Sveiki,
Kaip išimti langų apiplovimo skysčio lygio daviklį? Esu beveik tikras, kad reikia perlituoti kontaktus ir daviklis vėl rodys skysčio lygį. Problema tame, kad nesugebejau suprast nei kaip išimti apiplovimo skysčio bakelį, nei užčiuopiau pačio daviklio, nors rankomis apgraibiau beveik visą bakelį (kiek sugebėjau prieit).
Schema
Reik išimti 7tą numerį schemoje.
Tai va, gal kas galit padėt? Gal esat tai darę?
Busiu labai dėkingas ir kiti galės sutaupyti tiesiog perlituodami kontaktus vietoj to, kad keitinėt tą daviklį. O keitinėt jį teks - man jis vėl sugedo po maždaug 15000 km...
PS. katik perlituodamas sutaisiau aušinimo skysčio lygio daviklį. Ten buvo identiška problema. Kiek apžiūrėjau atidaręs tą daviklį, tai labai panašu, kad kontaktai atšoksta dėl to, kad mikroschema gamykloje prilituojama netiksliai - nuolatinis įtempimas ties kontaktais, tad tiesiog litavimo vietos pavargsta nuo tokios pastovios apkrovos ir nutrūksta. Perlituojant, tą įtempimą pašalini, tiesiog laisvai įdėdamas mikroschemą ir prilituodamas, o ne dar ją įspausdamas (ten yra vietos tiek, kad ją net sulenkt šiek tiek galima prieš lituojant. Va dėl to ir atsiranda mano minėtas nuolatinis įtempimas).
P607 "Screenwash fluid low"
Sukūrė spekas, 2013 Rgs 02 11:04
Temoje atsakymų: 4
#1
Parašyta 2013 rugsėjo 02 - 11:04
#2
Parašyta 2013 rugsėjo 02 - 11:55
Viskas labai paprasta, esu emes n kartu, pagrindine beda buna del ko tektavo padeti zmonems, tai "leikos" sujungimas su bakeliu. Bet ne apie tai kalba.
Zodziu, nusiimi rata (gali ir neimti, as ir be nuimto rato isimu, svarbu kad butu pakeltas auto toje puseje), tada arkos apsaugas. Nuimi "leika", ja kad nuimti reikes nuimta apsauga plastasine prie valytuvu.
Paciame priekyje atsuki galvute ir leidi zemyn pati prieki, atkabini slanga xenon apiplovimo (jei yra apiplovimas) tada kai nuleisi prieki pajusi jok issoka pakelis is galo (link keleivio koju) tokio silindrinio laikiklio. Jis veikia tik kaip prilaikymui, visa darba atlieka 72 galvute.
Toliau jau nereikia nieko pasakot viskas simple
Cia taip jis atrodo in real:
P.S. neuzmirsk patikrinti "leikos" ir davikliu bei varikliuku sujungimo kad nelasetu paskui, o lasa beveik visada, as truputi pasilikoninu tarpines isores ir ramu
Zodziu, nusiimi rata (gali ir neimti, as ir be nuimto rato isimu, svarbu kad butu pakeltas auto toje puseje), tada arkos apsaugas. Nuimi "leika", ja kad nuimti reikes nuimta apsauga plastasine prie valytuvu.
Paciame priekyje atsuki galvute ir leidi zemyn pati prieki, atkabini slanga xenon apiplovimo (jei yra apiplovimas) tada kai nuleisi prieki pajusi jok issoka pakelis is galo (link keleivio koju) tokio silindrinio laikiklio. Jis veikia tik kaip prilaikymui, visa darba atlieka 72 galvute.
Toliau jau nereikia nieko pasakot viskas simple
Cia taip jis atrodo in real:
P.S. neuzmirsk patikrinti "leikos" ir davikliu bei varikliuku sujungimo kad nelasetu paskui, o lasa beveik visada, as truputi pasilikoninu tarpines isores ir ramu
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 rugsėjo 02 - 11:58
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Parašyta 2013 rugsėjo 02 - 12:16
o tas daviklis lengvai ardosi? nes ir man kankina ta pati beda. gal kai ardysi gali papeveiksluot ta davikli isardyta.
Šį pranešimą redagavo antanukas: 2013 rugsėjo 02 - 12:23
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#4
Parašyta 2013 rugsėjo 02 - 19:06
Kiek teko ciupineti, tai daviklis turbut visai neisardomas jo nesulauzius. Bet sia problema pavyko issispresti isplovus daviklio gala, kuris isikisa i bakeli.
#5
Parašyta 2013 rugsėjo 03 - 11:00
LABAI dėkingas už tokį išsamų atsakymą . Dabar žinosiu kaip jį iškrapštyt.
Aha, dabar aš supratau kodėl man napavyko nuimti bakelio. Aš buvau užčiuopęs tą vienintelį varžtą (link mašinos priekio), kuris prisuka bakelį, bet negalėjau jo atsukti, nes nebuvau pakėlęs mašinos. Jei nepakeli mašinos arba nenuimi rato - neužtenka vietos ikišt rankai tarp padangos ir arkos apačios, kad galėtum atsukt tą varžtą.
Taip pat pridedu komiškų naujienų . Man atrodo, kad visgi šis mano daviklis veikia . Matyt tiesiog per mažai pripildavau skysčio. Pripildavau apie 1 l. ir man vis tiek signalizuodavo, kad skysčio lygis per mažas, tai galvojau, kad sugedęs. Dabar kai pripyliau virš 2 l. nebesignaziluoja. O gal tai tik sutapimas?... Pažiūrėsim. Bet kokiu atveju, manau ši tema pravers kam nors, man pačiam irgi pravertė.
Dėl klausimo ar daviklis lengvai atsidaro, galiu pasakyt kaip atidariau aušinimo skysčio lygio daviklį. Manau ir langų apiplovimo skysčio daviklis atsidaro taip pat arba bent labai panašiai. To daviklio korpusas yra vientisos plastmasės, tad teks ją sulaužyti. Laužosi ji tvarkingai, nes susideda iš dviejų plastmasių, kurios yra sulyditos. Tai va, tiesiog per tą sujungimo vietą pakalus su plokščiu atsaktuvu iš kelių pusių ji atšoka. Paskui suklijavau jas superklijais ir tiek.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0