Peršokti prie turinio


Nuotrauka

leslaurynas Peugeot 205 1.8td sacre numero


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 47

#1 leslaurynas

leslaurynas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 33
  • Vieta:Kaunas Alytus Vilnius
  • Automobilis:peugeot 205 dTurbo, peugeot 205 1.4i green

Parašyta 2013 liepos 02 - 10:19

Sveiki, atsiradus laisvesnio laiko galiu parodyti jums savo kasdieninį automobiliuką. Tai buves Eidvydo (Edis Vln) Peugeot 205 1.8td sacre numero, pamažu panašėjantis i 205 rallye.

Privalumai: 1996m gamybos, labai tvarkingas mėlynas salonas su GTI tipo sostais, centinis užraktas su pulteliu, elektriniai langai, GTI priekinė važiuoklė, ventiliuojami priekiniai diskai, gerai traukia, o kuro sanaudos tokios pat kaip knygelėj:)

Trūkumai: aplamdyti visi sparnai ir dar šian bei ten aplankstyta, vairuotojo dureles ne tos splvos, visumoj dažai prastos būklės, išblukę pasilupinėję.

Priekinių sparnų įlenkimai gražiai pasislepė po Rallye apdaila, o dedant apdailą gale kilo nemažai problemų dėl aplamdytų šonų, is arčiau pažiūrėjus vaizdelis nekoks :shy:

Vasarą praleisiu Belgijoj todėl greitu metu nieks nesikeis. Grizes planuoju uždet r15 j7 et18 Gutmann stiliaus BBS exip ratus, kuriuos isigijau prieš pat išvažiuodamas iš Lietuvos todėl spėjau pamatuot tik be padangų. Ratai turetu gražiai tilpt kol galinis tiltas dar labai neprasižergęs. Nupirktas bet dar nepajungtas 205 stdt prietaisų skydelis su tachometru. Iš didesniu tolimesnių planų mastau apie įvores ir tepimo taškus galiniąm tiltui ir auto perdažymą :pug:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Šį pranešimą redagavo leslaurynas: 2013 liepos 02 - 10:30

  • 0

#2 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2013 liepos 02 - 10:29

Grazu! Kaip priekis zemintas?
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#3 leslaurynas

leslaurynas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 33
  • Vieta:Kaunas Alytus Vilnius
  • Automobilis:peugeot 205 dTurbo, peugeot 205 1.4i green

Parašyta 2013 liepos 02 - 10:43

Jau nusipirkau žemintu priekiu, mėlynos spyruoklės :)

daugiau foto
  • 0

#4 azkis

azkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 95
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Roland Garros, Peugeot 205 D

Parašyta 2013 liepos 02 - 12:07

Pakliuvo i teisingas rankas :) Arkos labai liuks atrodo :good:
  • 0

#5 SpaRCis

SpaRCis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 RGTi 1.6l

Parašyta 2013 liepos 02 - 17:46

Grazu ziuret, su exip'ais turetu labai gerai ziuretis :) Lupk lauk juostas sonines ir vaizdas dar pageres :)
  • 0
.:: P205 GTi ::.

#6 azkis

azkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 95
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Roland Garros, Peugeot 205 D

Parašyta 2013 liepos 03 - 09:03

O beje, rallye arkas Lietuvos rinkoj gavai? Ar ebay :) ? +1 del juosteliu! Turiu rallye lipduka grotelems priekinems (ne originalu, bet manau labai panasiai turetu atrodyt). Jei reik galiu atsiusti illustrator failiuka, galesi atsispausdinti kur automobiliam lipdukus daro ir pasibandyt :)
  • 0

#7 leslaurynas

leslaurynas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 33
  • Vieta:Kaunas Alytus Vilnius
  • Automobilis:peugeot 205 dTurbo, peugeot 205 1.4i green

Parašyta 2013 liepos 03 - 12:52

Arkas pirkau ebay is Uk, kainuoja su siuntimu nepilnai 400lt ten ju pastoviai budavo, tik paskutiniu metu nera, siaip nelabai as ju kokybe patenkintas, prieky arka kone centimetru pazemejo, klijavimo pavirsius labai mazas, galines visai prie slenkscio neprisispaudzia, teko spakliuot ir dar reiks, nuotraukose nesimato. Lipdukus dar darysiuosi ir teks nulupt tas sonines juostas, nors tikrai funkcionalus daiktas.
  • 0

