Neišsijungia salono ventiliatorius
#2
Posted 2013 September 01 - 19:44
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#4
Posted 2013 September 03 - 15:47
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#5
Posted 2013 September 03 - 16:46
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Posted 2013 December 07 - 20:02
#8
Posted 2020 January 06 - 21:12
Prikeliam senas temas.
Ar dar yra prisimenančių, kaip išsitraukia ventiliatoriaus reguliatorius? Pas mane jis ten net neprisuktas, bet žemyn visiškai neina ištraukti - toks jausmas, kad traukiant į kilimą lenda ir daugiau kaip 5mm nejuda. Kalba eina apie šitą
#9
Posted 2020 January 07 - 21:38
#10
Posted 2020 January 07 - 21:57
Jokių varžtelių pas mane jau nebėra. Paskutinį kartą ten nagus kišo autovici meistrai, tai pasirodo net nesivargino prisukti.
Vis tik vos išlupau gale prie "kilimo" ir reguliatoriaus briaunos užkišęs atsuktuvą.
Gedimas - gėdingas. Prieš n metų autovici keistas OEM reguliatorius - pasirodo jau yra kinietis (Valeo made in china) su šaltos paikės kontaktais . Radau dar ir savo neišmestą senąjį - Valeo made in france.
Bet problema išlieka - dabar neina sukišti atgal - toks jausmas lyg visas tas "kilimas" tarsi atkilęs ir išsitempęs ir neleidžia iki galo įstumti tą reguliatorių...
Koks ten tas varžtelis būna - paprastu sriegiu ar kaip medvaržčio?
Edited by Saulix, 2020 January 07 - 22:02.
#11
Posted 2020 January 07 - 22:09
#12
Posted 2020 January 07 - 22:30
Nu reiks bandyt kažkaip sugrūst. Prisukinėt nėra reikalo, tikrai neiškris nes ištraukinįt tai irgi jėgos reikia...
#13
Posted 2020 January 08 - 07:25
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#14
Posted 2020 January 08 - 07:33
Neseniai keiciau kliuvinejo, bet issitrauke, varztas su 5 mm galvute yra, prisukt irgi jokiu problemu, neigudusiam 10 min, igudusiam 5 min darbo 😎
Tau kibira stintu irgi nera bedu pritraukt 2x variau stintu ant ledo(amunicija pusbrolio, pats as ten tik kompanija ir skeliu grezejas su graztu MORA ar kaio ten ji), tai i karta po VIENA stinta nuroviau :D:D joke, dzonyB viska gerai aprase, biski paspaudi pasuki ir turi rankose.
Edited by Laimonas, 2020 January 08 - 07:36.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#15
Posted 2020 January 08 - 14:38
Butent. Lengvai issitraukia, jei dugnas ir kilimas savo vietoj, pecius savo vietoj ir niekas neissilyde.Tau kibira stintu irgi nera bedu pritraukt 2x variau stintu ant ledo(amunicija pusbrolio, pats as ten tik kompanija ir skeliu grezejas su graztu MORA ar kaio ten ji), tai i karta po VIENA stinta nuroviau :D:D joke, dzonyB viska gerai aprase, biski paspaudi pasuki ir turi rankose.
Autoriui:
Kontaktai atsilitave saltos paikes cia ju tipine problema. Jie per silpni padaryti tai jungciai ir senstant, oksiduojantis, atsileidinejant pacioj fiskej kontakto itempimui, o labiausiai tai pasenus ventiliatoriui ir uzdidejus norimiems amperams.
Lituotas tada max 6men, naujas max 12men. Kai ilituoja laidus tiesiai i plokste, laiko, bet buna jei labai blogas ventiliatorius, nukepina tranza. Draugui idejau nauja Valeo ventiliatoriu ir sulitavau originalu reguliatoriu 2015tais metais, dar veikia.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Posted 2020 January 08 - 17:40
Dėkui kolegos už atsakymus.
Na jei "navarotų" jokių nėra, tai kaip nors įsprausiu tą reguliatorių.
P.S. Tadai - vadinama "šalta paikė" tai yra totalus gamybos brokas, kuris gali eksploatuojant "atsijungti" tiek dėl srovės, kaip rašai, tiek nuo vibracijų ir t.t.
#17
Posted 2020 January 11 - 00:15
Siuo atveju taip pavadinau del to, kad mazgas "nedaprojektuotas", t.y. is esmes neivertintas teisingai senejimas ir kad po 15-20metu tas mazgas kais nuo perkrovos iki tiek, kad issilituos kontaktai, bet ventiliatoriaus saugikliui bus ant to visiskai pofig. Net su visiskai uzstrigusiu ir trumpinanciu laidus deginanciu ventiliatorium jo saugiklis sedi ramus - suveikineja ezio apsauga ir galiausiai issvyla kontaktai. Va ir "salta paike":)Dėkui kolegos už atsakymus.
Na jei "navarotų" jokių nėra, tai kaip nors įsprausiu tą reguliatorių.
P.S. Tadai - vadinama "šalta paikė" tai yra totalus gamybos brokas, kuris gali eksploatuojant "atsijungti" tiek dėl srovės, kaip rašai, tiek nuo vibracijų ir t.t.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Posted 2020 January 11 - 10:36
Čia "deganti pajke" - kai lydmetalis lydosi nuo srovės. P607 buvo lygiai tokia pat bėdaSiuo atveju taip pavadinau del to, kad mazgas "nedaprojektuotas", t.y. is esmes neivertintas teisingai senejimas ir kad po 15-20metu tas mazgas kais nuo perkrovos iki tiek, kad issilituos kontaktai, bet ventiliatoriaus saugikliui bus ant to visiskai pofig. Net su visiskai uzstrigusiu ir trumpinanciu laidus deginanciu ventiliatorium jo saugiklis sedi ramus - suveikineja ezio apsauga ir galiausiai issvyla kontaktai. Va ir "salta paike":)
#19
Posted 2020 January 12 - 03:21
Čia "deganti pajke" - kai lydmetalis lydosi nuo srovės. P607 buvo lygiai tokia pat bėda
Nes tas pats reguliatorius
Kaip ir Citroen C5 I
Arba Renault Master II
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#20
Posted 2020 January 12 - 10:56
Pasukit ranka ventiliatoriu pries keiciant "EŽĮ", gali būti jog jis jau sunkiai iš saves sukas... Tada ir vel važiuosit spygliuotojo pirkt...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users