Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 406


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 Retr0

Retr0
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 28
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2013 gegužės 31 - 08:58

Sveiki. vakar buvau pasijunges Peugeot 406 2.0HDI 1999m. ant kompo ir diagnostika ismete tokias klaidas: Permanent fault. Circuit additional heating 1 open circuit or short circuit to earth. Permanent fault. Circuit TL4226 fault. Faulty circuit. Intermitent fault. Turbo pressure solenoid valve. Measured inlet pressure too low. Paskutine klaida tai kaip ir supratau, cia tas turbinos slegio solenoidinis voztuvelis. O kaip suprasti tas pirmas dvi klaidas, gal zinot kame reikalas?
  • 0

#2 aricardas

aricardas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:laukiu dovanu

Parašyta 2013 birželio 01 - 09:24

turbut kazkas blogai su varikliu :dntknw:
  • 0
PSA diagnostika ir elektronikos remontas --- nu gal nevien PSA---tinka ir kiti prancuzai www.raktaijums.lt 8 681 63199 www.prancuzas.lt

#3 Retr0

Retr0
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 28
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2013 birželio 01 - 11:33

gal dar kas kokiu minciu turi?
  • 0

#4 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2013 birželio 01 - 14:07

Permanent fault. Circuit additional heating 1 open circuit or short circuit to earth. pirma ir antra klaida jei neklystu tai nieko tokio, čia beveik visiems 406 ji yra, čia kažkokia pečiuko relė ar kažkas, bet jei neklystu.
  • 0

#5 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2013 birželio 01 - 16:36

Papildomas pasildymas cia kad silta ora greiciau pustu ziema. Zvakes sildo antifriza pries peciuka. Daugumai buna perdege tos zvakes. Berods dazniausiai nukepa keiciant antifriza nes tos zvakes turi buti antifrize, o jei sistemoj buna oro, ar ties tom zvakem susidaro oro kamstis - jos gali perdegti.
  • 0

#6 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2013 birželio 01 - 16:51

Sveiki. vakar buvau pasijunges Peugeot 406 2.0HDI 1999m. ant kompo ir diagnostika ismete tokias klaidas:
Permanent fault. Circuit additional heating 1 open circuit or short circuit to earth.
Permanent fault. Circuit TL4226 fault. Faulty circuit.
Intermitent fault. Turbo pressure solenoid valve. Measured inlet pressure too low.

Paskutine klaida tai kaip ir supratau, cia tas turbinos slegio solenoidinis voztuvelis. O kaip suprasti tas pirmas dvi klaidas, gal zinot kame reikalas?

O paskutine klaida laikas keisti EGR jeigu neklystu :) Nuoroda
  • 0

#7 audreeliss

audreeliss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 99
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2013 birželio 01 - 18:53

Papildomas pasildymas cia kad silta ora greiciau pustu ziema. Zvakes sildo antifriza pries peciuka. Daugumai buna perdege tos zvakes. Berods dazniausiai nukepa keiciant antifriza nes tos zvakes turi buti antifrize, o jei sistemoj buna oro, ar ties tom zvakem susidaro oro kamstis - jos gali perdegti.

Jei čia tikrai ta klaida, tai pas mane ji yra ir net neišsitrina, bet vistiek labai greitai užšyla antifrizas. Galvojau, kad čia šitas dalykėlis, nes nors ir rašo citroen, bet pagal autodata tai visa sistema atitinka ir peugeot 406.
  • 0

#8 Retr0

Retr0
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 28
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2013 birželio 01 - 20:46

Aciu uz atsakymus, kolegos :beer:
  • 0

#9 Retr0

Retr0
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 28
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2013 birželio 01 - 20:51

Sveiki. vakar buvau pasijunges Peugeot 406 2.0HDI 1999m. ant kompo ir diagnostika ismete tokias klaidas:
Permanent fault. Circuit additional heating 1 open circuit or short circuit to earth.
Permanent fault. Circuit TL4226 fault. Faulty circuit.
Intermitent fault. Turbo pressure solenoid valve. Measured inlet pressure too low.

Paskutine klaida tai kaip ir supratau, cia tas turbinos slegio solenoidinis voztuvelis. O kaip suprasti tas pirmas dvi klaidas, gal zinot kame reikalas?

O paskutine klaida laikas keisti EGR jeigu neklystu :) Nuoroda

Jo, del egr gali buti nes jau visas apsitepalaves smarkiai.
  • 0

#10 egiducis

egiducis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 128
  • Vieta:kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2.0l benzas 100kw

Parašyta 2013 spalio 20 - 23:23

masina p307 2.0 benzinas RFN motoras 100kw. gal zinot kas per velnias yra ? canister electric solenoid valve? man klaidu jokiu nemeta, bet darant "gyva stebejima" vienintelis dalykas kas nebuvo "remuose" tai sitas electric solenoid valve. pagal gamintoje turi buti 700rpm ir 34% , 800rpm 34% ir 3000rpm - 100%. pas mane visada rodo 0%. tai cia EGR?
  • 0

#11 remyga0852

remyga0852
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 382
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2HDI

Parašyta 2013 spalio 21 - 18:56

o kas jei tas EGR visas slapias? tai jis uzsikises, ar kaip? ir ar su tokiu galima vazineti? Reikia ji valyti? Ir ka jis duos jei ten isardyt ir isvalyt?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0