Jump to content


Photo

406c 2.2hdi trauka


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 loading

loading
  • Forumo naujokai
  • posts 22
  • Automobilis:Peugeot 406 coupe

Posted 2013 September 22 - 20:10

Taigi turiu 406c 2.2hdi, ir kaip tik šiandien draugas nusipirko tokį patį, tad atsisėdus pralėkti, pastebėjau kad pas jį geriau traukia, pas mane nuo 3000 apsukų, nėra tokios traukos kaip pas jį, kame bėdos gali būti? Pas mane turbina suveikia viskas tvarkoj ties 2000, iki 3000 traukia kuo puikiausiai, o po to dusulys...
  • 0

#2 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • posts 1,483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Posted 2013 September 22 - 20:17

visi dyzeliai nuo tokiu apsuku pradeda dust ir tai normalu,o jei vistiek ieskosi slieku tai pradek nuo paprasciausiu dalyku tai filtru.....toliau aiskinkis ar turbina kaip nauja,vamzdynai ne kiauri, IC sandarus ir tepalas neteliuskuoja, diagnostika pasidaryk,purkstukus issiimk ir nuvezk patikrint,pasiaiskink ar nekoreguota kompo programa, kompresija pasimatuok ir nustatyk sudilimo lygi variklio po tiek metu.....aisku nepamirsk pasilygint ar identiskos tarpines tarp vairo ir sedynes abieju automobiliu....
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#3 loading

loading
  • Forumo naujokai
  • posts 22
  • Automobilis:Peugeot 406 coupe

Posted 2013 September 22 - 20:24

dėl paskutinio patarimo, tai pats važiavau su jo mašina. Ir kaip nup 2000 apsuku pradėjo traukt, taip ir iki raudonumo vos ne.
  • 0

#4 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • posts 1,483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Posted 2013 September 22 - 20:38

jei normaliai tai pradek nuo diagnostikos ir ziurek as viskas gerai,o jei problemu nera as kreipciausi i cipuotojus, reiktu statyt ant dyno stendo ir ziuret kreive, galbut jau arkliai pabege pas tave,pats motoras padiles daugiau nei tavo draugelio....

Edited by Vyciuz, 2013 September 22 - 20:39.

  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#5 loading

loading
  • Forumo naujokai
  • posts 22
  • Automobilis:Peugeot 406 coupe

Posted 2013 September 22 - 20:46

reiks pas diagnostikus tada varyt. Kol nepralėkiau su kita, net nebūčiau pagalvojęs kad gali geriau traukti toks pežiuks, dabar mąstau gal pačipuota pas jį, bet kaip sužinot dabar.. Kaip pirko jam nesakė
  • 0

#6 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • posts 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Posted 2013 September 22 - 22:13

visi dyzeliai nuo tokiu apsuku pradeda dust ir tai normalu,o jei vistiek ieskosi slieku tai pradek nuo paprasciausiu dalyku tai filtru.....toliau aiskinkis ar turbina kaip nauja,vamzdynai ne kiauri, IC sandarus ir tepalas neteliuskuoja, diagnostika pasidaryk,purkstukus issiimk ir nuvezk patikrint,pasiaiskink ar nekoreguota kompo programa, kompresija pasimatuok ir nustatyk sudilimo lygi variklio po tiek metu.....aisku nepamirsk pasilygint ar identiskos tarpines tarp vairo ir sedynes abieju automobiliu....

Paėmiai ir nusišnekėjai, taip smarkiai, kaip pats nepajautei spėju. Nuo, kada dizelinės masinos nuo 3000 apsuku pradeda dusti??????????????????? :doh: :doh: :doh: :doh:
  • 0

#7 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • posts 1,483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Posted 2013 September 22 - 22:21

Nuo tada kai dyzelis atsirado :good: Nuo tokiu apsuku, nu tarkim nuo max 3500 jis jau tik rekia,sukimo momentas krenta ir gerokai sunkiau renka apsukas nei iki 3000rpm.... pasiziurinek kreives.... cia tau ne benzas kuris kylant apsukom vis geriau traukia... viska kalbu apie necipuota ir kitaip nemodifikuota masina.
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#8 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • posts 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Posted 2013 September 22 - 22:33

Nuo tada kai dyzelis atsirado :good: Nuo tokiu apsuku, nu tarkim nuo max 3500 jis jau tik rekia,sukimo momentas krenta ir gerokai sunkiau renka apsukas nei iki 3000rpm.... pasiziurinek kreives.... cia tau ne benzas kuris kylant apsukom vis geriau traukia... viska kalbu apie necipuota ir kitaip nemodifikuota masina.

