Peršokti prie turinio


Variklio remontininkas klaipedoje.


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 17

#1 Svečias_napoleonasss_*

Svečias_napoleonasss_*
  • Svečiai

Parašyta 2013 rugsėjo 23 - 12:52

Sveiki, itariu jog mano 'Peugeot 607 2.7 HDI' praleidzia ausinimo skysti pro variklio galvos tarpine. Todel ieskau variklio remontininko klaipedoje ar jos teritorijoje, kas normalai galetu pakeisti variklio galvos tarpine. Gal zinote geru remontininku ir galite parekomenduoti. P.s. kazkada tvarkiau viena automobiliuka klaipedos EOLTAS servise, irgi bedos su galvos tarpine, tai gan gerai padare (rekomenduoju), deje si karta jie neapsiema keisti tarpines siam varikliui (kadangi sudetingas keitimas).
  • 0

#2 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 rugsėjo 23 - 13:06

Simtomai tikrai kad pro tarpine leidzia? "trainyka" tikrinai? nebent tikrai baltais dumais varo is kamino. Siaip su sitais varikliais nelabai buna bedu del tarpiniu, bet visada aisku gali buti pirmas kartas... Jei randi antifreeza isoreje o ne dumu pavidale tai tikrai ne tarpine.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 rugsėjo 23 - 13:08

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3 Svečias_napoleonasss_*

Svečias_napoleonasss_*
  • Svečiai

Parašyta 2013 rugsėjo 23 - 20:59

mm, dabar susimeciau, kadangi Peugeot turiu gal 2 savaites, tai dar nespejau visko isnagrineti.
Simptomai tokie:
Kai pirkau leido antifryza (sita zinojau), kadangi maciau kurioje vietoje prabega (buvo sutrukes termostato korpusas), pakeitus ji nauju, pastebejau kad kietos slangos, pasikeiciau bakelio probke, bet nepadejo. Vistiek pucia slangas (susidaro didelis slegis, del ko pasekoje greiciausiai ir buvo pratrukes termostato korpusas), is senosios probkes islupus voztuva ir uzsukus probke be voztuvo, vaziuojant trasoje varo antifriza laukan pro probkes krastus.
Kiekviena ryta reikia depilti antifryzo nuo 0,1 iki 1 litro antifryzo.
Beje keistas dalykas, jog be probkes ziurint uzvestam varikliui akivaizdziai garuoja antifryzas, nors taip tikrai neturetu buti.

Idomumas tame, kad balto dumo nemeta (nebent galvoju jog tarpineje mikro itrukimas ir I cilindra nepatenka antifrizas o kompresija iseina per itrukima).
Beto antifryzas I karteri taip pat nebega.
Kitas idomus dalykas, vaziuojant kazkur toliau antifryzo isvaro gal apie 3 litrus, bet temperature nekiek nekyla daugiau 90 laipniu.

Taigi nezinau ar cia kazka eina suprast is sio mano zodziu kratinio, bet va pagrindinis rupestis:
1. Pucia slangas su gera probke.
2. Uzsukus probke be voztuvo, varo antifryza laukan.

Pagal simptomus tai lyg ir tarpine arba galva butu trukusi.

Beje koki trainyka turejai omeny ? sita ? Termostato korpusas

Šį pranešimą redagavo napoleonasss: 2013 rugsėjo 23 - 21:10

  • 0

#4 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2013 rugsėjo 23 - 21:20

mm, dabar susimeciau, kadangi Peugeot turiu gal 2 savaites, tai dar nespejau visko isnagrineti.
Simptomai tokie:
Kai pirkau leido antifryza (sita zinojau), kadangi maciau kurioje vietoje prabega (buvo sutrukes termostato korpusas), pakeitus ji nauju, pastebejau kad kietos slangos, pasikeiciau bakelio probke, bet nepadejo. Vistiek pucia slangas (susidaro didelis slegis, del ko pasekoje greiciausiai ir buvo pratrukes termostato korpusas), is senosios probkes islupus voztuva ir uzsukus probke be voztuvo, vaziuojant trasoje varo antifriza laukan pro probkes krastus.
Kiekviena ryta reikia depilti antifryzo nuo 0,1 iki 1 litro antifryzo.
Beje keistas dalykas, jog be probkes ziurint uzvestam varikliui akivaizdziai garuoja antifryzas, nors taip tikrai neturetu buti.

