P306 2.0 hdi darbas
#1
Posted 2013 July 19 - 15:54
#2
Posted 2013 July 19 - 21:08
Tai klauski to kas dare diagnostika.Jeigu daro rimta diagnostika,tai ne tik klaidas nuskaito ,bet viska ka randa paaiskina , ir pasako ka reikia taisyti.Kur darei diagnostika.Matau esi is Kauno.Sveiki,
uzkurus salta masina apsukos sokineja, masina dreba atrodo lyg vienas cilindras nedyrba. Keliant apsukas ant laisvos pavaros, kratosi. Praejus keletai minuciu, viskas susitvarko, tik matyt nezymu apsuku rodykles sokinejima. Anksciau pastebetas stabdymo metu apsuku nukritimas.
Dariau diagnostika, klaidu nera, o ziurint dirbancio motoro parametrus matosi "measured fuel pressure " 290 kyla iki 350, vel krenta ir t.t. Po kiek laiko jau taip nesokineja.
injector flow correction:
1) -o.o4 mm3
2) 0.43 mm3
3) 0.04mm3
4) 0.51 mm3
Gal kas galit pakomentuot ka as cia isdesciau. Ar purkstukam chana, ar dar kazkam. Beje pasikeiciau visus filtrus, tepalus, bet beda isliko.
variklis 2.0 hdi 66kw
Aciu
#3
Posted 2013 July 19 - 22:17
#4
Posted 2013 July 20 - 02:16
#5
Posted 2013 July 20 - 07:21
#6
Posted 2013 July 20 - 12:37
Pries rinkdamasis Mehari reikejo pasiskaityti foruma.Jeigu esi is Kauno susisieki su klubieciu Pauliusj ir nuvaziuoji pas ji. Pagal mane, jis tau padarys tikra diagnostika ir viska paaiskins, o jeigu reikes man atrodo ir sutvarkys.As nebuvau bet girdejau klubieciu atsiliepimus.O kurie parametrai rodo, kad reik purkstukus tvarkyt? Kokia leidziama didziausia purkstuku korekcija?
Edited by Vaaaldas, 2013 July 20 - 12:43.
#7
Posted 2013 July 22 - 18:39
#8
Posted 2013 July 22 - 19:45
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users