P406 elektronikos problema
#1
Posted 2013 September 05 - 17:23
#2
Posted 2013 September 10 - 18:26
#3
Posted 2013 September 16 - 15:08
Edited by arnas47, 2013 September 16 - 15:15.
#4
Posted 2013 September 16 - 19:36
Tik nereikia čia tų makaronų ant ausų ...po nusiresetinimo tu jo jau net neuzkurtum ,ECU netruri vidinio akumo tai tikrai
1 NETVARKA SU LAIDAIS
2 KREIPKIS PAS ELEKTRIKUS
3 PASIDARYK PATS
Kiek kartų esu resetinęs - niekada dėl užkūrimo nekildavo problemų.
Visi kiti punktai - š... malimas.
Diagnostika - kitas reikalas. Ne kožnas aliektrikas turi įrangą, o testeriu ne kažką surasi...
#5
Posted 2013 September 16 - 19:58
kalbu specialistui suprantama kalba ,o tamsta tai sugalvotais zargonais ir dar nesuprsdamasTik nereikia čia tų makaronų ant ausų ...po nusiresetinimo tu jo jau net neuzkurtum ,ECU netruri vidinio akumo tai tikrai
1 NETVARKA SU LAIDAIS
2 KREIPKIS PAS ELEKTRIKUS
3 PASIDARYK PATS
Kiek kartų esu resetinęs - niekada dėl užkūrimo nekildavo problemų.
Visi kiti punktai - š... malimas.
Diagnostika - kitas reikalas. Ne kožnas aliektrikas turi įrangą, o testeriu ne kažką surasi...
pagal jusu kalba
nuresetinti ---tai akuma atjungti kad sihsitrintu klaidos
ijungti mase -- tai ijungti degima
ir dar kruva nusihnekejimu
tai ka galima jums patarti
#6
Posted 2013 September 16 - 19:59
kalbu specialistui suprantama kalba ...
#7
Posted 2013 September 16 - 20:54
#8
Posted 2013 September 16 - 21:07
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#9
Posted 2013 September 16 - 22:21
#10
Posted 2013 September 16 - 22:24
tai tu papasakok kaip tu supranti ECU nuresetinima, kaip jis nuresetinamas pagal tave ?kalbu specialistui suprantama kalba ,o tamsta tai sugalvotais zargonais ir dar nesuprsdamas
Tik nereikia čia tų makaronų ant ausų ...po nusiresetinimo tu jo jau net neuzkurtum ,ECU netruri vidinio akumo tai tikrai
1 NETVARKA SU LAIDAIS
2 KREIPKIS PAS ELEKTRIKUS
3 PASIDARYK PATS
Kiek kartų esu resetinęs - niekada dėl užkūrimo nekildavo problemų.
Visi kiti punktai - š... malimas.
Diagnostika - kitas reikalas. Ne kožnas aliektrikas turi įrangą, o testeriu ne kažką surasi...
pagal jusu kalba
nuresetinti ---tai akuma atjungti kad sihsitrintu klaidos
ijungti mase -- tai ijungti degima
ir dar kruva nusihnekejimu
tai ka galima jums patarti
#11
Posted 2013 September 17 - 21:38
#12
Posted 2013 September 18 - 17:18
Blin, jau keliasdešimtyje temų aptartos problemos ir vėl sukam tarp pirštų tą patį snarglį...tai tu papasakok kaip tu supranti ECU nuresetinima, kaip jis nuresetinamas pagal tave ?
kalbu specialistui suprantama kalba ,o tamsta tai sugalvotais zargonais ir dar nesuprsdamas
Tik nereikia čia tų makaronų ant ausų ...po nusiresetinimo tu jo jau net neuzkurtum ,ECU netruri vidinio akumo tai tikrai
1 NETVARKA SU LAIDAIS
2 KREIPKIS PAS ELEKTRIKUS
3 PASIDARYK PATS
Kiek kartų esu resetinęs - niekada dėl užkūrimo nekildavo problemų.
Visi kiti punktai - š... malimas.
Diagnostika - kitas reikalas. Ne kožnas aliektrikas turi įrangą, o testeriu ne kažką surasi...
pagal jusu kalba
nuresetinti ---tai akuma atjungti kad sihsitrintu klaidos
ijungti mase -- tai ijungti degima
ir dar kruva nusihnekejimu
tai ka galima jums patarti
Nežinau, kaip su naujesniais modeliais, bet ikirestailinio 406-to kompas resetinasi dvejopai: liaudiškas metodas - klemos nuėmimas kuriam laikui, arba vadinamasis klaidų trynimas diagnostinės aparatūros pagalba.
Pirmuoju atveju teko kelis kartus pasinaudoti. Tik dieną ar dvi variklis dirba ne taip kaip reikia, nes kompas naujai rankiojasi duomenis iš visų daviklių. Vėliau viskas normalizuojasi.
Antrasis atvejis rimtesnis, nes gali sužinoti, kuris mazgas pūliuoja ir imtis priemonių, nes ištrynus klaidas, jos po kiek laiko atsinaujins (pirmuoju atveju - irgi).
Na, bet matau, kad čia rašo super-duper specialistai, kurių vertingiausias patarimas - PASIDARYK PATS...
#13
Posted 2013 September 18 - 20:25
Edited by arnas47, 2013 September 18 - 20:26.
#14
Posted 2013 September 19 - 16:53
Nekreipk dėmesio. Čia tokių "a la specų" pilna. Kažkam holas supūliavo, nesuprato kame replės, liaudiškai nuresetino ir neužsikūrė. Visai px, kad ir neresetinant būtų nebeužsikūręs, ale reikia visus "apšviesti"...Cia klausimas buvo ant bajerio ir ne tau (sorry ne is kur reikia citata paemiau), o tam su kuriuo gincijaisi, kaip nusiresetinti kompa as ir pats zinau, tiesiog idomu, kaip kazkas ji sugeba nuresetinti taip, kad net variklio neuzkursi
#15
Posted 2013 September 20 - 20:20
#16
Posted 2013 September 23 - 17:14
#17
Posted 2013 September 23 - 18:32
bent jau 406 atjungi klema kokiai valandai ir to uztenka, del tu kurie su akumais nezinau, gal reikia prijungus pie kompo, kad resetinti, gal uztenka issiardyti ECU ir batarke isimti kuriam laikui, jei ji aisku neilituotachebra,kaip jus resetinat kompa?ar tereikia nuimt klema ir palaukt,ar yra koks reset mygtukas?as galvoju jei kompas turi savo atskira baterija,tai klemos nuemimas negelbes.help
#18
Posted 2013 September 23 - 20:48
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#19
Posted 2013 October 18 - 08:01
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users