#8 leslaurynas

leslaurynas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 33
  • Vieta:Kaunas Alytus Vilnius
  • Automobilis:peugeot 205 dTurbo, peugeot 205 1.4i green

Parašyta 2013 gruodžio 03 - 21:26

Atnaujinimas :pug:

Pugui pakeistas tiltas, sudėti nauji guoliai, dar labiau pakelta šikna :clap:
Ačiū EsTr3ToR ir jo broliui už tikrai padorų cylta:)

Posted Image

Taipogi pagaliau isikišau ir pasijungiau prietaisų skydelį iš 205 STDT :P

Posted Image

Posted Image

Pugas su exipais, vaziuot neteko, tik primatuoti... buvo per daug išvirtęs kairys ratas. Ši savaitgalį matuosiu vel ant naujo tilto

Posted Image

Posted Image

Šį pranešimą redagavo leslaurynas: 2013 gruodžio 03 - 22:18

  • 0

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 sausio 04 - 20:05

Labas. Puikus pežukas. Gal nesibodėtum padaryti vieną kitą foto, kaip išspręsta po kapotu turbinio variklio įdėjimas? Konkrečiai labiausiai domina aušinimo interkūleriui kanalai bei oro įsiurbimo žarnynas su filtru. Įdomu, nes pats ruošiuosi keisti varikliuką 1,8D > 1,8TD ir gal pavyks pamatyt kokią protingą idėją išsprendimui problemų.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 sausio 04 - 21:16

Labas. Puikus pežukas.
Gal nesibodėtum padaryti vieną kitą foto, kaip išspręsta po kapotu turbinio variklio įdėjimas?
Konkrečiai labiausiai domina aušinimo interkūleriui kanalai bei oro įsiurbimo žarnynas su filtru.
Įdomu, nes pats ruošiuosi keisti varikliuką 1,8D > 1,8TD ir gal pavyks pamatyt kokią protingą idėją išsprendimui problemų.

tai kad cia orginaliai kiek atsimenu 1.8td
  • 0

#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 sausio 05 - 21:40

Jūs teisus, atradau dabar pasiknisęs ir pats:
http://en.wikipedia....e_end_of_an_era

Kažkaip maniau, kad turbo 205tų nebuvo - klydau.
Pas mane patį variklio blokas nuo 205to 1,8D motoriuko birbia.

Vistiek įdomu būtų pamatyti kapoto vaizdą, ar panašiai viskas kaip tuose variantuose, kuriuos man teko matyti su tokiu varikliu (405, BX), nes internetuose nelabai matosi, visur fotkintas tik variklis...

:blush:
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#12 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2014 sausio 05 - 21:47

Jūs teisus, atradau dabar pasiknisęs ir pats:
http://en.wikipedia....e_end_of_an_era

Kažkaip maniau, kad turbo 205tų nebuvo - klydau.
Pas mane patį variklio blokas nuo 205to 1,8D motoriuko birbia.

Vistiek įdomu būtų pamatyti kapoto vaizdą, ar panašiai viskas kaip tuose variantuose, kuriuos man teko matyti su tokiu varikliu (405, BX), nes internetuose nelabai matosi, visur fotkintas tik variklis...

:blush:

Kaip suprantu temos autorius kazkiek buna ir Kaune, tai susitark del susitikimo patogioj vietoj ir realiai viska apziurejus manau bus daugiau naudos.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#13 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2014 sausio 05 - 21:59

Vistiek įdomu būtų pamatyti kapoto vaizdą, ar panašiai viskas kaip tuose variantuose, kuriuos man teko matyti su tokiu varikliu (405, BX), nes internetuose nelabai matosi, visur fotkintas tik variklis...

pas 205 td originaliai intercoolerio nebuvo, po kapotu atrodo labai panasiai i paprasta D.
pvz. nuoroda

