p406 2.0 80kw is siurblio neiseina dyzelinas
#1
Posted 2013 July 09 - 11:35
#2
Posted 2013 July 10 - 20:18
#3
Posted 2013 July 10 - 20:46
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#4
Posted 2013 July 11 - 07:05
#5
Posted 2013 July 11 - 07:12
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#6
Posted 2013 July 11 - 08:18
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#7
Posted 2013 July 11 - 21:37
Na tu ir papuolei, nuosirdi uzuojauta. O i tema tai, jei nori patikrint siurbli bake - labai paprasta, as taip salerkos prie ezeru fakelams leidziu nuimi nuo kuro filtro padavimo slanga, ja ikisi i buteliuka, likusia skyle ant filtro uzspaudi su pirstu, ir kas nors tegu pasuka iki degimo, turi pribegt apie 100g dyzeliaus. siaip siurbliukas bake sukelia iki 2bar slegi. Jei salerka ateina iki filtro, o masina nesikuria, tai arba auksto slegio siurblio beda, arba reguliatoriaus, na ir kas baisiausia tai kompo beda dar gali but.sveiki, žodžiu turiu bėda o sprendimo kaip ir nerandu bandžiau ieškoti forumuose atsakymo taip pat neradau. kogero kaip ir visiem buvo parėjęs kuro slėgio reguliatorius, patikrinus ir radu metalo drožlių supratau kad kuro siurblys, nuvariau į servisą kad pakeistu ir išplautų sistemą, gavosi kuriozas, trūko diržas lūžo karomislai žodžiu truputi apsipykom ir atidavė man mašina nevažiuojančia neva mano bako siurbliukas nesukelia tokio spaudimo kokio reikia. patikrinus jį viskas buvo ok bet niekaip nesikurė tada nuvarius į kita servisą sakė, jog vožtuvai linkę, nors aš bandžiau itikinėti, jog šiam modeliui nellinksta bet nespjoviau į balą ir nuemiau galvą, ten pamačiau surudyjusį variklį iš vidaus, spėju mano servisiukas su kuriuo pykaus truputi rugšties įpyle.
sekantys darbai kurie nepadėjo mano peugeot:
1. pakeičiau variklį-suka bet nesikuria
2. patikrinau dar kart siurbliuką bake viskas ok, patikrinus pagrindini viskas ok
tik išlindo tai, jog iš kuro siurblio dyzelinas neišeina, tada keičiau reguliatorių maniau jo bėda bet ne, holo davikli (buvo skiles korpusas) nieko.
nežinau ką ir bedaryt esmė kad kuras nepaduodamas į magistralę. kokios to priežastys gali būt? diagnostika po variklio keitimo nieko neduoda labai daug klaidų, jas ištrynus kol motoras neužsikurs nau jų neišmes. jokios imobilaizeri lemputės nedega gražiai tvarkingai suka bet "ant sauso". gal kam teko susidurt? ačiū iš anksto
#8
Posted 2013 July 16 - 20:32
meginam nukreipti teisinga kryptimi tai......nu atrodo vyrai neblondinės rašo, juk sakiau kad keičiau jau siurbli, su slėgio reguliatoriu, linkstu prie to jog tai bus kažkas su kompu, gal net BSI.
tik kaip mes suprantam tai peugeota tai tikrai blondines remontuoja detaliu keitimo budu
Edited by aricardas, 2013 July 16 - 20:38.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users