Būtent xud7te, nes tokį variklį turiu atsargoj, stovi kieme apdaužytas savo dienas jau mano rankose atgyvenęs BX, o variklis dar puikus, tik reikia išsitraukus ir pasidėjus ant stalo sutvarkyti visus tepalo nutekėjimus, sužiūrėti purkštukus (užvedus labai dūmija ir kratosi, kol prašyla) ir dėti į vietą. 9-tas variklis dar truputį didesnis, o ir naujesnių man nepatinka pačio variklio išdėstymas ir surinkimas (jei kalbam apie priekinio interkūlerio variklį), plastikinės turbo žarnos, sunkiai nuimamos ir baisiai trukdančios priėjimą prie diržo bei vožtuvų dangtelio. Seną 9TE būtų sunkoka jau rasti, pagrinde naujieji mėtosi, o jie ir brangoki, net lyginant su HDi, jei reikia pilno komplekto.
Nors gal įsiurbimą būtų galima uždėti ir nuo 7to variklio, bet reiktų žiūrėt, ar nepasikeitusios galvos skylės. Bet nesiimsiu to, užteks tos galios ir taip per akis 44kw>66kw, kad tik pusašiai liauni laikytų. 9tas tikriausiai turi kitokią galios kreivę ir šiek tiek daugiau Nm prie mažų sūkių, nes galia juk tokia pati.
Bosch kuro siurblį turiu irgi atsargoj nuo XUD7TE ant lentynos. Galim kažką pagalvot, jei visgi prireiktų, tik kad nežinau, ar sveikas jis, nes gavau dovanų kartu su daug detalių ir nežinoma praeitimi. Jis buvo nuo išardytos mašinos, tai bus ant sauso prastovėjęs kokius 5metus.
Bet turėtų tikti paliktas ir tas pats Lucas-Rotodiesel siurblys, nes ir jie ėjo kartu su interkūleriu. Esu vienam žmogeliui keitęs iš Lucas į Bosch siurblį, o variklis buvo su IC (mašina vėlgi BX)
Svarbu, kad būtų tas korpusas su membrana kuro didinimui pagal turbo slėgį, o jis kiek mačiau fotkėse - yra. Tai gal reiktų tik pas dyzelistus arba pačiam pagal norus traukai pareguliuoti paduodamo kuro kiekį, ir turi veikti.
Reiktų principe kito įsiurbimo kolektoriaus, interkūlerio, kelių skardinių kronšteinų IC laikymui (bet galima juos ir susimeistrauti manau) ir kito žarnyno. Jaučiu, kad pas visus su IC bus popierinis stačiakampis filtras, tai arba esamą kūginį priderinti, arba popierinio tvirtinimui vietos rasti tektų, kas jaučiu nėra labai lengva.
Mano atveju dar teks privesti aušinimo žarnyną, nes noriu palikti mašinos senąjį radiatorių su integruotu į radiatorių bakeliu, nes tokio tanko nuo to BX neįkišiu ten niekaip. Taip pat atsiranda tepalo aušintuvas, tai jį reikės sujungti pagal XUD9A (irgi su tepalo aušintuvu) schemą, patiuninguojant žarną siurblys-radiatorius.
Na, o kaip ir minėjau, pas patį irgi ne 205, bet drįstu bandyti diskutuoti, nes kilmė panaši. Peugeot tikslaus analogo neturėjo, bet:
Buvo toks modelis 104, kurio šiek tiek didesnė sesė Citroen Visa turėjo kabluko versiją C15. 104 turėjo vyresnį brolį 205. Ir labai daug panašumų - tie patys varikliai, dėžės, ta pati važiuoklės schema (na gal truputį skiriasi matmenys, bet stabilniko įvorės į šakes būtent presavau 205to), labai panašūs kėbulo masteliai.
O čia mano mažylis
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 sausio 07 - 17:28