Idomumas tame, kad balto dumo nemeta (nebent galvoju jog tarpineje mikro itrukimas ir I cilindra nepatenka antifrizas o kompresija iseina per itrukima).
Beto antifryzas I karteri taip pat nebega.
Kitas idomus dalykas, vaziuojant kazkur toliau antifryzo isvaro gal apie 3 litrus, bet temperature nekiek nekyla daugiau 90 laipniu.

Taigi nezinau ar cia kazka eina suprast is sio mano zodziu kratinio, bet va pagrindinis rupestis:
1. Pucia slangas su gera probke.
2. Uzsukus probke be voztuvo, varo antifryza laukan.

Pagal simptomus tai lyg ir tarpine arba galva butu trukusi.

Beje koki trainyka turejai omeny ? sita ? Termostato korpusas

http://www.peugeot-k...t=10348&st=1410

Peugeot 607 temoje 48 psulapi paskaitytk susirades Laimono komentara su foto ir suzinosi apie ka snekejo B)

Šį pranešimą redagavo dzonyB: 2013 rugsėjo 23 - 21:21

  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#5 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 rugsėjo 24 - 07:50

mm, dabar susimeciau, kadangi Peugeot turiu gal 2 savaites, tai dar nespejau visko isnagrineti.
Simptomai tokie:
Kai pirkau leido antifryza (sita zinojau), kadangi maciau kurioje vietoje prabega (buvo sutrukes termostato korpusas), pakeitus ji nauju, pastebejau kad kietos slangos, pasikeiciau bakelio probke, bet nepadejo. Vistiek pucia slangas (susidaro didelis slegis, del ko pasekoje greiciausiai ir buvo pratrukes termostato korpusas), is senosios probkes islupus voztuva ir uzsukus probke be voztuvo, vaziuojant trasoje varo antifriza laukan pro probkes krastus.
Kiekviena ryta reikia depilti antifryzo nuo 0,1 iki 1 litro antifryzo.
Beje keistas dalykas, jog be probkes ziurint uzvestam varikliui akivaizdziai garuoja antifryzas, nors taip tikrai neturetu buti.

Idomumas tame, kad balto dumo nemeta (nebent galvoju jog tarpineje mikro itrukimas ir I cilindra nepatenka antifrizas o kompresija iseina per itrukima).
Beto antifryzas I karteri taip pat nebega.
Kitas idomus dalykas, vaziuojant kazkur toliau antifryzo isvaro gal apie 3 litrus, bet temperature nekiek nekyla daugiau 90 laipniu.

Taigi nezinau ar cia kazka eina suprast is sio mano zodziu kratinio, bet va pagrindinis rupestis:
1. Pucia slangas su gera probke.
2. Uzsukus probke be voztuvo, varo antifryza laukan.

Pagal simptomus tai lyg ir tarpine arba galva butu trukusi.

Beje koki trainyka turejai omeny ? sita ? Termostato korpusas

eee perkaitinsi motora!!!

As ne motoristas, bet zinau, jog jeigu antifreeza varo lauk TIK per issipletimo dangteli ir TIKRAI TIKRAI per niekur kitur ir dar su burbuliukais gryzta antifreezas, tada is cilindro kompresija eina i ausinimo sistema. BET jei tikrai gerai dirba termostatas ir TIKRAI nera niekur i isore isleidziamas skystis.

Klausimas. Kodel keitei termostata? Nesupyk kad durna klausima klausiu... Ir butinai paziurek ta trainyka kur nuoroda pateike auksciau. Gali buti jog turi siek tiek perkaitinta motora, issikraipiusi galva... Reiks slifuot ir tarpine det kita, jeigu matysis nubegimai is to trainyko... Aisku visu pirma perziuret ar gerai dirba termostatas, ar TIKRAI TIKRAI niekur nebega antifreezas. Tas trainykas tokioj shikoj ikistas kad tik su shachtininko kamera gali ji apziuret... Vos vos matosi is apacios tarp generatoriaus ir ismetimo kolektoriaus jis.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 rugsėjo 24 - 07:51

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#6 Svečias_napoleonasss_*

Svečias_napoleonasss_*
  • Svečiai

Parašyta 2013 rugsėjo 24 - 08:37

Termostata keiciau nes jis eina originaliai su visu korpusu (1336 Y3 - detale). O man termostato korpusas buvo prasproges, pastebejau kad si dazna beda uzsienio forumuos PERTRUKES TERMOSTATAS .

