o tu pasiulyk apmokėt jo sugaišta laiką ir darbą ,iškaičiuojant panaudotus keiksmažodžius. jam pasakius kaina manau pas tave baigsis "kompetencija "piniguose...mano meistriukas man pasake jog nekis nagu,nes,jo nuomone tik kruva problemu islenda pradejus krapstyt.Velgi..gal jam truksta kompetencijos
Whiskio 206-as
#21
Parašyta 2013 birželio 10 - 00:15
#22
Parašyta 2013 birželio 10 - 05:44
#23
Parašyta 2013 birželio 10 - 09:39
Na o kas liečia žeminimą, tai kiek suprantu geriau šios minties galutinai atsisakyt
Šį pranešimą redagavo Whisky: 2013 birželio 10 - 09:40
#24
Parašyta 2013 birželio 10 - 12:02
#26
Parašyta 2013 birželio 10 - 18:43
Na man susidare vaizdas kad zmogus paprasciausiai tingi..Nes norintis pasakytu kaina (kad ir didele) ir padarytuo tu pasiulyk apmokėt jo sugaišta laiką ir darbą ,iškaičiuojant panaudotus keiksmažodžius. jam pasakius kaina manau pas tave baigsis "kompetencija "piniguose...
#27
Parašyta 2013 birželio 10 - 19:46
#28
Parašyta 2013 birželio 10 - 19:55
Mano nuomone cia nebrangu pas mane turbut kainuoja 300 anglisku...uz galinio tilto restauracija 300lt yra daug ? juk ne tik prasuktu torcijona. seip jei tik prasukti manau kad ir uz 2oolt susitartum ar net 150. o priekyje viskas daug paprasciau. bet norintys visko uz dyka tiesiog vazineja su standartinem masinom. jei nenori investuoti net nereikia uzsiminti apie zeminima
#30
Parašyta 2013 birželio 11 - 00:34
Em, myli mašinas? Nori tuninguoti ,bet nenori rankų teptis? Nekišk nagų tada. : ) Aš niekada nesuprasiu tų kurie varo kitiems mašinas ,kad jas padarytu/pagrąžintu.300 Lt nėra daug. Bet aš labai abejoju ar rasiu kas Klaipėdoj ar Gargžduose už tiek apsiimtų ją tvarkyt. Na bet reiks paieškot.
Visokie stansai, tuningai ir atsirado iš mašinų mylėtojų praleisto prakaito sėdint garaže naktimis. ;)
#31
Parašyta 2013 birželio 11 - 05:21
#32
Parašyta 2013 birželio 11 - 08:01
Niekada dėl išvaizdos neaukočiau važiavimo savybių. Ratlankių diametro didinimas, važiuoklės žeminimas keičia pirminę, konstruktorių sumanytą konstrukciją ir mašina važiuoja tik blogiau, kiečiau, detalės dėvisi intensyviau. Ir viskas tik dėl to, kad išlipus iš mašinos pažiūrėtum į ant pilvo gulinčią mašiną ir pasigėrtum: koks dropas!Hmm, kas čia jums su smegenais visiems, ko prikibot su tuo dropu?.. Imeta kas 406 parodyt, tai "dropas", imeta 307, vel "dropas", imeta 206 ir čia tas pats.. A jumi be smegenu krušimo apie dropa dar ka nors išmanot? Tegu vien tvarkingas tas pežas būna ir to pakaks..
#33
Parašyta 2013 birželio 11 - 08:50
....su prilipusiu karvašudžiu pie dugnoNiekada dėl išvaizdos neaukočiau važiavimo savybių. Ratlankių diametro didinimas, važiuoklės žeminimas keičia pirminę, konstruktorių sumanytą konstrukciją ir mašina važiuoja tik blogiau, kiečiau, detalės dėvisi intensyviau. Ir viskas tik dėl to, kad išlipus iš mašinos pažiūrėtum į ant pilvo gulinčią mašiną ir pasigėrtum: koks dropas!
