zapadlo net apibūdinti, kiek ventiliatorių yra, t.y. išaiškini ne viską, nelysk daugiau į forumą. Atsakymą galima duoti, žinant visas modelio subtilybes...
#16
Parašyta 2013 gegužės 20 - 19:39
Taigi parase kad po kilimeliu dregna, ir antifrizo kvapas jauciasi, isvada kiauras salono radiatoriusProblema sekančiame:
... jei ventiliatoriai du, keleivio pusės jungiasi ~87C (ar panašiai), vairuotojo pusės - apie 100C. Mano atveju neveikė pirmasis, todėl kaisdavo virš 100C kamščiuose. Pakeičiau - virš 88C nepakyla. Plačiau - http://www.peugeot-k...ST&f=13&t=18576 )...
Antifryzas šlapiuoti gali nuo elementaraus slėgio, sukelto aukštos temperatūros. Jei bakelio kamščio vožtuvėliai pastrigę, anas veržias, kur randa silpnesnę vietą.
P.S. jei zapadlo net apibūdinti, kiek ventiliatorių yra, t.y. išaiškini ne viską, nelysk daugiau į forumą. Atsakymą galima duoti, žinant visas modelio subtilybes...
#17
Parašyta 2013 gegužės 20 - 19:53
Moku skaityt, brangusis. O tu?Taigi parase kad po kilimeliu dregna, ir antifrizo kvapas jauciasi, isvada kiauras salono radiatoriusProblema sekančiame:
... jei ventiliatoriai du, keleivio pusės jungiasi ~87C (ar panašiai), vairuotojo pusės - apie 100C. Mano atveju neveikė pirmasis, todėl kaisdavo virš 100C kamščiuose. Pakeičiau - virš 88C nepakyla. Plačiau - http://www.peugeot-k...ST&f=13&t=18576 )...
Antifryzas šlapiuoti gali nuo elementaraus slėgio, sukelto aukštos temperatūros. Jei bakelio kamščio vožtuvėliai pastrigę, anas veržias, kur randa silpnesnę vietą.
P.S. jei zapadlo net apibūdinti, kiek ventiliatorių yra, t.y. išaiškini ne viską, nelysk daugiau į forumą. Atsakymą galima duoti, žinant visas modelio subtilybes...
Man kai sistema užkaisdavo, imdavo varvint per radiatoriaus grįžtamą "patrubką", užspaustą chomutu ir nieks ten nelūžę. Kas gali paneigti, kad prie pečiuko slėgis nerado tokios pat silpnesnės vietos?
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0