Peugeot 607 sankaba
#1
Parašyta 2013 birželio 03 - 13:08
#2
Parašyta 2013 birželio 03 - 16:33
nu tai patikrink.pavyzdziui tepalo nepakankamumas??
#3
Parašyta 2013 birželio 03 - 16:36
#4
Parašyta 2013 birželio 03 - 16:46
nuimi vairuotojo rata,pamatai dėžės šoną,iš šono varžtas,atsuki teplo turi but sulyg varžtu,jei per mažai ,per ten ir pyli.......O gal gali pasakyt kaip patikrint? nes virsuje matuokles nera, o is apacios nelabai zinau kur yra..
p.s. nuėmes rata, su domkratu nuleisk mašina i buvusi lygi,kaip su ratu sovėtu.
#5
Parašyta 2013 birželio 03 - 17:37
http://www.part.lt/i...193acb0b859.JPG
Šį pranešimą redagavo stasas144: 2013 birželio 03 - 17:37
#6
Parašyta 2013 birželio 03 - 18:09
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#7
Parašyta 2013 birželio 03 - 18:19
#8
Parašyta 2013 birželio 03 - 18:56
#9
Parašyta 2013 birželio 03 - 19:48
nuvaziuok i automatiniu dėžiu servisą.pajungs kompa ir pasakys gal saleinoidas prie mirties,tuo paciu ir tepalus pakeis.atsukau ta varsta, nu bega per jy tepalas, bet kaskoks vos ne kaip vanduo...
#10
Parašyta 2013 birželio 03 - 20:40
Cia 4hp20 deze ir jinai tikrai ne GARSIOJI, garsioji yra AL4... 4HP20 tai cia ZF deze ir jinai yra geriausia deze kada nors statyta i peugeot.a prie ko ce temoje "sankaba" ?
ar ce kartais ne ta garsioji peugeot/citroen automatine dezhe? remontas kurios 2-2.5k Lt?
Taip' kapitalinis sitos vokiskos dezes 2500 su metu garantija. Palygimk kai audi multitronic kapitalinis nuo 4500 tai cia piguva.
O AL4 sutaisai, po 10-15k vel remontas. Ta tai baisus dalykas... o zf sutaisysi ir pamirsi. Aisku yra 2 variantai, vienas 1300lt kitas 2500lt, pirmasis pardavimui (gal menesi ar du atlaikys) kitas 100 000 drasiai.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 birželio 03 - 20:44
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#11
Parašyta 2013 birželio 03 - 20:50
Bet pas tave reiketu atstatyti gamintojo parametus ir pajungti adaptacija ir po jos vaziuoti iprastai kaip iprates. Jei su ranka pavaras graziai meto o automatiskai ne, tada tik elektronikoje beda ir nuresetinimas 99% pades. + tepalo lygio pamatuot be diagnostikos neimanoma, reikia atsukti ta varzta tik prie tam tikros temperaturos, kitaip ten vejus primatuosi.Peugeot 607 3.0 benzinas 2000m (automatas)
Zodziu, 1 2 3 begiai susimeto puikiai, o is 3 i 4 persimeta tik prie ~ 4.5 apsuku. Yra triptronic, su juo viskas veikia puikiai.
Gal kokiu pasiulymu turit? pavyzdziui tepalo nepakankamumas??
Gero vakaro! Niekada neskubek skersti masinos, suspesi.
P.S. turiu kompa dezes gera, jei noretum pamegint.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 birželio 03 - 21:00
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0