Zibinto aukstis nesireguliuoja
#1
Parašyta 2013 birželio 05 - 21:48
#2
Parašyta 2013 birželio 06 - 05:09
Jei varikliukas zyzia, o zibintas nesikelnoja, tada imi lauk zibinta ir istatai normaliai obuoliuka i varikliuka, nes greiciausiai jis bus iskrites lauk is varikliukoSveiki,
kotai snesireguliuoja vieno zibinto aukstis. Elektra ateina. Beda motoriuke ar mechanizme.
Galbut yra kas susidure, arba kaip isradyt pati zibinta?
Nes motoriukas pacio zibinto viduje.
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#3
Parašyta 2013 birželio 06 - 10:21
#4
Parašyta 2013 birželio 10 - 12:20
#5
Parašyta 2013 birželio 12 - 08:32
#6
Parašyta 2013 birželio 12 - 09:16
Motoriuko pakeitimas nepadės. Tose sistemose kur reguliatorius yra viduje yra vienas niuansas:norint suremontuoti reguliatorių,reikia nuimti faros stiklą(karšto oro pagalba),išardyti reguliatorių ir važiuoti į svalkę naujos faros,kuri 99 proc. neveiks nes...Reguliatoriuje miršta ne motoriukas o padėties reostatas. Kai veikia artimosios šviesos yra nuolat pajungti ir farų aukščio reguliatoriai. Įsivaizduok:varai grybauti. Kelias užmigti neleidžia. Faros reflektorius nuolat blaškosi,varikliukas (kompas) nuolat bando pastatajį grąžinti į realybę....Tai yra sudrožiamas padėties reostatas. Yra ir gera žinia,jei rankos ten kur reikia.Pjauni faroje skylę,išimi reguliatorių,pasiskaitai detalės kodą,eini į autoaibę,ten palieki apie 90 Lt ir ...................Tie vidiniai reguliatoriai savo laiku buvo labai papuliarūs.Ir visi sirgo viena liga...Sveiki,
kotai snesireguliuoja vieno zibinto aukstis. Elektra ateina. Beda motoriuke ar mechanizme.
Galbut yra kas susidure, arba kaip isradyt pati zibinta?
Nes motoriukas pacio zibinto viduje.
#7
Parašyta 2013 birželio 12 - 17:26
Cia gal apie reguliatoriu su Auto funkcija turi galvoj? Kuris pats auksti pasirguliuoja pagal automobilio busena?Motoriuko pakeitimas nepadės. Tose sistemose kur reguliatorius yra viduje yra vienas niuansas:norint suremontuoti reguliatorių,reikia nuimti faros stiklą(karšto oro pagalba),išardyti reguliatorių ir važiuoti į svalkę naujos faros,kuri 99 proc. neveiks nes...Reguliatoriuje miršta ne motoriukas o padėties reostatas. Kai veikia artimosios šviesos yra nuolat pajungti ir farų aukščio reguliatoriai. Įsivaizduok:varai grybauti. Kelias užmigti neleidžia. Faros reflektorius nuolat blaškosi,varikliukas (kompas) nuolat bando pastatajį grąžinti į realybę....Tai yra sudrožiamas padėties reostatas. Yra ir gera žinia,jei rankos ten kur reikia.Pjauni faroje skylę,išimi reguliatorių,pasiskaitai detalės kodą,eini į autoaibę,ten palieki apie 90 Lt ir ...................Tie vidiniai reguliatoriai savo laiku buvo labai papuliarūs.Ir visi sirgo viena liga...
Dabar prijungus kita plika motoriuka kuo graziausiai sukinejasi. Taigi dali kuo pakeist turiu, tik beliko issiaiskint kaip ilyst i ta lempa. Matyt geresnio varianto nei nulupt stikla ir nera...
#8
Parašyta 2013 birželio 12 - 20:08
jei lupsi stikla lempos lauk papasakok eiga kaip ten kas darosi ir kokiu hermetiku poto hermetint,OK?...Matyt geresnio varianto nei nulupt stikla ir nera...
#9
Parašyta 2013 birželio 12 - 21:27
Kokiu hermetiku reiks klijuot atgal vis dar atviras klausimasjei lupsi stikla lempos lauk papasakok eiga kaip ten kas darosi ir kokiu hermetiku poto hermetint,OK?
Originaliai jis toks pilkai melsvas ir pakankamai minkstas
#10
Parašyta 2013 birželio 14 - 14:00
Lupti reikia karšto oro pagalba. Ten ir hermetikas ir klijai viename.Kokiu hermetiku reiks klijuot atgal vis dar atviras klausimas
Originaliai jis toks pilkai melsvas ir pakankamai minkstas
#11
Parašyta 2013 birželio 16 - 16:05
tai poto kaitinant ir sudet reikia atgal?nenaudojant jokio papildomo hermetiko?Lupti reikia karšto oro pagalba. Ten ir hermetikas ir klijai viename.
#12
Parašyta 2013 birželio 17 - 08:22
#13
Parašyta 2013 birželio 22 - 11:21
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0