Peršokti prie turinio


Nuotrauka

406 2,0 hdi pakaitus labai dūmija


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 30

#1 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2013 gegužės 27 - 17:55

Taigi išlindo labai nemaloni staigmena, auto peugeot 406 , 2.0 hdi 66 kw, 1999 m. Pastovėjus kamštyje, koki pusvalandi pradėda auto labai smarkiai dūminti, tokiais pilkai juodais dūmais, išvažiavus iš kamščio davus gazo, dūmingumas dingsta, ir viskas ok. šiandien dar žmogus eidamas prošali sako pas tave iš duslintuvo kažkas rūksta smarkiai.... :wacko: Tikrinta turbina, viskas ok, i turbia tepalo neleidžia, veikia puikiai. Tepalų nevalgo, viskas ok. daryta diagnostika, jokių klaidų nemeta , ir nėra išlikusiu. aplankyta nemažai servisų , visi sako ale viskas tvarkoje, ir didesnio dūmingumo nepastebi. :doh: :doh: Variklis buvo pakeistas, tikrinta kompresija, viskas gerai. Kas turi minčių??? Gal kam yra taip nutike? Katalizatorius gal????? Nežinau net ir ką betikrinti.......

Šį pranešimą redagavo Laimisxx: 2013 gegužės 27 - 17:57

  • 0

#2 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Parašyta 2013 gegužės 27 - 17:57

manau forsunke kokia gerai neveikia daugiau kuro pila ir dumina na cia mano nuomone :beer:
  • 0

#3 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2013 gegužės 27 - 18:49

manau forsunke kokia gerai neveikia daugiau kuro pila ir dumina na cia mano nuomone :beer:

pakeistos 2 forsunkės, nes 2 pylė kaip tu sakai per daug, bet rezultatas tas pats. bet bėda atsiranda tik pastovėjus kamštyje koki pusvalandi, šeip viskas ok, bet pvz kaip šnd istrigau kamštyje, tai važiavau visas paskendės dūmuose....

Šį pranešimą redagavo Laimisxx: 2013 gegužės 27 - 19:29

  • 0

#4 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 gegužės 27 - 20:24

reikejo visa komplekta keist arba visas restauruot..nes dabar arba kalibravimas forsu nesutampa(slegiai, ispurskimas ir t.t.) arba kitos dvi nekeistos pardejo pilti, arba pakeitei blogas i blogas...beje nebuvo bedu su turba anksciau? del ko motora keitei?

Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2013 gegužės 27 - 20:26

  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#5 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2013 gegužės 27 - 20:46

reikejo visa komplekta keist arba visas restauruot..nes dabar arba kalibravimas forsu nesutampa(slegiai, ispurskimas ir t.t.) arba kitos dvi nekeistos pardejo pilti, arba pakeitei blogas i blogas...beje nebuvo bedu su turba anksciau? del ko motora keitei?

Na kiek meistrai sakė, tos dvi dar likusios tikrai gyvos, ir viskas ok, svarbiausia, kad pakeitus tas dvi mirusias ne trupucio nepagerėjo, bedu niekada nebuvo, o varikli keičiau nes kompresijos viename cilindre bebuvo tik 4 :wacko: :wacko: žiema nebeužkurdavau, dbr žiema kaip bitutė kuriasi. :good: :good: prieš tai galvojau, kad dėl kompresijos čia pas mane, ir tepalus valgydavo jau ir t.t. sakau, gal dėl to taip uždūmindavo, bet pakeitus varikli irgi nulis rezultato dėl dūmingumo kamštyje ...
man idomu kaip dėl katalizatoriaus, negali būti, kad pas mane jis labai užsikišes ir kai mažos apsukos neprapučia jau pro jį ir dėl to pradeda po kiek laiko dūminti??? Pas mane Fapo nėra. tik katalizatorius...
  • 0

#6 mmedic

mmedic
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 140
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406, C5 X7.