Šį pranešimą redagavo Nerijusv: 2014 sausio 05 - 22:03

  • 0

#14 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 sausio 05 - 22:43

as galvoju kaip ispresti interkulerio ausinima, bet kol ziema del to nesuku sau galvos ir uzsiemu kitais svarbesniais reikalais. o pavasariop bus arba interkuleris kelemas i prieki, arba pjaustomos skyles kapote. stipriau kazka galvoti nematau prasmes.
  • 0

#15 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2014 sausio 06 - 06:09

as galvoju kaip ispresti interkulerio ausinima, bet kol ziema del to nesuku sau galvos ir uzsiemu kitais svarbesniais reikalais. o pavasariop bus arba interkuleris kelemas i prieki, arba pjaustomos skyles kapote. stipriau kazka galvoti nematau prasmes.

O daryti kaip P306 1.9td? Ten oro srautas imamas iš grotelių, o nukreipiamas į radiatorių ant kapoto pritvirtinto kažkokio tvirto vailoko pagalba?
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#16 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 sausio 06 - 16:44

Būtent taip yra ir BX - ortakis po kapotu ir ima nuo grotelių. Galima bus ir pas mane kažką tokio prigalvoti, daryti iš rudos faneros arba stiklo pluošto, sandarinimo guma ant pačio IC. Reiks įdėjus pažiūrėt, kiek vietos viršuj liks. Einu kaip tik to variklio pradėt nurenginėt ^_^ Skylių kapote pjaut nenoriu, nes varys ten visus lapus, kelio dulkes ir prasčiausiai - visą lietaus vandenį kiaurai interkūlerį tiesiai ant variklio, o čia gi ne sportui, kur viskas pofig ir važiuojama net be filtrų, o kelionėms, kur lendama net ir į smėlynų kelius... Plius, jau įsivaizduoju tokį vaizdą, su ten uždėtu supermegadevaisu - tragiškas vaizdas mano daromai mašinytei. Prieky vietos tikrai neužteks, nes ir su 1.8D ten ne per daugiausiai vietos, kai tos mašinos pirmtakas variklis buvo dviejų cilindrų 952cc oru aušinamas :) O ir priekiniai IC turi tą problemą, kad yra labai linkę rinkti tepalą, dėl ko anksčiau ar vėliau prakiūra bakelių tarpinės ir pradeda varvėti, tepaluotis ir kimštis. O ir šiaip ieškau kažko paprasto, nes mašinytė ne čiustinimui, o naudojimui, o ir dirbama ne steriliomis, o praktiškai lauko sąlygomis. Va tai tau - dar viena naujiena sužinota. Kur buvo naudojamas kataloguose visur minimas, bet niekad nematytas gyvai XUD7T/K variklis 57kw. Labai dėkingas už naudingą informaciją :blush: Sėkmės, skierka, ieškant išeities ir darant sprendimą. Man irgi aktualu pasidaryti iki vasaros, galėsime pasidalinti rezultatais :)

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 sausio 06 - 16:48

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#17 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 sausio 06 - 21:48

na as du penktam tai po kapotu neturiu kaip daryti nes rema vidini ir taip ismesineti teko kad kapotas uzsidarytu.
  • 0

#18 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2014 sausio 07 - 10:17

na as du penktam tai po kapotu neturiu kaip daryti nes rema vidini ir taip ismesineti teko kad kapotas uzsidarytu.

205 su automatinem dezem turejo siek tiek aukstesne kapoto vidurine dali. gal ortakio pravedimui ir neuztektu, bet gal bent uzsidarytu su nepjaustytu remu.
  • 0

#19 leslaurynas

leslaurynas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 33
  • Vieta:Kaunas Alytus Vilnius
  • Automobilis:peugeot 205 dTurbo, peugeot 205 1.4i green

Parašyta 2014 sausio 07 - 15:21

O tu Tadai nori keist i butent 1.8td ar 1.9? siaip dar rover 218 ir 418 buvo su tokiu pat xud7te varikliu ir interkuleriu. As norejau labai statyt interkuleri kai tik nusipirkau auto ir kuro pompos boschines norejau, bet kuo daugiau vazineju tuo labiau pamirstu. Jei kada damusiu sita motora tai imsiu koki is xantios bet kolkas atrodo, kad ilgai reiks laukt:D
  • 0

