Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P 206 Kaista variklis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 18

#1 Egle206

Egle206
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 8
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2013 gegužės 21 - 18:40

sveiki, niekaip nesusitvarkau su variklio kaitimu peugeot 1999m 206 1.6l 65kw. Situacija tokia stovint vietoi variklis ikaista iki ~93laipsniu ir isijungia vintiliatorius, vaziuojant variklis ikaista iki 100-105 o vintiliatorius neisijungia. Temperatura kyla vaziuojant i kalna arba duodant daugiau kruvio, arba autostradoi vaziuojant 80km/h laikos temp apie 100 o jai daugiau bandai vaziuot dar kyla, o mieste kamsciuose nekaista laikos apie 90. net nebezinau kur slieku ieskot. buvau issiemes vandens pompa, sparneliai kaip nauji, pakeiciau termostata, bandziau visaip nuorint, nors nusiorint turetu pats. Viskas prasidejo po duju idejimo, reduktoriu pajungiau nuosekliai nuo peciuko slangos. reduktorius susyla ganetinai greitai, peciukas irgi syldo gerai.Radijatorius irgi visas susyla. Abi radijatoriaus slangos siltos, nekietos. Gal kas galit ka patarti? arba atskleist stebuklinga nuorinimo buda?

Šį pranešimą redagavo Egle206: 2013 gegužės 21 - 18:43

  • 0

#2 Bosas

Bosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Vieta:Vilnius, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2013 gegužės 21 - 18:50

Kaip ir dalinai žinoma situacija. Pas mane P 406 Coupe, realiai mašina mieste važinėjant laiko apie 110C temperatūrą, jei geriau laisviau važiuoji, ta prasme 5 pavara mieste apie 80-90km/h, tai nukrenta iki 90-100C, tačiau trasoje gerai įsibėgėjus ir pasiekus 130-150km/h temperatūra taip pat siekia apie 100-110C, kai nuvariau į servisą, tai man buvo pasakyta, kad kažkodėl pas daugelį Liūtukų variklio darbinė temperatūra būna gerokai aukštesnė nei kitų automobilių variklių kurie visuomet laiko apie 90C. Bandžiau spręsti šį klausimą, tačiau visi kartojasi pastoviai, o kiek skaičiau forumiečių susirašinėjimus šia tema, supratau, jog niekas nieko nepeša iš to, kad pasirašinėja. :)
  • 0
Burn your tires, not your soul... :pug:

#3 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2013 gegužės 21 - 19:07

Varikilio temperatura kaip ir priklauso, jokia ne aukshtesne. Termostatas atsidaro apie 87 laipsnius, ventiliatorius pasikuria apie 95. Vazhiuojant su gera apkrova kaista labiau variklio tepalas, pasiekia net 110 (max riba dar nepasiekiama). Tokiu atveju staigiai suletejus ar sustojus variklio temperatura irgi soka i virsu (dvigubas kaitros saltinis: dirbantis variklis ir sukilus tepalo temperatura, nebera savaiminio apiputimo). Kol tepalas neataushta iki ~90 - ventiliatorius birbia suprakaitaves, tokiu atveju gal ir pastebimas temperaturos pakilimas :). Kaip pav. prasilekus atostradoj max. greichiu stengiuos paskutinius kilometrus, iki ilendant i miesta, vazhiuot ramiau. Tokiu budu nukrenta tepalo temperatura ir mazhiau reik aushint motora. P.S. masina ne dujofikuota.

Šį pranešimą redagavo Alba: 2013 gegužės 21 - 19:15

  • 0

#4 Egle206

Egle206
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 8
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2013 gegužės 21 - 19:25

tai va kad kol nebuvo duju tai tiek mieste tiek trasoi, tiek droziant temperatura nekildavo neit iki 95, o kai isidejo dujos tai dar mieste viskas kaip ir normos ribuose, nekaista daugiau 95 o autostradoi (kur visiem varikliai atsala) man pradeda kaisti, ir nejungia vintiliatoriaus. vintiliatoriu ijungia tik tada kai stovi vietoi ir pasiekia ~94 laipsnius o kai vaziuoji kaskodel neisijungia :dntknw:
  • 0

#5 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2013 gegužės 21 - 19:31

O kodel duju reduktorius pajungtas nuosekliai? Juk tai papildomas cirkulecijos kelias. Bandyk reduktoriu pajungt lygiagreciai. O jau kas del ventiliatoriu veikimo, tai kazi ar tu girdi autostrada vaziuodamas kai isijungia pirmas greitis. O antras greitis galbut pas tave net ir neveikia.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#6 Egle206

Egle206
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 8
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2013 gegužės 21 - 19:40

tai va kad negirdziu, greitai sustoju ir begu ziuret kai temperatura virs simto buna. nu rytoi reikes bandyt reduktoriu pajunkti lygegreciai, tikius pades :hmm:
  • 0

#7 dtm

dtm
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 135
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:P406

Parašyta 2013 gegužės 21 - 21:06

na dar jei ka tai duju degimo temp yra aukstesne uz benzino delto tau cia taip ir daros po duju idejimo. pavazinek ant benzino pamatysi kad maziau pakyla temp
  • 0

#8 Egle206

Egle206
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 8
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2013 gegužės 21 - 21:46

