Nėra traukos
#1
Posted 2013 September 22 - 19:40
#2
Posted 2013 September 22 - 19:55
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#3
Posted 2013 September 22 - 20:17
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#4
Posted 2013 September 22 - 20:54
morotas netrukčioja, benzinas/dujos 2L . Ir ar tiek padetų, ne traukimas spaudi gaza vos kyla greitis ? šiandien tikrinau oro filtra tai šiek tiek matosi kad nenaujas, juodumu yra, bandysiu keisti.Jeigu motoras netrukcioja, tai babina atmesk. Pradziai pakeisk zvakes ir oro filtra ir jau turetu pasijaust. O beje koks motoras?
Edited by 406c, 2013 September 22 - 20:55.
#5
Posted 2013 September 29 - 10:36
1. Babiną galima pakeisti eksperimento būdu, susitarus su kolega (pasiskolinti). Keitimas greitas. Bet problemos požymiai nepanašūs...... Radau forume
1. Keisti babina
2 pasikeisk geras zvakes
3pasikeisk zvaklaidzius
4pasikeisk duju bei oro filtrus
Ką vertėtų daryti ??
2. Žvakės - realiau. Vien išsukus jas apžiūrai, nusimanantis gali vizualiai rasti problemą...
3. Žvaklaidžių kaipo tokių nėra. Tik pypkės ant babinos. Pramušimo atveju atveju imtų nedirbti žvakės, kas pasijaustų ant variklio vibracijos...
4. Jei netraukia ir ant benzino, šitą versiją atmetu...
Yra dar punktas nr 5 : duslintuvo problema.
5.1. Užakęs katalizatorius (jei jis dar ten yra)...
5.2. Subyrėję kažkurio bakelio viduriai, kurie užkimšo išėjimą...
Bet prieš pradedant taškyti pinigus savarankiškam problemos radimui (kaip lengva patarinėt viską keisti ne už savo pinigus, ane?), geriausia išeitis - diagnostika. Sutaupysi laiko ir tų pačių pinigų...
#6
Posted 2013 October 06 - 18:07
#7
Posted 2013 October 06 - 19:15
#8
Posted 2013 October 06 - 19:22
punkto 5.2 netikrinau, kol kas. Del pagr. dirzo , savinika sis kurio pirkau auto sake kad nekeite jo. Na taip pat sake meistrai jei butu persokes dirzas na blogai is viso vaziuotu auto. Gaza spausti viskas ok, reaguoja gerai, apsukos kyla irgi gerai. Tik auto galios neturi, vaziuoju vilnius-utena, tai is toli kol isibegiu ir furas lenkiu sunkiai labai, vaziuoju 80km/h, spaudziu dugna auto greitis vos vos dideja, taip pat vaziuojant i kalna auto greitis gana greit krenta nors dugnas gazas :/Pasitaiko, kad tik šeštas ar aštuntas meistriukas bėdą atranda.
Kaip patikrinai mano minėtą punktą 5.2 ?
Kas tikrino, ar pagr. dirželis neperšokęs per kokius 1-2 dantis?
Nėra jėgos tik su apkrova, ar sunkiai priima apsukas stovint vietoje ir gazą maigant?
Sunku ką neakivaizdiniu būdu ir bepadėt...
#9
Posted 2013 October 06 - 19:31
O čia jau žiūrint kiek peršokęs. Jei per vieną dantį - vedasi, gazą lyg ir priima, bet va būtent trauka dingsta.... sake meistrai jei butu persokes dirzas na blogai is viso vaziuotu auto...
Aišku, oro filtras švarus, kaminas neužsikimšęs, rankinis neužtrauktas...
#10
Posted 2013 October 06 - 20:02
#11
Posted 2013 October 13 - 20:10
#12
Posted 2013 October 15 - 17:05
Tai ir važinėk, kol dar per kelis dantis neperšoko...na kitas servisas irgi nieko nerado ,sako reikia daug ardyti, ir viska nuodugniai tikrinti, nes nezino net nuo kur pradeti. Na ka vazinesiu taip ir toliau....