Parašyta 2013 gegužės 27 - 21:01

Na kiek meistrai sakė, tos dvi dar likusios tikrai gyvos, ir viskas ok, svarbiausia, kad pakeitus tas dvi mirusias ne trupucio nepagerėjo, bedu niekada nebuvo, o varikli keičiau nes kompresijos viename cilindre bebuvo tik 4 :wacko: :wacko: žiema nebeužkurdavau, dbr žiema kaip bitutė kuriasi. :good: :good: prieš tai galvojau, kad dėl kompresijos čia pas mane, ir tepalus valgydavo jau ir t.t. sakau, gal dėl to taip uždūmindavo, bet pakeitus varikli irgi nulis rezultato dėl dūmingumo kamštyje ...
man idomu kaip dėl katalizatoriaus, negali būti, kad pas mane jis labai užsikišes ir kai mažos apsukos neprapučia jau pro jį ir dėl to pradeda po kiek laiko dūminti??? Pas mane Fapo nėra. tik katalizatorius...

Pjauk ta katalika bet kokiu atveju. Nebent dabar del TA dabar tikrina ar ne jei buvo pries tai?
+ gausi grazaus pinigo uz katalika
  • 0

#7 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 gegužės 27 - 21:01

gali buti kad katolike like tepalu is kito motoro, kai labai ikaista ir dumina, pralek autostradoj 3iu begiu dugnais ir turetu pramusti, jei ne zek forsas, bus kalibravimas netinkamas...reik tikrint visas is karto o ne po viena ir siaip geriausia jas keisti komplektais, arba restauruoti visas o ne po viena...arba padaryk bandyma, atsijunk kataliza ir birbink kieme, pamatysi ar dumai virsta ar ne, jei ne tai kaltas katolika, jei virsta tai kalti purkstukai..

Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2013 gegužės 27 - 21:04

  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#8 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2013 gegužės 27 - 21:04

na bandysiu dėl katalizatoriaus dar pažiurėti, jei nieko bandysiu forsunkes tikrinti vėl....
  • 0

#9 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2013 gegužės 31 - 17:16

Na ką buvo patikrintas katalizatorius, jis neužsikišes, tepalų žimų nerazta, dar prie to pačio patikrino netgi išmetimo kolektorių, gal ten renkasi kažkas, irgi jokių tepalų žymių ar skyscio žymių nerasta, važiavau pas purkštukų meistrus, jie man iš pradžių patikrino su kažkokiu prietaisu, pasiklausė kaip jie dirba, bet nieko itartino nerade, nusprendė vis dėl to juos iššimti ir tikrinti ant stendo, rezultatas : su tokiais purkštukais važinėsiu dar gana ilgai, nėra ten ka remontuoti, taigi iš dalies nudžiugino, bet ir nuliūdino, nes problema dar nerasta........ kas toliau???? :doh: :doh: :doh: :doh: :doh:

Šį pranešimą redagavo Laimisxx: 2013 gegužės 31 - 17:16

  • 0

#10 aricardas

aricardas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:laukiu dovanu

Parašyta 2013 birželio 01 - 09:41

pagal simtomus ir nuveiktus darbus po truputi pareina turbo ir ziurek neziurejas slegius ir kitus parametrus nepamatysi
  • 0
PSA diagnostika ir elektronikos remontas --- nu gal nevien PSA---tinka ir kiti prancuzai www.raktaijums.lt 8 681 63199 www.prancuzas.lt

#11 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2013 birželio 01 - 10:13

pagal simtomus ir nuveiktus darbus po truputi pareina turbo ir ziurek neziurejas slegius ir kitus parametrus nepamatysi

Ok, tada paaiškink, kodėl tie dūmai virsta , jeigu pati turbina graži iš vidaus, nepribėge tepalu i vidu, sparnuotė nekleba , turbinos meistrai žiurėjo sakė tikrai viskas gerai su ja...
  • 0

#12 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Parašyta 2013 birželio 01 - 19:49

tai ko tie meistrai nepasako kas ira tada :dntknw:
  • 0

#13 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2013 birželio 01 - 23:59

