Šį pranešimą redagavo lin18: 2013 liepos 18 - 10:46

Turbinos valdymas
#1
Parašyta 2013 liepos 18 - 10:43
Peugeot 607 2.2Hdi 2001m
Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m
Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m
Peugeot 208 1.4Hdi 2014m
#2
Parašyta 2013 liepos 18 - 11:14
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#3
Parašyta 2013 liepos 18 - 11:20
Patarimas iš mano pusės tai tik toks, kad geriau jau užmauk tą šlangutę, nes su 2000mbar t.y 2 BAR spaudimu net ir dyzeliui gali būt detonacija, tad per daug nesidžiauk tokia trauka. O dėl idėjų turiu tik tokią, pertikrink visas tas šlangutes ir vakumą, tėvui meistrai buvo sumaišę pajungimus tai belekaip metė juodą dūmą ir nevalino mašina, perjungus jas kaip priklauso viskas atsistatė.Sveiki, turiu problema su turbinos valdymu, su atjungta turbinos valdymo vakumo slangute (is triju aktuatoriu kairej pusej), masina vaziuoja gerai, tik yra lagas prie mazu apsuku, bet trauka nuo dideliu sukiu labai gera ir diagnostika rodo jog pucia virs 2000mbar, tai gaunasi perputimas. pajungus vakuma atgal apsukos nekyla daugiau 2000 ir turbinos slegis iki 1055mbar. Bandziau keisti aktuatorius nuo egr, nieks nesikeicia. patraukus su burna nesijaucia kad butu kiauras. Diagnostika jokiu klaidu nerodo. Gal kas turit kokiu ideju?
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#4
Parašyta 2013 liepos 18 - 12:25
Butu idomu suzinoti, ka diagnostikoj dar ziureti be turbinos slegio, nominalaus slegio koks turetu buti prie tam tikru apsuku ir aktuatoriaus atidarymo lygi procentais,kalbant apie weastgate valdyma? kiek zinau diagnostika nerodo nei ar slangutes yra teisingai sujungtos, nei ar membranoj skyle yra ar vakumo trukumas ar dar daugybe priezasciu kuriu diagnostika neturi galimybes parodyti. Jei zinote kazka ko as nezinau tai tikrai prasau pasidalinti ka dar galima suzinoti?pasakysiu kaip dauguma čia sako. klaidų nuskaitymas nėra dignostika.
Peugeot 607 2.2Hdi 2001m
Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m
Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m
Peugeot 208 1.4Hdi 2014m
#5
Parašyta 2013 liepos 18 - 12:31
Slangutes patikrinau pagal schema is peugeot service backup, viskas atrodo sujungta tvarkingai, su salyga kad ta schema tiksli. Dabar itarimas kyla ant turbinos esancios valdymo membranos, galbut jinai stringa, manau reiktu nusiimti ir paziureti ar gerai vaiksto, tuopaciu praplauti.Patarimas iš mano pusės tai tik toks, kad geriau jau užmauk tą šlangutę, nes su 2000mbar t.y 2 BAR spaudimu net ir dyzeliui gali būt detonacija, tad per daug nesidžiauk tokia trauka. O dėl idėjų turiu tik tokią, pertikrink visas tas šlangutes ir vakumą, tėvui meistrai buvo sumaišę pajungimus tai belekaip metė juodą dūmą ir nevalino mašina, perjungus jas kaip priklauso viskas atsistatė.
Peugeot 607 2.2Hdi 2001m
Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m
Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m
Peugeot 208 1.4Hdi 2014m
#6
Parašyta 2013 liepos 18 - 13:32
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#7
Parašyta 2013 liepos 18 - 18:41
#8
Parašyta 2013 liepos 18 - 22:28
pas 66kw nera turbinos valdymo, tad ir joks vakumas i ja neina.sveiki, kaip yra su p406 2.0hdi 66kw turbina ar turi eiti kokia vakumine slangute nuo vakuminio voztuvo y turbina? Nes yra vienas voztuvas ir nuo juo pajungta egr ir stabdziu vakumas ar kazkas, o y turbina neina jokia slangute, tai ar taip turi buti? Ar kai turbina nekintamos geometrijos tai ir nereikia nieko
Peugeot 607 2.2Hdi 2001m
Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m
Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m
Peugeot 208 1.4Hdi 2014m
#9
Parašyta 2013 liepos 22 - 18:29

