Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Emmegas dujų įranga


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 1

#1 linasdz

linasdz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 32
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Lancia Zeta 2,0T, Citroen Xsara

Parašyta 2013 liepos 30 - 10:34

Po ištikimo 7 metų tarnavimo (pravažiuota apie 50 tukst km. ant dujų) Emmegas IV kartos įranga pradėjo "kaprizintis" Netikėtai įjungus degimą pradėjo nebešviesti dijodukai ant dujų perjungimo mygtuko. Dujų įrangos pajungimo jungtys prie akumuliatoriaus tvarkingos, kontaktas geras saugiklio jungtis gera. Dujų perjungimo mygtuko jungtis tvarkinga, kontaktas geras. Atjungus akumuliatorių ir palaikius apie pusę val. viskas susitvarkė( tuo pat metu buvo junginėjamos dujų kompiuterio jungtys). Klausimas nusimanantiems apie dujų įrangą: , ar galėjo nuo kokių nors mašinos (LanciaZeta 1995m, (analogas Peugeot 806)) elektronikos problemų išsijungti ar užsiblokuoti dujų įrangos kompiuteris? Ar kur nors galima būtų įsigyti Emmegas ICS03 naudotą, bet dar veikiančią dujų įrangą.(Dėl šventos ramybės bandyčiau pasikeisti...) Už poros savaičių su šeimyna nusimato tolima kelionė prie šiltesnės jūros - bijom vėl panašios problemos... Dėl kažkokios problemos retkarčiais sutrinka mašinos darbas naudojant benziną, tai daugiausiai ir užkūrimui naudojamos dujos(Mašina eksploatuojama tik vasarą) Dujų įranga buvo montuota Šiauliuose Nida autogas įmonėje - Nurodytu kontaktiniu telef. dabar niekas ten neužsiima dujų įrangos remontu. (Kaip skoma KONCY V VODU...)
  • 0

#2 linasdz

linasdz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 32
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Lancia Zeta 2,0T, Citroen Xsara

Parašyta 2013 rugpjūčio 02 - 12:17

Po ištikimo 7 metų tarnavimo (pravažiuota apie 50 tukst km. ant dujų) Emmegas IV kartos įranga pradėjo "kaprizintis"
Netikėtai įjungus degimą pradėjo nebešviesti dijodukai ant dujų perjungimo mygtuko.
Dujų įrangos pajungimo jungtys prie akumuliatoriaus tvarkingos, kontaktas geras saugiklio jungtis gera.
Dujų perjungimo mygtuko jungtis tvarkinga, kontaktas geras.

Atjungus akumuliatorių ir palaikius apie pusę val. viskas susitvarkė( tuo pat metu buvo junginėjamos dujų kompiuterio jungtys).

Klausimas nusimanantiems apie dujų įrangą: , ar galėjo nuo kokių nors mašinos (LanciaZeta 1995m, (analogas Peugeot 806)) elektronikos problemų išsijungti ar užsiblokuoti dujų įrangos kompiuteris?
Ar kur nors galima būtų  įsigyti Emmegas ICS03 naudotą, bet dar veikiančią dujų įrangą.(Dėl šventos ramybės bandyčiau pasikeisti...)

Už poros savaičių su šeimyna nusimato tolima kelionė prie šiltesnės jūros - bijom vėl panašios problemos...
Dėl kažkokios problemos retkarčiais sutrinka mašinos darbas naudojant benziną, tai daugiausiai ir užkūrimui naudojamos dujos(Mašina eksploatuojama tik vasarą)

Dujų įranga buvo montuota Šiauliuose Nida autogas  įmonėje - Nurodytu kontaktiniu telef. dabar niekas ten neužsiima dujų įrangos remontu. (Kaip skoma KONCY  V VODU...)

Dėkui visiems už didelę pagalbą... :good:

Išsiaiškinau, gal kam nors pravers esant panašiai situacijai...
Į dujų kompiuterį ateina + 12v. dviem laidais:
Pirmas dažniausiai jungiamas nuo akumuliatoriaus, ar saugiklių bloko įvado.
Antas +12 v. laidas turėtų būti jungiamas nuo užvedimo spynelės. Tačiau, kadangi sunku pasiekti, tai dažniausiai jungiama nuo bet kurio taško po kapotu, kur +12 atsiranda įjungus degimą.
Ekstra atveju dujų įrangos kompiuterio antrą +12 laidą galima perjungti tiesiai nuo akumuliatoriaus. Šitąip jungti galima tik avariniu atveju, pastoviai nerekomenduojama, nes visada švies kompiuterio knopkės lemputės.
Šis laidas pas mane išeina nuo kompiuterio atskiras, nesujungtas į pynę su kitais laidais.

Reikėtų nusimamanančių komentaro, ar galima taip daryti?

Tad dujų įrangos kompiuteris šio atveju buvo nei prie ko - be reikalo aš ją iškeikiau...

Šį pranešimą redagavo linasdz: 2013 rugpjūčio 02 - 12:36

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0