#20 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 sausio 07 - 17:23

Būtent xud7te, nes tokį variklį turiu atsargoj, stovi kieme apdaužytas savo dienas jau mano rankose atgyvenęs BX, o variklis dar puikus, tik reikia išsitraukus ir pasidėjus ant stalo sutvarkyti visus tepalo nutekėjimus, sužiūrėti purkštukus (užvedus labai dūmija ir kratosi, kol prašyla) ir dėti į vietą. 9-tas variklis dar truputį didesnis, o ir naujesnių man nepatinka pačio variklio išdėstymas ir surinkimas (jei kalbam apie priekinio interkūlerio variklį), plastikinės turbo žarnos, sunkiai nuimamos ir baisiai trukdančios priėjimą prie diržo bei vožtuvų dangtelio. Seną 9TE būtų sunkoka jau rasti, pagrinde naujieji mėtosi, o jie ir brangoki, net lyginant su HDi, jei reikia pilno komplekto.
Nors gal įsiurbimą būtų galima uždėti ir nuo 7to variklio, bet reiktų žiūrėt, ar nepasikeitusios galvos skylės. Bet nesiimsiu to, užteks tos galios ir taip per akis 44kw>66kw, kad tik pusašiai liauni laikytų. 9tas tikriausiai turi kitokią galios kreivę ir šiek tiek daugiau Nm prie mažų sūkių, nes galia juk tokia pati.

Bosch kuro siurblį turiu irgi atsargoj nuo XUD7TE ant lentynos. Galim kažką pagalvot, jei visgi prireiktų, tik kad nežinau, ar sveikas jis, nes gavau dovanų kartu su daug detalių ir nežinoma praeitimi. Jis buvo nuo išardytos mašinos, tai bus ant sauso prastovėjęs kokius 5metus.
Bet turėtų tikti paliktas ir tas pats Lucas-Rotodiesel siurblys, nes ir jie ėjo kartu su interkūleriu. Esu vienam žmogeliui keitęs iš Lucas į Bosch siurblį, o variklis buvo su IC (mašina vėlgi BX)
Svarbu, kad būtų tas korpusas su membrana kuro didinimui pagal turbo slėgį, o jis kiek mačiau fotkėse - yra. Tai gal reiktų tik pas dyzelistus arba pačiam pagal norus traukai pareguliuoti paduodamo kuro kiekį, ir turi veikti.
Reiktų principe kito įsiurbimo kolektoriaus, interkūlerio, kelių skardinių kronšteinų IC laikymui (bet galima juos ir susimeistrauti manau) ir kito žarnyno. Jaučiu, kad pas visus su IC bus popierinis stačiakampis filtras, tai arba esamą kūginį priderinti, arba popierinio tvirtinimui vietos rasti tektų, kas jaučiu nėra labai lengva.

Mano atveju dar teks privesti aušinimo žarnyną, nes noriu palikti mašinos senąjį radiatorių su integruotu į radiatorių bakeliu, nes tokio tanko nuo to BX neįkišiu ten niekaip. Taip pat atsiranda tepalo aušintuvas, tai jį reikės sujungti pagal XUD9A (irgi su tepalo aušintuvu) schemą, patiuninguojant žarną siurblys-radiatorius.

Na, o kaip ir minėjau, pas patį irgi ne 205, bet drįstu bandyti diskutuoti, nes kilmė panaši. Peugeot tikslaus analogo neturėjo, bet:
Buvo toks modelis 104, kurio šiek tiek didesnė sesė Citroen Visa turėjo kabluko versiją C15. 104 turėjo vyresnį brolį 205. Ir labai daug panašumų - tie patys varikliai, dėžės, ta pati važiuoklės schema (na gal truputį skiriasi matmenys, bet stabilniko įvorės į šakes būtent presavau 205to), labai panašūs kėbulo masteliai.
O čia mano mažylis
:blush:

Posted Image

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 sausio 07 - 17:28

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0