Ok, tada paaiškink, kodėl tie dūmai virsta , jeigu pati turbina graži iš vidaus, nepribėge tepalu i vidu, sparnuotė nekleba , turbinos meistrai žiurėjo sakė tikrai viskas gerai su ja...

pabandyk laikinai uzglusinti EGR jai imanoma,,bet pas tave elektroninis EGR ta nezinau gal fiske numauk,bet mes klaida na tiesiog su klaida pavazinek ir paziurek ar dumins
  • 0

#14 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2013 birželio 02 - 00:21

tai ko tie meistrai nepasako kas ira tada :dntknw:

Buvau ir ''KEMI'' ir kituose servisuose tai siunčia vis kitur, apsurdas kažkoks..... :doh: :doh: na pabandysiu atjungti EGR ir užkišti ta šlagute kuri eina iki EGR. Rezultatus parašysiu, o del klaidos tai prijungus egr vistiek gi ji dings paskui.
  • 0

#15 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2013 birželio 02 - 10:53

Buvau ir ''KEMI'' ir kituose servisuose tai siunčia vis kitur, apsurdas kažkoks..... :doh: :doh: na pabandysiu atjungti EGR ir užkišti ta šlagute kuri eina iki EGR. Rezultatus parašysiu, o del klaidos tai prijungus egr vistiek gi ji dings paskui.

gali ir nedingti ,gali reikti ir nutrinti ta klaida
  • 0

#16 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2013 birželio 02 - 11:24

gali ir nedingti ,gali reikti ir nutrinti ta klaida

Buvau kažkada seniau atjunges kai EGR buvo mires, istačiau kita EGR ir užgeso.
  • 0

#17 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2013 birželio 02 - 15:53

Buvau kažkada seniau atjunges kai EGR buvo mires, istačiau kita EGR ir užgeso.

na tai tada pabandyk atjungti ir pavazineti,,rezultata parasyk
  • 0

#18 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2013 birželio 02 - 16:23

na tai tada pabandyk atjungti ir pavazineti,,rezultata parasyk

Dūmai juodai pilki. Na,juoda spalva tai suodys,susidarančios esant pertekliniam kuro kiekiui mišinyje. O pilka spalva? Pilka tai juodos ir baltos mišinys. Balta-tai vanduo.Garai. Pamėgink patikrinti išsiplėtimo balelio kamščio vožtuvą. Kai stovi su dirbančiu varikliu aušinimo sistemoje labiau kaista skysčiai, ūkiškai kyla spaudimas sistemoje, Paprasčiausias būdas yra ranka pamaigyti aušinimo žarnas tik užvedus variklį ir tada,kai tampi dūmų kamuoliu. Jeigu sukyla slėgis tiek,kad net įspausti negali,tada gali būti ir aušinimo skysčio patekimas kur nereikia. Tai tik prielaida pamąstymui.
  • 0

#19 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2013 birželio 02 - 16:27

Dūmai juodai pilki. Na,juoda spalva tai suodys,susidarančios esant pertekliniam kuro kiekiui mišinyje. O pilka spalva? Pilka tai juodos ir baltos mišinys. Balta-tai vanduo.Garai. Pamėgink patikrinti išsiplėtimo balelio kamščio vožtuvą. Kai stovi su dirbančiu varikliu aušinimo sistemoje labiau kaista skysčiai, ūkiškai kyla spaudimas sistemoje, Paprasčiausias būdas yra ranka pamaigyti aušinimo žarnas tik užvedus variklį ir tada,kai tampi dūmų kamuoliu. Jeigu sukyla slėgis tiek,kad net įspausti negali,tada gali būti ir aušinimo skysčio patekimas kur nereikia. Tai tik prielaida pamąstymui.

Pabandysiu ir šita varianta. :good: :good:
  • 0

#20 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2013 birželio 02 - 16:44

Pabandysiu ir šita varianta. :good: :good:

Tik jokiu būdu net nemėgink atsukinėti spaudimo pritvinkusios aušinimo sistemos išsiplėtimo bakelio dangtelio. Arba pasiūlyk tai padaryti savo priešams.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0