galinis tiltas 406 coupe
#1
Posted 2013 July 20 - 16:23
bendras vaizdas NR1
ivore - guma? kas tai? NR2
Ar tai ta pati dalis pazymeta 3 nr?
Dekoju uz atsakymus
#2
Posted 2013 July 20 - 16:32
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#3
Posted 2013 July 21 - 05:07
#4
Posted 2013 July 21 - 05:53
#5
Posted 2013 July 21 - 14:51
Edited by p406coupe, 2013 July 21 - 14:52.
#6
Posted 2013 July 21 - 15:01
keiciasi pusetinai lengvai, geriausia tam reikalui tureti duobe tada viskas bus daug lengviau, sunkiausia bus su varztais, reik gerai atsveisti ir sutepti pries sukant, neskubek atsukineti iki galo varstu nes lengvai gali nulausti. Atsukineki mankstinimo budu, kazkiek atsukai ir vel uzsuk. Kaire puse be problemu atsisuka, priejimas gan geras, sunkiausia su desine nes vienas varztas gaunasi po bako garlavina, issukti dar issuksi bet isukti jau sunkoka tad geriausia ja tjungti nuo bako taip pasidarant vietos darbui, zinoma bakas turi buti apytustis:)tai kaip is tikruju lengvai keiciama ar ne? kiek tokia guma kainuoja daug maz ir keitimos jos?
nes is paziuros bukle jos apgailetina ir gali but kad jau tuoj ir keist reikes abi..
o geriausia tureti duobe kad nereiketu nusiimineti ratu nes tada ta istisine stanga buna darbineje padetyje ir lengviau desineje puseje susukti varztus ir nesigauna toks tempimas kaip dirbant su nuimtu ratu.
#7
Posted 2013 July 22 - 11:11
#8
Posted 2013 July 22 - 11:38
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users