Susidūriau su problema susijusia su variklio temperatūra. Prieš mėnesį įstrigus kamštyje variklio temperatūra paskilo truputį virš 90 ir pradėjo pypsėti įspėjamasis signalas, mirksėti stop lempa ir ekrane karts nuo karto išmesti užrašą, kad variklio temperatūrą per aukšta. Tačiau ventiliatorius tuo metu neveikė. Galvojau ventiliatoriaus bėda.
Kažkur šiame forume radau, jog ventiliatoriaus veikimą galima patikrinti atjungus temperatūrinį daviklį esantį ant variklo. Jei jį atjungus ventiliatorius sukasi, vadinasi bėda daviklyje, o ventiliatorius tvarkingas. Iš tikrųjų daviklį atjungus ventiliatorius sukosi. Taigi pakeičiau daviklį.
Tačiau vakar vėl įstrigus kamštyje ir temperatūrai esant netoli 90 vėl pradėjo pypsėti, stop lempa mirksėti ir mesti užrašą dėl per aukštos temperatūros. Ventiliatorius nesisuko.
Gal kas esate susidūrę su panašia problema?
Man apskritai keista kodėl temperatūrai pasiekus vos 90 laipsnių rodoma, kad temperatūra per aukšta? Ar čia normalu?
Šiaip trasoje temperatūra būna apie 80 laipsnių. Čia tik mieste ši problema pasireiškia.
Ar gali šios problemos atsiradimą įtakoti blogas termostato veikimas?
Dėkui už pagalba.
Problemos su 406 2.0 HDI variklio temperatūra
Sukūrė efkas, 2013 Geg 29 09:19
Temoje atsakymų: 2
#1
Parašyta 2013 gegužės 29 - 09:19
#2
Parašyta 2013 gegužės 29 - 12:42
O variklis pas pati koks, ar čia mums palieki spėlioti?
Šiaip HDI darbinė temperatūra yra 83"C.
O pradėti reiktu manau nuo relių, varžų.
#3
Parašyta 2013 gegužės 29 - 12:59
Šiek tiek aukščiau nurodyta variklis 2.0 HDI 80 kw
Bet tai jei būtų bėdos su rėlėmis ar varžomis atjungus temperatūrinį daviklį ventiliatorius taip pat neturėtų suktis.
Labai įdomus aspektas, kodėl rodant 90 laipsnių pradedama "kelti triukšmą" dėl per aukštos temperatūros.
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0