Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P307 variklio temperatura


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3

#1 Vietinis

Vietinis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 35
  • Automobilis:PEUGEOT 307

Parašyta 2013 birželio 23 - 11:06

Sveiki, P307 2003m SW 2.0 HDI. Vazinejant uzmiestyje temperatura svyruoja 75-85 ribose. Vazinejant po miesta, ypac kai tenka pastoveti kamsciuose variklio temperatura pakyla ir iki 90-100 laipsniu. Ar cia normalu, taip ir turi buti? Ausinimo skyscio netruksta, niekur neleidzia. Daug metu vazinejau su BMW TDS, tai ten nepriklausomai nuo vaziavimo rezimo temperaturos rodykle stovedavo kai ikalta ir nekaisdavo variklis...
  • 0

#2 ewwkus

ewwkus
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:307 hdi 66 kw 2002

Parašyta 2013 liepos 18 - 00:55

Pas mane uzmiesti 80, kamsti jai stovineji ir karsta diena iki 90. Gal trukimas ausinimo skyscio, arba jai dapilinejai, berots turetu but nuorinimo taskas. Gal koks oro kamstis atsirades.
  • 0

#3 sanis

sanis
  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.070
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407c 2.2l 120kW

Parašyta 2013 liepos 18 - 07:52

O ventiliatorius dirba normaliai? Šiaip normali ta temperatūra... Pas mane irgi panašiai... Tik va susitvarkiau ventiliatorių ties 80-85 teavyruoja... Nors teko ir kamšty su kondicionierium įjungtu pasistumdyt.
  • 0

Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.

Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.


#4 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2013 liepos 18 - 09:10

Sveiki, P307 2003m SW 2.0 HDI.
Vazinejant uzmiestyje temperatura svyruoja 75-85 ribose.
Vazinejant po miesta, ypac kai tenka pastoveti kamsciuose
variklio temperatura pakyla ir iki 90-100 laipsniu.
Ar cia normalu, taip ir turi buti?
Ausinimo skyscio netruksta, niekur neleidzia.
Daug metu vazinejau su BMW TDS, tai ten nepriklausomai
nuo vaziavimo rezimo temperaturos rodykle stovedavo kai
ikalta ir nekaisdavo variklis...

Kad temperatura 90-100 ir neverda-viskas gerai. Kad 70....laikas keisti termostatą.Šiaip ideale turi būti nuolat tarp 90 ir 100.(Čia mūsų klimato zonai). Pietiečiams kai kurie gamintojai deda kiek modifikuotus termostatus. Su skylėmis ir žemesniai temperatūrai. Pvz.savo passsssate radau 78 laipsniu termostatą.Ir dar skylė apie 4 mm . buvo firminė. Fizika tokia:Kai kiauras termostatas ,dalis aušinimo skysčio cirkuliuoja per radiatorių kai to nereikia.Tamstai važiuojant trasoje,radiatorius gauna pakankamai daug šviežio oro ir dėl to aušinimo skystis atvėsta . Stovint kamštyje,radiatorius tampa papildomu svoriu ir dėl to tik blogina variklio aušinimo funkciją. Tada pradeda savo veiklą aušinimo sistemos ventiliatorius.Šioje vietoje to ventiliatoriaus svarba tavo auto variklio gyvybei yra tarsi širdies stimuliatorius. Sustos kai nereikia....sustosi ir tu. Gali būti ir laužyne.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0