Jump to content


Photo

2.0 HDI Veleno blokada


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 Kestas.P

Kestas.P
  • Senbuviai
  • posts 6
  • Automobilis:pezo 306hdi

Posted 2013 August 07 - 21:14

Sveiki, reikia nuimti 2.0HDI 66KW variklio pagrindini skyva bet prasisuka su visu velenu. Turi buti blokada , kurioje vietoje ieskoti gal kas imestu brezinuka ar nuoroda.
  • 0

#2 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • posts 3,002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Posted 2013 August 07 - 21:22

isijunk pavara ir uzspausk stabdzhisu, arba starteri nusiimi ir ten ikishi apravke ;)kad smagrati stoporintu.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#3 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • posts 1,751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Posted 2013 August 08 - 10:42

nu ten kur po starteriu kaisciujas, tai su tuo kaisciu nerekomenduociau varzto atdleidinet, nes jei pasirinksi per menka kaisti, gali prisidaryt bedos, kai jis nulus skylej.:) o su stabdziais tokios bedos tikrai nepasidarysi, siaip velenui blokuot buna spec irankis, bet nei pirksi nei gaminsies ji, tai neaptarinesim jo...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#4 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • posts 3,002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Posted 2013 August 08 - 12:25

jop, seip ten ir yra spec toolsas ;) ash darau su stabdzhiais. ;) plius reikia imesti 1 pavara.

Edited by kokonas, 2013 August 08 - 12:26.

  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#5 bangass

bangass
  • Senbuviai
  • posts 80
  • Automobilis:406

Posted 2013 August 08 - 12:28

ar tikrai 1 pavara? Kazkada teko taip atukinet,tai su 5 pavara atsukinejom
  • 0

#6 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • posts 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Posted 2013 August 08 - 15:00

Sveiki, reikia nuimti 2.0HDI 66KW variklio pagrindini skyva bet prasisuka su visu velenu. Turi buti blokada , kurioje vietoje ieskoti gal kas imestu brezinuka ar nuoroda.

Nieko ten stebuklingo su tuo irankiu nera.Bezinuka turiu tik kompe manuose, db atostogauju.Trumpai tai ten viena skyle ir trys dantukai, kuruios galima padaryti su fleksu.
  • 0

#7 Marzas

Marzas
  • Senbuviai
  • posts 14
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI

Posted 2013 August 08 - 19:43

as tai prasukant starteri atsukau nes niekaip kitaip neisejo :rolleyes:
  • 0

#8 exaders

exaders
  • Forumo naujokai
  • posts 16
  • Automobilis:307 sw 79 kw 2.l hdi

Posted 2013 November 18 - 14:33

Pas mane yra 79 kw 2 hdi, velena uzrakinau sutvirtines smagrati varztu per variklio korpusą. jei dar reikia parasyk bandysiu kaip nors nupiest ar nufotkinti :)
  • 0

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2013 November 19 - 17:12

Realiai šitam varikliui smagratį atsukt yra rojus, nes būdų daug, ir visi gana efektyvūs. Paprasčiausias ir saugiausias - pagaliu užremi stabdžius arba pasodini draugą (jei hidraulinis citroen - galima tiesiog užtraukti rankinį), meti penktą pavarą ir suki. Būna, kad šitu būdu prasisuka sankaba, nors dyzeliui retai, bet nutinka visgi ir jiems, kai sankaba jau beveik pasibaigus. Tuomet galima naudoti tą kaiščiavimo skylę, bet kaip ir sakė keli žmonės - rizika nulaužti tą daiktą ir paturėti jį ten, kur gal ir nieko nepadarys, bet gali ir padaryt (jei jau naudojat - ginkdie ne kokį paprastą 8.8 varžtą, o bent įtempiamą varžtą ar gražtą) arba apgadinti lizdą. Trečias - atstuktuvas į smagratį. Priėjimas tikrai neblogas, o jei nėra kur įkišt - galima nusiimti smagratį dengiančią apsauginę skardelę (keli varžčiukai). Galima ir starterį aišku lupt, bet ten daugiau darbo, plius akumą reik atsijungt (kad neprisidirbt su pliusiniu laidu). Esu girdėjęs, kad žmonės atsukinėja su starteriu, įrėmę rankeną į žemę ar pan. Asmeniškai išbandyt neteko, nebent tik su draugo mašina benzu, bet ten buvo ne tik vos gyvas akumas, bet ir starteris silpnas (benzininis), tai net nepajudino iš vietos. Na ir brangiausias, bet efektyviausias - su oriniu atsukėju be jokių fiksavimų atsivibruoja :good:
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 remis1967