P.S.: diržo padėtį patikrinti su visais nuardymais ir žvilgtelėjimu į autodatą (kur užkaiščiuoti škyvus) ir surinkimais atgal - max valanda darbo su parūkymais. Ale užsirovei ant tinginių...
#13
Posted 2013 October 23 - 20:06
#14
Posted 2013 October 24 - 16:51
Pas mergas, nesupyk juokaujukad pagrindinio dirzo padeti patikrinti sako tas pats darbas kaip ir pakeisti ji, nes sako daug ten ardyti reikia, tai apie 600lt, kaina su detalemis ir darbu iseina. Na net nezinau, as vistiek manau kad persokes dirzas yra per keleta danteliu.....kur patartumete vilniuje nuvykti ?
#15
Posted 2013 October 24 - 19:04
KIEK, KIEK ??????? Čia už tą valandą darbo?........ nes sako daug ten ardyti reikia, tai apie 600lt...
Siūsk tu juos "k jedrionoj materi", o pats ieškok normalaus servisiuko, arba klubinio auksarankio-mėgėjo.
Pagalvok logiškai: brangininkai dileriniai servisai ima 60-100 lt/val. Tie tavo gudručiai ruošiasi 6 valandas mietkes gaudyt???....
#16
Posted 2013 October 25 - 06:23
Jimmy nesikarsciuok, zmogus gi parase kad kaina su etalem. Apie komplekto kaina ir kokybe geriau nekalbekim. Bet visais atvejais geriau paikeisk visa komplekta. Tik nebuk tulas lietuvis ir keisk itempeja, parazita, dirza ir vandens pompa. Neperseniausiai keciausi savo motorui visa kamplekta, tai detales gavosi 350lt be pvm plius arbai 380lt. Bet man dirzus keite tik prie to pacio, kai viska nuarde del pasileidusiu tepalu ir antifryzo.KIEK, KIEK ??????? Čia už tą valandą darbo?.....
Siūsk tu juos "k jedrionoj materi", o pats ieškok normalaus servisiuko, arba klubinio auksarankio-mėgėjo.
Pagalvok logiškai: brangininkai dileriniai servisai ima 60-100 lt/val. Tie tavo gudručiai ruošiasi 6 valandas mietkes gaudyt???....
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#17
Posted 2013 October 25 - 16:41
Nu tai bliacha, prie ko čia "kaina su detalėm", jei reikia tik mietkes sugaudyt? Kokių detalių šiam darbo procesui reikia? Trilitriako šnapso su silkės uodega?...Jimmy nesikarsciuok, zmogus gi parase kad kaina su etalem...KIEK, KIEK ??????? Čia už tą valandą darbo?.....
Siūsk tu juos "k jedrionoj materi", o pats ieškok normalaus servisiuko, arba klubinio auksarankio-mėgėjo.
Pagalvok logiškai: brangininkai dileriniai servisai ima 60-100 lt/val. Tie tavo gudručiai ruošiasi 6 valandas mietkes gaudyt???....
Dabar klausimas pasistojo apie variklio durniavimą. Keisti/nekeisti diržą - visai kitas filmas....
#18
Posted 2015 January 13 - 22:49
Sveiki, turiu pezo 406 96m,benzijas/dujos,sektiek pavaziuojant kila temperatura 110 ir daugiau nors visada kildavo iki 80,75, antifrizo yra ir i silus varykliuj nepucia silto oro,viskas iviko labai staiga.vaziuojant.
#19
Posted 2015 January 15 - 17:40
Pirma, Rimvydai, tai pramok aiškiau ir lietuviškiau rašyti, ir nuodugniau išaiškinti savo bėdą, tuomet bus paprasčiau bendrauti. Net variklio nenurodei, o jų tokiais metais benzininių galėjo būti bent 3-4, ir visi skirtingi.
O antra - jei nepučia šilto oro - pirmiausia nuorink pečiuką, antriausiai, po pečiuko nuorinimo, kai pradės pūsti orą, tikrink termostatą. Na jei termostatas ir sistemoje oro tikrai nėra, tai beveik garantuotai bėda bus prapūstoje galvos tarpinėje.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users