2.0 HDI Veleno blokada
#1
Posted 2013 August 07 - 21:14
#2
Posted 2013 August 07 - 21:22
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#3
Posted 2013 August 08 - 10:42
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#4
Posted 2013 August 08 - 12:25
Edited by kokonas, 2013 August 08 - 12:26.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#5
Posted 2013 August 08 - 12:28
#6
Posted 2013 August 08 - 15:00
Nieko ten stebuklingo su tuo irankiu nera.Bezinuka turiu tik kompe manuose, db atostogauju.Trumpai tai ten viena skyle ir trys dantukai, kuruios galima padaryti su fleksu.Sveiki, reikia nuimti 2.0HDI 66KW variklio pagrindini skyva bet prasisuka su visu velenu. Turi buti blokada , kurioje vietoje ieskoti gal kas imestu brezinuka ar nuoroda.
#7
Posted 2013 August 08 - 19:43
#8
Posted 2013 November 18 - 14:33
#9
Posted 2013 November 19 - 17:12
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#10
Posted 2013 November 19 - 20:26
#11
Posted 2013 November 19 - 21:53
#12
Posted 2013 November 25 - 16:54
Aš kalbėjau apie smūginį suktuką, o jis dažnesniu atveju orinis, todėl taip ir parašiau. Aišku, yra ir elektriniai, ir savo darbą atlieka taip patnebutinai oriniu elektriniu irgi puikiai atsuki be jokiu fiksavimu ir usuki be vargo
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Posted 2013 November 25 - 17:04
Priklausomai nuo instrukcijos rašytojo ir variklio, tai gali būti kažkoks didokas sukimo momentas arba nedidelis sukimo momentas + tam tikru laipsniu kampas. Pla pla pla...Nu pagal visus popierius uzsukimas yra kontroliuojamas.T y. uzsukama atatinkamu sukimo momentu, arba kartais netgi kontroliuojamas uzsukimo kampas.Taigi su elektriniu ar pneumatiniu prietaisu neuzsuksi kaip priklauso.
Bet dar niekad nesukau su dinamometriniu raktu škyvo, visada iš rankos su pusmetriniu kotuku stipriai prisuku ir tiek - šimtas metų... Ten oficialiai ir klijų reiktų tepti ant sriegio, bet aš dar ir tepalu patepu, kad kitam atsukinėjančiam nereiktų po manęs su 3m vamzdžiu sukti, o būna ir taip.
O geri smūginiai suktukai be problemų gan tiksliai reguliuojasi, tai tą momentą ten iš akies gali daugmaž pasistatyti.
Jei pagal instrukcijas, tai motorų remontas truktų pusantro karto ilgiau ir kainuotų tiek pat brangiau, nes pagal instrukcijas vos ne kiekvienam varžteliui momentas užrašytas ir dar su įspėjimu. Realiai su dinamomoteriniu suku galvas, velenėlio ir veleno guolius, jei reikia, dar kažką specifinio pagal situaciją. Esu matęs daug variantų, kur sukant iki parašyto momento lūžta detalė, varžtas arba nusisuka sriegis, pvz 1.9TD vožtuvų dangtelio varžčiukai - sriegis M6, o 20Nm - toks pats, kokiu daugmaž prisukami pagrindinio diržo tempėjai su M8 ar M10. Taip pat yra ir tokių, kad prisukus be klijų, bet reikiamu momentu - nelaikys. Suki stipriau ir viskas, čia pvz smagratis...
Edited by tadas1991, 2013 November 25 - 17:05.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Posted 2013 November 25 - 21:35
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users