Nuo 4000 gal ir gali dusti, tik ne nuo 3000. Kažkuris mazgas veikia ne taip kaip turėtu. Važiaves, tikrai ne su viena dizeline auto. Nekalbu apie visokius 3 golfus. Ir tikrai nuo 3000 apsuku masina nepradeda traukti prasčiau.
  • 0

#9 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2013 September 23 - 08:52

Sukimo momentas gal ir krinta, bet tikrai ne drastiskai. Mazeja kaip ir visuose dyzeliuose mazeja nuo 2000 RPM - palaipsniui. O arkliai dideja ir dideja iki 4000.
Pvz, manojo DW10BTED4 variklio grafikelis atrodo taip:
http://s59.radikal.r...7b9f8bc88fb.jpg
Matome, kad drastiskai tik arkliai krenta nuo 4000RPM. Iki to, viskas turi eiti kaip per sviesta. Darau prielaida, kad turbina slegio kokio nesukelia.
Beje, geriausiai patikrinti su begejimusi iki 100 km/h tiek su draugelio, tiek su tavo auto ir bus viskas aisku. Gal cia tik psichologinis momentas? :D
  • 0

#10 loading

loading
  • Forumo naujokai
  • posts 22
  • Automobilis:Peugeot 406 coupe

Posted 2013 September 23 - 16:09

reikės bandyt :D, bet aš kažkaip pasilieku ties mintim kad pas jį čipuota..
  • 0

#11 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2013 September 24 - 12:35

Ar cipuota lengvai suzinosi ir nesukes iki 4k. Prasuk su abiem iki 3k ir paziurek ar tikrai nera skirtumo...Normalus cipavimas nuo 2k tikrai gerokai smagumo prideda ir tas tikrai gerai jauciasi, jei to nera - ieskok slieku visur kitur, tik ne programoj. Na nebent, kazkas kazkoki "chip-box" kur uzkises, ar kazkoks kreivas/individualus cipavimas buvo atliktas.
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#12 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • posts 137
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Tesla Model Y Performance

Posted 2013 September 25 - 18:09

Iš tiesų labai priklauso nuo čipuotojo, vieni padaro +25% per visą galios kreivę, kiti linkę apsaugoti sankabą ir daro maždaug 20% kuro ties 2000rpm, 25% ties 3000rpm ir 30% ties 4000rpm. Tokiu būdu ir sankaba lengviau gyventi ir pats važiavimas smagesnis dėl ilgesnio naudingo galios diapozono. Programą nuskaityti nėra sudėtinga - galima greitai patikrinti ar ji čipuota ar ne. Taip pat galima pravažiuoti su pačio ir pakomentuoti ;) O jeigu ten iš tiesų ir yra bėda, tai yra gana daug įtartinų vietų. Gali būti pastrigusios šilto/šalto oro paėmimo sklendės, gali neveikti įsiurbimo kanalų sklendė (2.2hdi gali įsiurbti orą per 4 vožtuvus, arba per 8) ar dar kokios nesamonės. Diagnostika su važiavimo testu greitai parodytų ar vystomas nominalus turbinos slėgis ir ar išdozuojamas numatytas kuro kiekis. O šiaip 2.2hdi kreivė yra labiau "banguota", negu 2.0l hdi kreivė. Maksimali kuro dozacija pas 2.2hdi yra ties 2000rpm, po to tolygiai krenta iki 3000rpm, šiek tiek stipriau krenta iki 4000rpm, kol galingumas ir pasibaigia :)
  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users