Tai va, vakar ilgai ziurinejau pasilindes duobeje, garsas eina arba is galines turbos arba is neimanomai neprieinamo vamdzdzio, kuris per mikro plysi matosi jog yra rukeliu tepalo pasidejes. Jei butu intercoolerio radiatorius garsas eitu is priekio. Tas vamzdis yra oro paemimo (NUO ORO FILTRO) ir turi toki mazo diametro atsisakojima, vat prie to atsisakojimo niekaip ir neina prieit. Net nesimato kur nueina... gal kazkoks kaip alsuoklis, bet kai eina i pagrindini paemima tai jam trukus gali kaukti irgi.
O BET TACIAU, didziausia tikimybe jog turba... Nors meistrai sako, jei butu turba, tada estu tepala, mestu melyna duma, traukimas pablogetu. Pas manes jokiu simtomu nera... Del traukimo nzn, bijau bandyti kai taip kaukia, bet is esmes diskomforto nejauciu o ir siaip uzdarius duris nelabai girdisi tas kaukimas...
Turbinos naudotos 400-500lt. Kiek k skambinau visur ju turi. Tai vat sitas man idomuma kelia, kodel tokios pigios jos ir kodel ju visur yra? pvz lagunom 2.2dci naudotos po 900+ eina? Tai va kelia nerima, gal cia kokia nors kita beda gali buti, nes kad pakeist ta turba ten puse apacios nuardyt reikia... o vdrug pakeitus niekas nepasikeis, bus koks vamzdukas is to 100 patrukes...
imeciau video, jei kam idomu, gal is garso kas ka pasakys:
VIDEO
P.S. video tas garsas kazkaip issiryskines, realiai tai tikrai nera toks garsus, bet gerai, gal aiskiau girdesis tamstoms
Vieni sako restauruoti, nuo 500 iki 1200lt, kiti sako geriau gera deveta... cia jau nzn kaip elgtis. Kazkodel linkstu del naudotos. tai butu 500 turba plius 200lt pakeitimas.
LAUKITE TESINIO
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 rugpjūčio 05 - 20:36