#34
Parašyta 2013 birželio 11 - 09:06
#35
Parašyta 2013 birželio 11 - 09:27
Aš asmeniškai nepalaikau dropinimo iki tokio lygio, kai pakaba jau nebedirba. Bet vis tiek turiu nesutikti su tamstos mintimi, kad sužemintas (sveiko proto ribose) automobilis važiuoja blogiau. Išvis, žinutė kvepia dideliu subjektyvumu ir žodžių "blogiau' ir "kiečiau" parašymas šalia tai net nelabai ir tinka...Niekada dėl išvaizdos neaukočiau važiavimo savybių. Ratlankių diametro didinimas, važiuoklės žeminimas keičia pirminę, konstruktorių sumanytą konstrukciją ir mašina važiuoja tik blogiau, kiečiau, detalės dėvisi intensyviau. Ir viskas tik dėl to, kad išlipus iš mašinos pažiūrėtum į ant pilvo gulinčią mašiną ir pasigėrtum: koks dropas!
#36
Parašyta 2013 birželio 11 - 17:27
2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;
#37
Parašyta 2013 birželio 11 - 18:50
Mes kalbame apie automobilius kurie skirti važiuoti bendro naudojimo keliais, laikantis kelių eismo taisyklių. Šiuo atvejų perdarytas (sužemintas, su didesnio diametro ratlankiais) bus kietesnis, vadinasi važiuos blogiau, o važiuojant duobėtais keliais tas ypač pasijus. O jei automobilyje bus keturi keleiviai ir dar jų bagažas?Aš asmeniškai nepalaikau dropinimo iki tokio lygio, kai pakaba jau nebedirba. Bet vis tiek turiu nesutikti su tamstos mintimi, kad sužemintas (sveiko proto ribose) automobilis važiuoja blogiau. Išvis, žinutė kvepia dideliu subjektyvumu ir žodžių "blogiau' ir "kiečiau" parašymas šalia tai net nelabai ir tinka...
Kas kita jei kalbėsime apie sportiniam važiavimui skirtą automobilį. Taip, tu visiškai teisus, čia žeminimas, kietinimas ir kiti perdarymai turi prasmę ir yra būtini, ir žodžiai "blogiau" ir "kiečiau" greta nelabai čia tinka.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2013 birželio 11 - 19:04
#38
Parašyta 2013 birželio 11 - 19:21
Šį pranešimą redagavo Alba: 2013 birželio 11 - 19:24
#39
Parašyta 2013 birželio 11 - 20:22
Sutinku O del tiuningo ar "tiurlingo" tai nebe tie laikai kad kiekvienas turi garaza ir atitinkamu ziniu bei sugebejimu kad gali su bulgarke pjaustyti spyruokles ir panasiai.Teko matyt ne viena kad neturi kur kist pinigu ir kazkam moka kad padarytu Dauguma juk nori tureti grazia masina..Tik aisku ta grozi suvokiame savaipJaunuolis dar su zaliu lapu, ir naudoja masina kasdieniams reikalams, kam jam visas tas mashinos "kastravimas" ir apsiseilejusiu perdirbimo ekspertu siulymai? Tegu pradzhiai baigia "mishkininko" karjera, ismoksta vazhiuot..
Kai priaugs "svorio", ir prades vairuot normalia mashina, gales ish pezho daryt atrakcija, kad ir uzh 300 litu.
Šį pranešimą redagavo moskovsky: 2013 birželio 11 - 20:24
#40
Parašyta 2013 birželio 11 - 22:36
Kad dar žalias lapas, tai nereiškia, kad nemoka važiuot. Automobilius vairuoju jau nuo 14 metų ir miškininko karjerai galas jau nebetoli. Jai pasibaigus ir jei viskas eisis kaip numatyta sėsiu prie Rover 75. Tai iš bus daroma show off mašina arba bus parduota. Todėl ir iškilo įvairių klausimų susijusių su žeminimu ir kitais dalykais. Be to, man stance stilius patinka. PeaceJaunuolis dar su zaliu lapu, ir naudoja masina kasdieniams reikalams, kam jam visas tas mashinos "kastravimas" ir apsiseilejusiu perdirbimo ekspertu siulymai? Tegu pradzhiai baigia "mishkininko" karjera, ismoksta vazhiuot..
Kai priaugs "svorio", ir prades vairuot normalia mashina, gales ish pezho daryt atrakcija, kad ir uzh 300 litu.
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0