Edited by Laimisxx, 2013 May 27 - 17:57.
406 2,0 hdi pakaitus labai dūmija
#1
Posted 2013 May 27 - 17:55
#2
Posted 2013 May 27 - 17:57
#3
Posted 2013 May 27 - 18:49
pakeistos 2 forsunkės, nes 2 pylė kaip tu sakai per daug, bet rezultatas tas pats. bet bėda atsiranda tik pastovėjus kamštyje koki pusvalandi, šeip viskas ok, bet pvz kaip šnd istrigau kamštyje, tai važiavau visas paskendės dūmuose....manau forsunke kokia gerai neveikia daugiau kuro pila ir dumina na cia mano nuomone
Edited by Laimisxx, 2013 May 27 - 19:29.
#4
Posted 2013 May 27 - 20:24
Edited by pauliusj, 2013 May 27 - 20:26.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#5
Posted 2013 May 27 - 20:46
Na kiek meistrai sakė, tos dvi dar likusios tikrai gyvos, ir viskas ok, svarbiausia, kad pakeitus tas dvi mirusias ne trupucio nepagerėjo, bedu niekada nebuvo, o varikli keičiau nes kompresijos viename cilindre bebuvo tik 4 žiema nebeužkurdavau, dbr žiema kaip bitutė kuriasi. prieš tai galvojau, kad dėl kompresijos čia pas mane, ir tepalus valgydavo jau ir t.t. sakau, gal dėl to taip uždūmindavo, bet pakeitus varikli irgi nulis rezultato dėl dūmingumo kamštyje ...reikejo visa komplekta keist arba visas restauruot..nes dabar arba kalibravimas forsu nesutampa(slegiai, ispurskimas ir t.t.) arba kitos dvi nekeistos pardejo pilti, arba pakeitei blogas i blogas...beje nebuvo bedu su turba anksciau? del ko motora keitei?
man idomu kaip dėl katalizatoriaus, negali būti, kad pas mane jis labai užsikišes ir kai mažos apsukos neprapučia jau pro jį ir dėl to pradeda po kiek laiko dūminti??? Pas mane Fapo nėra. tik katalizatorius...
#6
Posted 2013 May 27 - 21:01
Pjauk ta katalika bet kokiu atveju. Nebent dabar del TA dabar tikrina ar ne jei buvo pries tai?Na kiek meistrai sakė, tos dvi dar likusios tikrai gyvos, ir viskas ok, svarbiausia, kad pakeitus tas dvi mirusias ne trupucio nepagerėjo, bedu niekada nebuvo, o varikli keičiau nes kompresijos viename cilindre bebuvo tik 4 žiema nebeužkurdavau, dbr žiema kaip bitutė kuriasi. prieš tai galvojau, kad dėl kompresijos čia pas mane, ir tepalus valgydavo jau ir t.t. sakau, gal dėl to taip uždūmindavo, bet pakeitus varikli irgi nulis rezultato dėl dūmingumo kamštyje ...
man idomu kaip dėl katalizatoriaus, negali būti, kad pas mane jis labai užsikišes ir kai mažos apsukos neprapučia jau pro jį ir dėl to pradeda po kiek laiko dūminti??? Pas mane Fapo nėra. tik katalizatorius...
+ gausi grazaus pinigo uz katalika
#7
Posted 2013 May 27 - 21:01
Edited by pauliusj, 2013 May 27 - 21:04.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#8
Posted 2013 May 27 - 21:04
#9
Posted 2013 May 31 - 17:16
Edited by Laimisxx, 2013 May 31 - 17:16.
