Sveiki,
Taigi turiu peugeot 106xn 1996 su 0.954 varykliu mono ipurskimu.
Ir iskilo problema kaista varyklis, zaurei ir neisijungia vitiletorius kaip kada isijunge bet pastaruoju metu neisijungia. ir atsiukus antifrizo kamste ant pavyrsaus plaukioja ruda riebalio sluoksnis, kas galetu buti? ir kur butu galima gauti siam modelui normalu munuala, ir imanoma kaip nors imuntuoti koki temperaturos dacika kad zinociau kiokia varyklio temperatura?
problema su peugeot 106 xn
Started by deivis2103, 2013 Jun 27 01:01
3 replies to this topic
#1
Posted 2013 June 27 - 01:01
#2
Posted 2013 June 27 - 06:59
Temperatura variklio priklauso nuo termostato.Kai kuriem modeliam buna virs70 arba 80ir t.t...Kai perki pats ziuri ant termostato raso temperatura.O kad variklis kaista tai naturalu.Daba kai karsciai tokie.O jei da ir i kamsti papolei sakes.Butinai susitvarkyk ventiliatoriu.Kitu atveju gali pradegt tarpine ar galva trukt.O tada kainuos nemazai.Ne bereikalo jie gi istatyti. PS.Jeigu dar ne per velu
#3
Posted 2013 June 27 - 07:18
Pradėčiau žiūrėt nuo ventiliatoriaus termodaviklio. Jei jis pasirodys blogas, ir pakeitus ventiliatorius vėl veiks - gali bandyt važinėt toliau. Košė antifryze reiškia, kad į ten pateko tepalo. Didžiausia tikimybė, kad dėl perkaitimo galvos tarpinė prarado sandarumą. Vėlgi galima važinėt, bet reikia stebėt, ar košės nedaugėja. Jei su galvos tarpine vistik atsitikęs negerumas - vėliausiai žiemą košės antifryze padaugės ir be galvos tarpinės keitimo turėsi dar ir šildymo radiatoriuką valyt arba keist, nes jis pirmiausiai užsikemša.
206
#4
Posted 2013 June 27 - 13:04
na vitleturiu uztrupinus numauta laida nuo radioatoroje esancio davyklio jis isijungia, beje kiek siam variklui gali kainuoti tarpine ar sunku ja pasikeisti paciam?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users