remis1967
  • Senbuviai
  • posts 10
  • Vieta:Vilkaviskis
  • Automobilis:peugeot 307 hdi 100kw

Posted 2013 November 19 - 20:26

nebutinai oriniu elektriniu irgi puikiai atsuki be jokiu fiksavimu ir usuki be vargo
  • 0

#11 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • posts 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Posted 2013 November 19 - 21:53

Nu pagal visus popierius uzsukimas yra kontroliuojamas.T y. uzsukama atatinkamu sukimo momentu, arba kartais netgi kontroliuojamas uzsukimo kampas.Taigi su elektriniu ar pneumatiniu prietaisu neuzsuksi kaip priklauso.
  • 0

#12 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2013 November 25 - 16:54

nebutinai oriniu elektriniu irgi puikiai atsuki be jokiu fiksavimu ir usuki be vargo

Aš kalbėjau apie smūginį suktuką, o jis dažnesniu atveju orinis, todėl taip ir parašiau. Aišku, yra ir elektriniai, ir savo darbą atlieka taip pat :good:
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#13 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2013 November 25 - 17:04

Nu pagal visus popierius uzsukimas yra kontroliuojamas.T y. uzsukama atatinkamu sukimo momentu, arba kartais netgi kontroliuojamas uzsukimo kampas.Taigi su elektriniu ar pneumatiniu prietaisu neuzsuksi kaip priklauso.

Priklausomai nuo instrukcijos rašytojo ir variklio, tai gali būti kažkoks didokas sukimo momentas arba nedidelis sukimo momentas + tam tikru laipsniu kampas. Pla pla pla...
Bet dar niekad nesukau su dinamometriniu raktu škyvo, visada iš rankos su pusmetriniu kotuku stipriai prisuku ir tiek - šimtas metų... Ten oficialiai ir klijų reiktų tepti ant sriegio, bet aš dar ir tepalu patepu, kad kitam atsukinėjančiam nereiktų po manęs su 3m vamzdžiu sukti, o būna ir taip.
O geri smūginiai suktukai be problemų gan tiksliai reguliuojasi, tai tą momentą ten iš akies gali daugmaž pasistatyti.
Jei pagal instrukcijas, tai motorų remontas truktų pusantro karto ilgiau ir kainuotų tiek pat brangiau, nes pagal instrukcijas vos ne kiekvienam varžteliui momentas užrašytas ir dar su įspėjimu. Realiai su dinamomoteriniu suku galvas, velenėlio ir veleno guolius, jei reikia, dar kažką specifinio pagal situaciją. Esu matęs daug variantų, kur sukant iki parašyto momento lūžta detalė, varžtas arba nusisuka sriegis, pvz 1.9TD vožtuvų dangtelio varžčiukai - sriegis M6, o 20Nm - toks pats, kokiu daugmaž prisukami pagrindinio diržo tempėjai su M8 ar M10. Taip pat yra ir tokių, kad prisukus be klijų, bet reikiamu momentu - nelaikys. Suki stipriau ir viskas, čia pvz smagratis...

Edited by tadas1991, 2013 November 25 - 17:05.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#14 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • posts 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Posted 2013 November 25 - 21:35

Nu kaip kas nori taip dirba.As visgi kazkiek pasitikiu gamyklos gamintojos konstruktoriais ir prisilaikau ju duotu rekomendaciju del sukimo momentu ,uzverzimo eiliskumo .Visgi mes kazkiek prisilaikome ju rekomendaciju del filtru ,tepalu ,skysciu ir t.t. naudojimo.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users