P406 elektronikos problema
#1
Parašyta 2013 rugsėjo 05 - 17:23
#2
Parašyta 2013 rugsėjo 10 - 18:26
#3
Parašyta 2013 rugsėjo 16 - 15:08
Šį pranešimą redagavo arnas47: 2013 rugsėjo 16 - 15:15
#4
Parašyta 2013 rugsėjo 16 - 19:36
Tik nereikia čia tų makaronų ant ausų ...po nusiresetinimo tu jo jau net neuzkurtum ,ECU netruri vidinio akumo tai tikrai
1 NETVARKA SU LAIDAIS
2 KREIPKIS PAS ELEKTRIKUS
3 PASIDARYK PATS
Kiek kartų esu resetinęs - niekada dėl užkūrimo nekildavo problemų.
Visi kiti punktai - š... malimas.
Diagnostika - kitas reikalas. Ne kožnas aliektrikas turi įrangą, o testeriu ne kažką surasi...
#5
Parašyta 2013 rugsėjo 16 - 19:58
kalbu specialistui suprantama kalba ,o tamsta tai sugalvotais zargonais ir dar nesuprsdamasTik nereikia čia tų makaronų ant ausų ...po nusiresetinimo tu jo jau net neuzkurtum ,ECU netruri vidinio akumo tai tikrai
1 NETVARKA SU LAIDAIS
2 KREIPKIS PAS ELEKTRIKUS
3 PASIDARYK PATS
Kiek kartų esu resetinęs - niekada dėl užkūrimo nekildavo problemų.
Visi kiti punktai - š... malimas.
Diagnostika - kitas reikalas. Ne kožnas aliektrikas turi įrangą, o testeriu ne kažką surasi...
pagal jusu kalba
nuresetinti ---tai akuma atjungti kad sihsitrintu klaidos
ijungti mase -- tai ijungti degima
ir dar kruva nusihnekejimu
tai ka galima jums patarti
#6
Parašyta 2013 rugsėjo 16 - 19:59
kalbu specialistui suprantama kalba ...
#7
Parašyta 2013 rugsėjo 16 - 20:54
#8
Parašyta 2013 rugsėjo 16 - 21:07
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#9
Parašyta 2013 rugsėjo 16 - 22:21
#10
Parašyta 2013 rugsėjo 16 - 22:24
tai tu papasakok kaip tu supranti ECU nuresetinima, kaip jis nuresetinamas pagal tave ?kalbu specialistui suprantama kalba ,o tamsta tai sugalvotais zargonais ir dar nesuprsdamas
Tik nereikia čia tų makaronų ant ausų ...po nusiresetinimo tu jo jau net neuzkurtum ,ECU netruri vidinio akumo tai tikrai
1 NETVARKA SU LAIDAIS
2 KREIPKIS PAS ELEKTRIKUS
3 PASIDARYK PATS
Kiek kartų esu resetinęs - niekada dėl užkūrimo nekildavo problemų.
Visi kiti punktai - š... malimas.
Diagnostika - kitas reikalas. Ne kožnas aliektrikas turi įrangą, o testeriu ne kažką surasi...
pagal jusu kalba
nuresetinti ---tai akuma atjungti kad sihsitrintu klaidos
ijungti mase -- tai ijungti degima
ir dar kruva nusihnekejimu
tai ka galima jums patarti
#11
Parašyta 2013 rugsėjo 17 - 21:38
#12
Parašyta 2013 rugsėjo 18 - 17:18
Blin, jau keliasdešimtyje temų aptartos problemos ir vėl sukam tarp pirštų tą patį snarglį...tai tu papasakok kaip tu supranti ECU nuresetinima, kaip jis nuresetinamas pagal tave ?
kalbu specialistui suprantama kalba ,o tamsta tai sugalvotais zargonais ir dar nesuprsdamas
Tik nereikia čia tų makaronų ant ausų ...po nusiresetinimo tu jo jau net neuzkurtum ,ECU netruri vidinio akumo tai tikrai
1 NETVARKA SU LAIDAIS
2 KREIPKIS PAS ELEKTRIKUS
3 PASIDARYK PATS
Kiek kartų esu resetinęs - niekada dėl užkūrimo nekildavo problemų.
Visi kiti punktai - š... malimas.
Diagnostika - kitas reikalas. Ne kožnas aliektrikas turi įrangą, o testeriu ne kažką surasi...
pagal jusu kalba
nuresetinti ---tai akuma atjungti kad sihsitrintu klaidos
ijungti mase -- tai ijungti degima
ir dar kruva nusihnekejimu
tai ka galima jums patarti
Nežinau, kaip su naujesniais modeliais, bet ikirestailinio 406-to kompas resetinasi dvejopai: liaudiškas metodas - klemos nuėmimas kuriam laikui, arba vadinamasis klaidų trynimas diagnostinės aparatūros pagalba.
Pirmuoju atveju teko kelis kartus pasinaudoti. Tik dieną ar dvi variklis dirba ne taip kaip reikia, nes kompas naujai rankiojasi duomenis iš visų daviklių. Vėliau viskas normalizuojasi.
Antrasis atvejis rimtesnis, nes gali sužinoti, kuris mazgas pūliuoja ir imtis priemonių, nes ištrynus klaidas, jos po kiek laiko atsinaujins (pirmuoju atveju - irgi).
Na, bet matau, kad čia rašo super-duper specialistai, kurių vertingiausias patarimas - PASIDARYK PATS...
#13
Parašyta 2013 rugsėjo 18 - 20:25
Šį pranešimą redagavo arnas47: 2013 rugsėjo 18 - 20:26
#14
Parašyta 2013 rugsėjo 19 - 16:53
Nekreipk dėmesio. Čia tokių "a la specų" pilna. Kažkam holas supūliavo, nesuprato kame replės, liaudiškai nuresetino ir neužsikūrė. Visai px, kad ir neresetinant būtų nebeužsikūręs, ale reikia visus "apšviesti"...Cia klausimas buvo ant bajerio ir ne tau (sorry ne is kur reikia citata paemiau), o tam su kuriuo gincijaisi, kaip nusiresetinti kompa as ir pats zinau, tiesiog idomu, kaip kazkas ji sugeba nuresetinti taip, kad net variklio neuzkursi
#15
Parašyta 2013 rugsėjo 20 - 20:20
#16
Parašyta 2013 rugsėjo 23 - 17:14
#17
Parašyta 2013 rugsėjo 23 - 18:32
bent jau 406 atjungi klema kokiai valandai ir to uztenka, del tu kurie su akumais nezinau, gal reikia prijungus pie kompo, kad resetinti, gal uztenka issiardyti ECU ir batarke isimti kuriam laikui, jei ji aisku neilituotachebra,kaip jus resetinat kompa?ar tereikia nuimt klema ir palaukt,ar yra koks reset mygtukas?as galvoju jei kompas turi savo atskira baterija,tai klemos nuemimas negelbes.help
#18
Parašyta 2013 rugsėjo 23 - 20:48
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#19
Parašyta 2013 spalio 18 - 08:01
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0