#10
Parašyta 2013 liepos 24 - 16:16

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 liepos 24 - 16:43
#11
Parašyta 2013 liepos 25 - 08:07
jau lyg ir sutvarkiau, pramankstinau asele turbinos valdymo, dabar pucia beveik idealiai, realus slegis nuo to koks turi buti skiriasi gal apie 20mbar, bet manau cia jau nieko tokio. bet dabar pradejo mesti klaida kad egr air flow to low. Na pas mene tikrai kairej pusej, net pagal peugeot service rodo, o egr vidurinis.lin18, tai watahell ? Jei pucia 2k ir nemeta ceko reiskia tiek reikalauja smegenys. Jei turba perputinetu - gautum check'a ir masina nevaziuotu. PPlanet rodo kokios reiksmes nori kompas ir kokia yra tikra. Patikrink is naujo...kazka cia ne taip supratot
By the way, is triju kairysis yra egr valdymo, ne turbos, bent jau pas mano 2.2hdi (kiek prisimenu)...tas irgi matosi diagnostikoj ir pagal klaidas, ir pagal paduodamo oro kieki.
Šį pranešimą redagavo lin18: 2013 liepos 25 - 08:10
Peugeot 607 2.2Hdi 2001m
Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m
Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m
Peugeot 208 1.4Hdi 2014m
#12
Parašyta 2013 liepos 29 - 14:32
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 liepos 29 - 14:37
#13
Parašyta 2013 liepos 29 - 19:59
atsukau metalini vamzdi egr ir pamaciau kodel meta klaida, nes pilna suodziu ir oras ten tikrai praeina minimaliai, dabar viskas isplauta ir veikia puikiaiNezinau klaidos reiksmes deje, ar jam ismetamu truksta paemime, ar gryno oro. Speju kad pirmas variantas. Velgi diagnostika ziuri, su ijungtu/veikianciu egr ~250 vienetu oro siurba, kai atjungi padvigubeja. Speju pas tave ant laisvu rodys gerokai virs 250, turetu buti iki >500 - t.y. egr pastriges beveik uzdaras arba valdymo nera (patikrink ar slangele kuri i ji eina ant laisvu traukia ora). Jei traukia - tokiu atveju siulau slangele is jo atjungti, uzglusinti ir taip vazinet. Jei netraukia - uztektu susitvarkyt valdyma ir gali su egr'u vazinet toliau. Ta klaida vaziavimo dinamikai itakos nedaro, antipolution irgi mesti neturetu. Jei labai rezia akis - pas chipuotojus atjungs uz atitinkama mokesti.

Šį pranešimą redagavo lin18: 2013 liepos 29 - 20:00
Peugeot 607 2.2Hdi 2001m
Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m
Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m
Peugeot 208 1.4Hdi 2014m
#14
Parašyta 2013 liepos 30 - 08:40
Salyginai irgi nekazka, bet arciau egr yra maziau tepalo, todel bent jau pas mane arciau egr'o to sh nera. Tavo tie taip vadinami suodziai yra ismetamu+tepalo produktas, nebutu ten tepalo - nebutu tokio sluoksnio sh. Dziugu, kad viska susitvarkeiatsukau metalini vamzdi egr ir pamaciau kodel meta klaida, nes pilna suodziu ir oras ten tikrai praeina minimaliai, dabar viskas isplauta ir veikia puikiai
didelis aciu uz patarimus. Tik dabar galvoju jei egr vamzdyje tiek suodziu tai kas tada darosi isiurbimo kolektoriuje, butu gerai profilaktiskai pravalyti ir ji, bet nezinau ar labai sudetinga tai padaryti, atrodo kad nieko sudetingo tik reik laiko ideti i ta darba, tik ar nereik poto kokios tarpines naujos ar pan.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 liepos 30 - 08:42
#15
Parašyta 2015 sausio 22 - 08:58
Sveiki trumpas klausimas kiek 2.0l hdi 81 kw turbina sukure bar ? dėkui
#16
Parašyta 2015 sausio 22 - 09:46
mindi kad ir 3barus gali sukurti..patikslink ko klausi ar koks yra valdomas slegis, ar koks yra turbos maximalus galimas slegis?beje ten kur jus ziurit kad 2000mbar, tai cia yra absoliutine reiksme kartu su atmosferos slegiu..reikia atmesti is jos 998 mbar normaliomis salygomis, tada gausi turbos slegi..tai butu apie 1000mbar(1bar) kas yra normalu..daviklis trumpina nuo 1.5bar..o su turba uzpusti gali tikrai labai daug, bet paskui prasideda kitos bedos, apie kurias cia neaptarinesim..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0