Bandziau ir ant benzo, gal ciut ciut maziau syla, bet vistiek temperatura iki 100 kyla
  • 0

#9 dtm

dtm
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 135
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:P406

Parašyta 2013 gegužės 22 - 15:20

ir dar daviklio paklaida yra . bent mano masinoj beveik 10laipsniu :] bent per diagnostini laida rodo maziau visad nei skydelyje .na jei nekyla iki galo tai manau ieskai slieku kur ju ner
  • 0

#10 Egle206

Egle206
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 8
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2013 gegužės 22 - 17:15

pajungiau reduktoriu per trisakius, ir vistiek nieks nepasikeite . neieskociau slieku jai kol be duju buvo butu taip pat kaites .nu bet turbut nieko nebepakeisi, kol iki raudono nekyla gal ir viskas normos ribuose :dntknw:

Šį pranešimą redagavo Egle206: 2013 gegužės 22 - 17:17

  • 0

#11 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2013 gegužės 22 - 19:58

na dar jei ka tai duju degimo temp yra aukstesne uz benzino delto tau cia taip ir daros po duju idejimo. pavazinek ant benzino pamatysi kad maziau pakyla temp

A tu supranti ka pasakoji? Jau nebepirma dujinta automobili ir temperatura nei kiek nesiskiria kokiu kuru vaziuoji. Ausinimo sistema dirba vienodai nepriklausomai kuriuo kuru vaziuoji.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#12 Egle206

Egle206
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 8
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2013 gegužės 22 - 20:23

nu tai taip iseina kat tik pezams po duju idejimo temperatura pakyla, nes kiek turejau apdujintu auto nei vienoi niekas nesikeisdavo nei pries duju idejima nei po

Šį pranešimą redagavo Egle206: 2013 gegužės 22 - 20:23

  • 0

#13 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2013 gegužės 22 - 21:39

As nesuprantu is kur tokios temperaturos pas mane irgi su dujom 2.2 variklis bet per didziausius karscius tedmperatura variklio kaip ykalta 90 laipsniu nesvarbu ar mieste ar uzmiesty
  • 0

#14 Egle206

Egle206
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 8
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2013 gegužės 22 - 23:27

tai as ir nesuprantu, seniau ir pasmane apie 90 laikydavos
  • 0

#15 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2013 gegužės 22 - 23:38

Šiaip yra toks daiktas kaip termostatas,kuriam didžiai nusišvilpt dujas ar benzą birbini. Kitas dalykas jei netvarkinga aušinimo sistema ir koks gudrutis radiatoriaus ar šlangų pratekėjimams pašalinti kokio brudo bus privaręs. Tada vargo vakarienė. Nepadės jokie nuorinimai ir termostato keitimai. Galima mėgint praplauti,bet užsikimšusį radiatorių vis tiek reiks keisti. O kaip salono šildymas žiemą? Paprastai šildymo pečiuko radiatorius pradeda kimštis pirmas.(Nors jau gali būti ir valytas).
  • 0

#16 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2013 gegužės 23 - 05:54

Dakart sakau jau trecias Peugeot plius Renault 19 plius WV Passat ir nei vienam is siu automobiliu nebuvo bedu su perdidele temperatura. Kaip tik r19 niekaip neuzsildavo. Tai fakta kad kaist pradejo po apdujinimo laikyciau grynai sutapimu. Gau173 tau gan teisingai nurode krypti. Plauk visa sistema ir neseip ant bajerio su pigiausiom proskom. O varyk pas specialistus, kad kruopsciai isplautu.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#17 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2013 gegužės 23 - 10:05

Dakart sakau jau trecias Peugeot plius Renault 19 plius WV Passat ir nei vienam is siu automobiliu nebuvo bedu su perdidele temperatura. Kaip tik r19 niekaip neuzsildavo. Tai fakta kad kaist pradejo po apdujinimo laikyciau grynai sutapimu. Gau173 tau gan teisingai nurode krypti. Plauk visa sistema ir neseip ant bajerio su pigiausiom proskom. O varyk pas specialistus, kad kruopsciai isplautu.

Turėjau Renault "Laguną",turėjau :pug: 406,turėjau dar...visur aušinimo sistema be jokių pribambasų. 2x2 ir tiek. Arba aušina arba ne. Kai ne,jau nuomonę parašiau.Gal paprasčiausiai tau nepasisekė,o gal ir pats mėginai "gydytis" neaiškios kilmės ar paskirties produktais? Labai galimas daiktas,kad tu jau ne pirmas buvai.
  • 0

#18 Egle206

Egle206
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 8
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2013 gegužės 23 - 10:46

gyditi nebandziau, radijatorius susyla tolygiai, peciukas sildo gerai tiek ziema tiek vasara, sistema atrodo labai svari, neradau nei kalkiu nei dar konors neaiskaus, nu sendien biski maliausi po miesta tai lyg biski normalizavosi, nebekyla jau iki 100. gal visgi padejo pajunkt reduktoriu per trisakius
  • 0

#19 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2013 gegužės 23 - 21:08

jei ka tai duju degimo temperatura tikrai yra didesne ;) o temos autoriui tai pabandyk atjungti reduktoriu (sujunk slangas kaip buvo) ir pavazinek vien bendzinu ir matysi ar cia tik sutapimas ar tikrai duju iranga blogis...
  • 0
Citroen C8 2,2HDI




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0