Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kompiuterio keitimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4

#1 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2013 liepos 10 - 16:58

Sveiki Ar keiciant kompiuteri butina ji kazkaip programiskai prijungti? ar tiesiog fiske istatau ir kuriu? ir ar BUTENT tokio reikia koks yra? nes labai sudetinga rasti, pasmane 2l 97kw 406c, galbut tinka ir nuo sedano? nes ten pagal mane viskas identiska turi buti.. Bei kiek protinga uz tokia detale moketi?

Šį pranešimą redagavo Profanas: 2013 liepos 10 - 16:59

  • 0

#2 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2013 liepos 10 - 19:08

kuri kompa ce zadi keisti? ecu ar bsi? bsi iki 80-100 lt. ecu nzn ;) reikia pririshti rakta keiciant bsi, keiciant ECU nepamenu ;)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#3 aricardas

aricardas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:laukiu dovanu

Parašyta 2013 liepos 10 - 20:03

keiciant tiek bsi tiek ecu reikia suzenyti
  • 0
PSA diagnostika ir elektronikos remontas --- nu gal nevien PSA---tinka ir kiti prancuzai www.raktaijums.lt 8 681 63199 www.prancuzas.lt

#4 Simakas

Simakas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 91
  • Vieta:Vilnius/Utena
  • Automobilis:peugeot 406 2.0 Hdi 2000m.

Parašyta 2013 liepos 10 - 23:15

ecu keiciant reik pririsinet rakta ir reik ziuret kad butu toks pat kodas naujo kompo kaip ir seno. pririso man rakta uz 50lr, siaip kitur sake brangiau biski. o pats kompas svalkei 100lt.
  • 0

#5 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2013 liepos 11 - 15:17

bsi tau cia kuris kompas? galvoju keist ta kur visu davikliu info keliauna ir kuris masto kas kur kaip, na kiek suprantu tai ECU.. nes nerandu kur problemos, zinau kad jos su elektra, diagnostikos tai pat neina padaryti, nes luzta visi kompai prijungus, tai nafik galvoju kita kompa mesti ir tada ziureti kur kas kame. ant O problemos tokios: Prie zemu apsuku nevalina(dusta ir reik drozt per sankaba kad isibeget) tik uzsikelus iki ~2.6k rpm - iskart vaziuoja kaip vaziavus (jauciasi net kad iskart sauna jau) BET - padarius kad ant laisvu visada butu aukstesnes apsukos (atjungiau saltam motorui esant laisvos eigos motora - todel laisvos laikosi ties ~1.3-1.4k rpm - ir jokiu problemu su dusimu. automobilis startuoja kuo puikiausiai, vaziuoja tai pat zvitriai... ideja sausit kokia? Cia konkreciai misinys prastas ir jo nesureguliuoja del kazkokios problemos, - bet kodel atjungus LEV`a viskas OK buna? jau skauda galva tai sunkiai mastosi, BET galbut misinys DEL PROBLEMOS riebus, - atjungus LEV (saltam) patenka daugiau oro - kazkiek susinormalizuoja misinys ir eina kaip turi eit?

Šį pranešimą redagavo Profanas: 2013 liepos 11 - 15:23

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0