Labas,
Vakar pralėkus žvyrkeliu, užsidegė avarinė stop lempa skydelyje. Pasižiūrėjus į temperatūrą, ji rodė 110laipsnių. kadangi mano 2.0HDI visad būna ~90 laipsnių, tai jau pasidarė aišku, kad kažkas tikrai netaip. Iki namų buvo like nebedaug kelio, tai atsukau karštą vėją į saloną, kuris karštas buvo vos pora sekundžių, poto pradėjo pūsti visiškai ledinį vėją. Grįžus namo ir išjungus varikli, mašina liko savęs aušinti. Nežinau kas tiksliai, bet kažkas sukosi. Nutariau pasižiūrėti kas po kapotu darosi. Kaip bebūtų keista - variklis buvo toli gražu ne karštas, o visiškai šaltas. Pravažiavus ~40km variklis buvo ledinio šaltumo(toli gražu iki 10 laipsnių, ką jau kalbėti apie 90 ar rodomus 110). Tai kilo tokia mintis, kad galbūt atsikratė aušinimo temp. daviklis. Kur jį rasti, kad galėčiau pasižiūrėti?
P406 ausinimo temp. daviklis
Sukūrė Justinas93, 2013 Lie 08 11:12
Temoje atsakymų: 6
#1
Parašyta 2013 liepos 08 - 11:12
#2
Parašyta 2013 liepos 08 - 11:16
40 kilu pravaziavus ledinio saltumo? taigi 10 minuciu pabirbinus ant motoro rankos neishlaikysi o ce jam ledinio saltumo
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#3
Parašyta 2013 liepos 08 - 11:24
jeigu viskas butu kaip turi buti, tai as cia ir nerasyciau
#4
Parašyta 2013 liepos 08 - 19:14
Tokiu oru ir 40 km, ledinio sltumo, taigi ne -30, artistas , gal kur ties zapaske ziuri ir tai ten bus gana silta
#5
Parašyta 2013 liepos 08 - 19:49
Nonsensas. To pagal fizikos desnius buti negali.Kur dingo siluma isskiriama variklio.Net jeigu uzstrigo termostatas ir jis liko atidarytas, motoras vistiek turi buti karstas, pravaziavus 40 km.Kazka ne taip parasei.Taip negali buti.Daviklis variklio neausina!Nebent Justinas93 esi siaures asigalyje.Cia juokas. O rimtai tai kur randasi daviklis sunku pasakyti kadangi informacijos apie motora mazai.Jeigu 66kw tai jis randasi motoro gale virs pavaru dezes.jeigu viskas butu kaip turi buti, tai as cia ir nerasyciau
#6
Parašyta 2013 liepos 09 - 09:58
Ne, ne šiaurėj, o vilniuj. Kelionė buvo naktį, tai temp apie 18. Ir ne vienas mačiau, kad variklis šaltas. Tuos 40 km važiavau ne be pertaukų, bet tai nedaug ką keičia. Draugui buvo kilusi mintis, kad vienu cilindru parvažiavau, nes pati kairausia pusė variklio buvo kažkiek šilta, kita dalis buvo visiškai šalta. NEpaminėjau, kad kai baigė aušintis variklis, po kokių 20min, atėjus variklis buvo šiltas, tai peršasi tokia prielaida, kad tiesiog antifryzą beproto pompavo šaltą, irdėl to kurį laiką buvo šaltas ir variklis. kitaip neparišu ir pats galų. Jokio tikslio man čia pasakas burt nėra, išsiaiškinti noriu.
P.S panašu, kad varva ir antifrizas.
#7
Parašyta 2013 liepos 09 - 10:33
su 1 cilindru, ar 2 tu net nepavaziuotum:).Jei nepute karsto oro peciukas-greiciausiai truko antifryzo.Del karsto-salto motoro kaip bebuve...galbut pas pati silumine varza unikali (juokauju)
Pasitikrink antifryzo lygi....jei truks-dasipilk
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0