Del visada veikiancio ausinimo ventiliatoriaus 406
#1
Posted 2013 June 10 - 00:46
Taigi, 406 98metu 2.1TD su A/C. Ijungus degima (variklis saltas, neuzvestas, su uzvestu tas pats) po mazdaug 2-3 sekundziu pasileidzia ausinimo ventiliatorius pirmu greiciu. Dar po 4-5 sek. pradeda suktis maksimaliom apsukom. Forumuose radau info kad gali buti kaltas variklio temperaturos daviklis.
Pirmas klausimas kaip tas daviklis veikia. Ar jis pasiekes reikiama temperatura sujungia el. grandine, taip duodamas signala valdymo blokui paleisti ventiliatoriu ar atvirksciai, tik nutraukia el. grandine? Klausiu del to kad atjungus fiskes nuo davikliu ventiliatorius vistiek veikia.
Antras klausimas: kur tas velnias randasi??? Padariau dvi foto, sitoje jungiasi vieno kontakto laidas. Fiske nuotraukoj atjungta, daviklis (baltas, mazdaug nuotraukos centre) randasi virs tepalo filtro ir po kuro siurbliu, isuktas i variklio bloka. O sitoje foto du davikliai (melynas kairiau, vieno kontakto ir raudonas desiniau, dvieju kontaktu) atjungus nuo ju fiskes ventiliatorius vis tiek veikia (nuotraukoje nuimtas oro filtras, jis turetu buti apacioje, desinej pusej). Kieno ten davikliai? Tiesa, kazkur forume skaiciau apie temp. davikli radiatoriuje, na maniskiam 2.1TD radiatoriuj jokiu davikliu nera, tik kazkokia plona zarnele is vairuotojo puses iseina i kazkokia nedidele dezute, o i ta dezute jungiasi triju laidu fiske (atjungus fiske ventiliatorius vis tiek veikia)
Ieskodamas gedimo pamaciau sita dezute. Ji yra prie priekinio vairuotojo puses rato, prisukta prie landzerono ir uzsidengia posparniu. Nuortaukoj fyske atjungta. Isardes pamaciau kad ten nera jokiu relyciu,viskas valdosi per mikroschemas. Kaika del jos pastebejau. Ta juoda dezute (toliau - blokas) valdo ventiliatoriaus reliu paleidima ir ventiliatotiaus apsukas. Kiek supratau grandine yra tokia: Temperaturos daviklis>> Blokas>> Ventiliatoriaus rele>> Ventiliatoriaus saugiklis>> Ventiliatorius. Taip galvoju nes atjungus fiske nuo bloko(degimas visada ijungtas), ventiliatorius nebeveikia (reles neprisitraukia). Bet kai tik ja pajungi, ventiliatorius pasileidzia pirmu greiciu, o veliau max apsukom. O kai blokas buna prijungtas ir isimta ventiliatoriaus rele po keliu sekundziu prijungi (taip pat veikia isemus/idejus ventiliatoriaus saugikli), ventiliatorius iskart pradeda suktis max apsukom. Vadinasi apsukas ir paleidima reguliuoja tas blokas (atjungiau bloka kad nebutu visada pritrauktos reles). Tai as vis galvoju gal ne temperaturos daviklis cia kaltas? Gal durniuoja tas blokas? Dar vienas ydomus dalykas, nezinau kaip turi buti, gal mano A/C ventiliatorius nebeveikia, bet tas blokas paleidzia ir A/C ventiliatoriaus relyte, nors ventiliatorius nesisuka (saugiklis geras). Tai as galvoju jei A/C grandine yra Blokas>> Rele>> Saugiklis>> A/C sistemos slegio daviklis>> A/C ventiliatorius, tada viskas ok, nes sistemoj nera freono tai gal del to ventiliatorius ir nepasileidzia. Jei ne, tada A/C ventiliatorius blogas arba dar kazkas.
Matau cia netrumpas rasinelis gavosi, bet vis gi, jei kas turejot kantrybes, laiko ir supratimo apie ka ejo kalba, bruksteltik savo (išsamų) komentara/nuomone kur gali buti problema.