#10
Posted 2013 June 01 - 09:41
#11
Posted 2013 June 01 - 10:13
Ok, tada paaiškink, kodėl tie dūmai virsta , jeigu pati turbina graži iš vidaus, nepribėge tepalu i vidu, sparnuotė nekleba , turbinos meistrai žiurėjo sakė tikrai viskas gerai su ja...pagal simtomus ir nuveiktus darbus po truputi pareina turbo ir ziurek neziurejas slegius ir kitus parametrus nepamatysi
#12
Posted 2013 June 01 - 19:49
#13
Posted 2013 June 01 - 23:59
pabandyk laikinai uzglusinti EGR jai imanoma,,bet pas tave elektroninis EGR ta nezinau gal fiske numauk,bet mes klaida na tiesiog su klaida pavazinek ir paziurek ar duminsOk, tada paaiškink, kodėl tie dūmai virsta , jeigu pati turbina graži iš vidaus, nepribėge tepalu i vidu, sparnuotė nekleba , turbinos meistrai žiurėjo sakė tikrai viskas gerai su ja...
#14
Posted 2013 June 02 - 00:21
Buvau ir ''KEMI'' ir kituose servisuose tai siunčia vis kitur, apsurdas kažkoks..... na pabandysiu atjungti EGR ir užkišti ta šlagute kuri eina iki EGR. Rezultatus parašysiu, o del klaidos tai prijungus egr vistiek gi ji dings paskui.tai ko tie meistrai nepasako kas ira tada
#15
Posted 2013 June 02 - 10:53
gali ir nedingti ,gali reikti ir nutrinti ta klaidaBuvau ir ''KEMI'' ir kituose servisuose tai siunčia vis kitur, apsurdas kažkoks..... na pabandysiu atjungti EGR ir užkišti ta šlagute kuri eina iki EGR. Rezultatus parašysiu, o del klaidos tai prijungus egr vistiek gi ji dings paskui.
#16
Posted 2013 June 02 - 11:24
Buvau kažkada seniau atjunges kai EGR buvo mires, istačiau kita EGR ir užgeso.gali ir nedingti ,gali reikti ir nutrinti ta klaida
#17
Posted 2013 June 02 - 15:53
na tai tada pabandyk atjungti ir pavazineti,,rezultata parasykBuvau kažkada seniau atjunges kai EGR buvo mires, istačiau kita EGR ir užgeso.
#18
Posted 2013 June 02 - 16:23
Dūmai juodai pilki. Na,juoda spalva tai suodys,susidarančios esant pertekliniam kuro kiekiui mišinyje. O pilka spalva? Pilka tai juodos ir baltos mišinys. Balta-tai vanduo.Garai. Pamėgink patikrinti išsiplėtimo balelio kamščio vožtuvą. Kai stovi su dirbančiu varikliu aušinimo sistemoje labiau kaista skysčiai, ūkiškai kyla spaudimas sistemoje, Paprasčiausias būdas yra ranka pamaigyti aušinimo žarnas tik užvedus variklį ir tada,kai tampi dūmų kamuoliu. Jeigu sukyla slėgis tiek,kad net įspausti negali,tada gali būti ir aušinimo skysčio patekimas kur nereikia. Tai tik prielaida pamąstymui.na tai tada pabandyk atjungti ir pavazineti,,rezultata parasyk
#19
Posted 2013 June 02 - 16:27
Pabandysiu ir šita varianta.Dūmai juodai pilki. Na,juoda spalva tai suodys,susidarančios esant pertekliniam kuro kiekiui mišinyje. O pilka spalva? Pilka tai juodos ir baltos mišinys. Balta-tai vanduo.Garai. Pamėgink patikrinti išsiplėtimo balelio kamščio vožtuvą. Kai stovi su dirbančiu varikliu aušinimo sistemoje labiau kaista skysčiai, ūkiškai kyla spaudimas sistemoje, Paprasčiausias būdas yra ranka pamaigyti aušinimo žarnas tik užvedus variklį ir tada,kai tampi dūmų kamuoliu. Jeigu sukyla slėgis tiek,kad net įspausti negali,tada gali būti ir aušinimo skysčio patekimas kur nereikia. Tai tik prielaida pamąstymui.
#20
Posted 2013 June 02 - 16:44
Tik jokiu būdu net nemėgink atsukinėti spaudimo pritvinkusios aušinimo sistemos išsiplėtimo bakelio dangtelio. Arba pasiūlyk tai padaryti savo priešams.Pabandysiu ir šita varianta.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users