407 2.2 benzas alsuoklis
#1
Parašyta 2013 rugsėjo 01 - 10:39
Ieskojau prie masinos kur tas alsuoklis randasi, tai radau 3 slangutes is kuriu galetu buti (orientavaus pagal 406 2.2 motoro brezinuka, kazkas panasaus, bet skiriasi), arba nebent jau ten po apacia ji stovi, imetu keleta foto, kas zinos tas pasakys
Pirmoj foto pazymejau skaiciukais tas 3 slangutes, 3 slangute atskirai pafotkinta antroje fotkeje, kad matytusi kur yra jinai. 2 ir 3 slangutes apmautos paminkstinimu (itariu, kad kazkokia medziaga kuri kazkiek apsildo). 1 slangute trumpa koki 10 cm ir nueina i apacia(is po kolektoriaus kazkokio daikciuko ), 2 slangute pareina is varikliaus virsaus po kolektorium, o 3 slangute iseina is varikliaus po kolektorium ir nueina per visa kolektoriu i kita kolektoriaus gala
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#2
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 07:46
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#3
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 08:34
#4
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 08:52
Detale Nr. 5 - cia alsuoklio sildytuvas, jei tokio nera, tai nzn gal vertetu tuom pasirupinti.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#5
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 08:52
As suprantu, kad mazai kas turi, nu bet kiti turi priejimus prie paveiksliuku ir draugauja su kitom kalbom tai neveltui imeciau VIN koda jei kam negaila bus skirti koki 10 min gal uzmes aki ir pasakys ar parodys nu iki ziemos yra laiko dar,gal kas atsiliepsMazai kas turi auto su tokiais varikliais, todel ir niekas neatraso
Bet siaip idomu gal ant naujesniu motoru ta uzsalymo beda isspresta ir veltui as cia susirupines del to, o gal ir ne
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#6
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 09:09
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#7
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 09:13
"Gamyklinis pašildymas" yra viso labo baltas "laidas" apvyniotas aplink alsuoklį.Pas kai kuriuos yra gamyklinis pasildymas kiek skaiciau, kazin kaip pas mane stovi ar ne
Tiek 406'am, tiek 807'am (abu 2.2 benzinai) jį sumontavo Žibinte. Kaina tuomet buvo kažkas ~300Lt.
Problemų su užšalimu nebuvo, kai kolegos be šildytuvo (važinėjantys trumpais atstumais) skundėsi.
Kokia situacija su naujesniais varikliais - nežinau.
#8
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 09:37
Jei 170 Ag tada situacija kitokia:
9 numeriu pazymetas carb. heater - bet ar tai tas pats sildytuvas neturiu nei zalio supratimo, nes kaip minejau su 170Ag nesu ciupinejes variklio.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#9
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 09:40
#10
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 09:49
Jo, jau ta issiaiskunau, todel ir parasiau antra posta galvojau jo senasis motoras, o pasirodo cupas tik su kitokiu varikliu ir tejo...Čia Laimono įdėta schama senesnio 116 kw variklio, naujesnio kur 120 kw ten kažkas truputį kitaip, pilk gerus tepalus tarkim mobil1 ir neužšals niekas, kaip pvz. pyliau mobil1 pusiau sintetinį prie -30 niekas neužšalo, pradėjau pilti sintetinį total prasidėjo bėdos, taip kad daug kas priklauso nuo tepalo kokybės, net baltarusiai savo forume rašo kad total tepalas sutepa variklį tiek iš vidaus tiek iš išorės
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#11
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 10:13
Kokiais 136 arkliais 116 kw tai yra 158 arkliai, cia 2.2 variklio parametraiPasirodo jo 2007 metu ir variklis 170Ag, nes dar yra ir senasis motoras pas juos statomas su 136Ag (tada tinka anksciau minetas foto) .
Jei 170 Ag tada situacija kitokia:
9 numeriu pazymetas carb. heater - bet ar tai tas pats sildytuvas neturiu nei zalio supratimo, nes kaip minejau su 170Ag nesu ciupinejes variklio.
#12
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 10:43
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#13
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 12:11
2.2 - 116kW arba 120kW, pas dzonyB yra 120kW variklis.
Pas 407 Coupe ejo tik 120kW variklis, pas paprasta 407 ir 116kW ir 120kW tik del arkliu apsirikau, iseina ne 170Ag tas 120kW o kiek maziau...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 rugsėjo 04 - 12:14
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#14
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 12:35
#15
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 12:40
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#16
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 12:56
pagal vamzdyno skersmeni nusiperkat kazka panashaus i http://www.e-senukai...id=000050999994 , lenkimo vietose kulturingai ispjaunat, sulenkiat. Tvirtinat plastikiniais dirzeliais. Tokiu budu vamzdiecas negauna salcio is aplinkos ir susidaryt kondensatui mazesne galimybe.
#17
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 14:18
Nu kaip suprantu pats tokius dejai, na vistiek turbut ziurejai vidury ziemos ar nera majonezo, tai kokie rezultatai buvo nedaug majonezo ar isvis nebebuvo? nu bent jau su tokiu dalyku reiks 206 apsildyti, nes ziema masiniuks trumpus atstumus raizysPora metu vazinejau su izoliuotu, siemet irgi mausiu "marshkinius"
pagal vamzdyno skersmeni nusiperkat kazka panashaus i http://www.e-senukai...id=000050999994 , lenkimo vietose kulturingai ispjaunat, sulenkiat. Tvirtinat plastikiniais dirzeliais. Tokiu budu vamzdiecas negauna salcio is aplinkos ir susidaryt kondensatui mazesne galimybe.
Šį pranešimą redagavo dzonyB: 2013 rugsėjo 04 - 14:19
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#18
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 17:07
Tikslingiau vietoj plastikiniu dirzeliu naudot uzsitraukianti kembrika be kliju. Dirzeliai ne tokiom kurybom skirti.Pora metu vazinejau su izoliuotu, siemet irgi mausiu "marshkinius"
pagal vamzdyno skersmeni nusiperkat kazka panashaus i http://www.e-senukai...id=000050999994 , lenkimo vietose kulturingai ispjaunat, sulenkiat. Tvirtinat plastikiniais dirzeliais. Tokiu budu vamzdiecas negauna salcio is aplinkos ir susidaryt kondensatui mazesne galimybe.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#19
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 18:32
Na tas terminis tai skaityk amzhiams, be to ans susitraukes praras lankstuma. Lauko salygom skirti dirzeliai gan padoriai ziema atlaikoTikslingiau vietoj plastikiniu dirzeliu naudot uzsitraukianti kembrika be kliju. Dirzeliai ne tokiom kurybom skirti.Pora metu vazinejau su izoliuotu, siemet irgi mausiu "marshkinius"
pagal vamzdyno skersmeni nusiperkat kazka panashaus i http://www.e-senukai...id=000050999994 , lenkimo vietose kulturingai ispjaunat, sulenkiat. Tvirtinat plastikiniais dirzeliais. Tokiu budu vamzdiecas negauna salcio is aplinkos ir susidaryt kondensatui mazesne galimybe.
#20
Parašyta 2013 spalio 05 - 11:15
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0