#2
Posted 2013 June 10 - 10:26
Edited by talbotas, 2013 June 10 - 10:27.
#3
Posted 2013 June 10 - 11:52
#4
Posted 2013 June 10 - 18:36
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#5
Posted 2013 June 10 - 19:34
Aiskiai gi parasiau kad bakelis, ne blokelis ten kazkoks tai kondiskes filtras, y jy sukasi slegio daviklis, pas mane kaip jis buvo sugedes uzkurus auto, pastoviai dirbdavo ventiliatoriustas tavo vadinamas blokelis juodos spalvos yra bitron ale kompas,jis valdo tavo ventiliatorius ir fyske turi but pajungta,o jei nera vadinasi kazkas chalturinta....sita visa nesamone po siai dienai gliaudau, t.y 7 metai beveik ir niekaip neatrandu kas blogai nors ir nemazai zinau...jei domins gali PM,papasakosiu kazka jei reiks dar
#6
Posted 2013 June 10 - 22:10
#7
Posted 2013 June 11 - 09:38
Dar vienas profesoriusKada paskutini karta ausinimo skysti tikrinai? 406 pezai ji kazkur pradangint megsta
#8
Posted 2013 June 11 - 21:11
Dabar bent jau aisku kur yra freono slegio daviklis. Bet vistiek butu idomu suzinot kuris is ju yra variklio temperatyros daviklis. Jei kada atsitiktu taip kad nepasileistu ventiliatorius. Autodata rodo i ta vieta, kur vairuotojo pusej nuo radiatoriaus virsaus zarna nueina iki variklio, kitaip tariant kazkur tarp tepalo lygio matuokles ir oro filtro. Foto . Gal kas zinot kuris is ju paleidzia ventiliatoriu?
#9
Posted 2013 June 11 - 21:15
Cituoju:Aiskiai gi parasiau kad bakelis, ne blokelis ten kazkoks tai kondiskes filtras, y jy sukasi slegio daviklis, pas mane kaip jis buvo sugedes uzkurus auto, pastoviai dirbdavo ventiliatorius
"Ieskodamas gedimo pamaciau sita dezute. Ji yra prie priekinio vairuotojo puses rato, prisukta prie landzerono ir uzsidengia posparniu. Nuortaukoj fyske atjungta. Isardes pamaciau kad ten nera jokiu relyciu,viskas valdosi per mikroschemas. Kaika del jos pastebejau. Ta juoda dezute (toliau - blokas) valdo ventiliatoriaus reliu paleidima ir ventiliatotiaus apsukas"
Na gerai, tebunie dezute ir/arba blokas
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#10
Posted 2013 June 11 - 21:17
Dar ir degalus labai megsta pradangintKada paskutini karta ausinimo skysti tikrinai? 406 pezai ji kazkur pradangint megsta
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#11
Posted 2013 June 11 - 21:30
Vienas apie ratus kitas apie batusCituoju:
"Ieskodamas gedimo pamaciau sita dezute. Ji yra prie priekinio vairuotojo puses rato, prisukta prie landzerono ir uzsidengia posparniu. Nuortaukoj fyske atjungta. Isardes pamaciau kad ten nera jokiu relyciu,viskas valdosi per mikroschemas. Kaika del jos pastebejau. Ta juoda dezute (toliau - blokas) valdo ventiliatoriaus reliu paleidima ir ventiliatotiaus apsukas"
Na gerai, tebunie dezute ir/arba blokas
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#12
Posted 2013 October 05 - 09:21
#13
Posted 2013 October 05 - 13:46
Juk aiškiai parašyta kas padėjo, temos autoriui. Pravalė fiškutę nuo tos detalės, kuri aprašyta, ir viskas išsisprendė.Tai vizdelto kaip matau tema užtilo, bet kas padėjo ? Kur buvo beda? Nes aš jau metus su šita bėda kankinuosi. Tai jie sukasi seipsau tai ne kanori ta daro (Vintiliatoriai)
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users