Idomumas pas manes tame, kad burbulu kaip ir nera, atsukus probke varyt nevaro, bet pucia slangas, o jei be probkes vaziuojant tai matosi apibeges antifryzo bakelis.

Ziurejau siandien ta 'trainyka' tikrai sunkiai matosi, bet lyg ir apsitaskes antifryzu nera. Jeigu jis butu pratrukes pas manes manyciau kad sustojus per nakti antifryzo bala atsirastu, nes ziuriu gan zemoje vietoje jis, ir jei yra kiauras turetu laseti pro ji.
  • 0

#7 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 rugsėjo 24 - 08:42

Termostata keiciau nes jis eina originaliai su visu korpusu (1336 Y3 - detale). O man termostato korpusas buvo prasproges, pastebejau kad si dazna beda uzsienio forumuos PERTRUKES TERMOSTATAS .

Idomumas pas manes tame, kad burbulu kaip ir nera, atsukus probke varyt nevaro, bet pucia slangas, o jei be probkes vaziuojant tai matosi apibeges antifryzo bakelis.

Ziurejau siandien ta 'trainyka' tikrai sunkiai matosi, bet lyg ir apsitaskes antifryzu nera. Jeigu jis butu pratrukes pas manes manyciau kad sustojus per nakti antifryzo bala atsirastu, nes ziuriu gan zemoje vietoje jis, ir jei yra kiauras turetu laseti pro ji.

Bet didysis ratas normaliai atsidaro?
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#8 Svečias_napoleonasss_*

Svečias_napoleonasss_*
  • Svečiai

Parašyta 2013 rugsėjo 24 - 09:12

Taip visiskai normaliai, pakyla iki 90 laipsniu ir stabiliai laikosi.
  • 0

#9 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 rugsėjo 24 - 10:02

Taip visiskai normaliai, pakyla iki 90 laipsniu ir stabiliai laikosi.

As kalbu apie slangas i radiatoriu?
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#10 Svečias_napoleonasss_*

Svečias_napoleonasss_*
  • Svečiai

Parašyta 2013 rugsėjo 24 - 10:52

sorry, blogai perskaiciau. Siaip kai uzsipili antifryzo, normaliai viskas, atsidarius didziajam ratui irgi viskas visos karstos, veliau toliau pavaziavus lyg oro butu prisigaudzius, pradeda is peciuko pusti salta ora. Todel ir manau kad pro tarpine prapucia, susidaro oro kamstis kazkur apacioj, uzspaudus gazo nebera antifryzui kur dingti ir varo pro visus galus.
  • 0

#11 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 rugsėjo 24 - 11:34

Na tokiu atveju arteja reikalas prie galvos ar arpines :( O paciuose gargzduose Dyzeliu servisas(kur uz suniuku) neima?
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#12 Svečias_napoleonasss_*

Svečias_napoleonasss_*
  • Svečiai

Parašyta 2013 rugsėjo 24 - 12:37

Nezinau, neskambinau, bet man ten nelabai patinka, kiek jau esame ten veze, labai jau atmestinai padaro...
  • 0

#13 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 rugsėjo 24 - 12:41

Nezinau, neskambinau, bet man ten nelabai patinka, kiek jau esame ten veze, labai jau atmestinai padaro...

Kas blogiausia, tai kad visur tas pats atrodo imk pats ir daryk :(
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#14 Svečias_napoleonasss_*

Svečias_napoleonasss_*
  • Svečiai

Parašyta 2013 rugsėjo 24 - 13:11

Na taip, kad tureciau vietos kur tai pats ir daryciau, bet deje nera vietos kur.

O klausyk, pas taves tas 'trainykas', kai buvo pratrukes, slangos budavo kietos ?
Kazkaip dabar galvoju kaip ta 'trainyka' cia patikrinus nes priejimas tikrai blogas.
Beje skambinau i Filtas tai detales kaina kai pasake tai ohoho.. - 650 Lt. Uz kazkokia plasmase. Tai galvoju pirmiausiai reikia pilnai isstudijuoti, pro kur tiksliai leidzia.

O gal zinote kur klaipedoje galetu patikrinti galvutes tarpine, kas tokius testus daro ir kur ?
panasiai kaip cia ( Galvutes tarpines tikrinimas )
  • 0

#15 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 rugsėjo 24 - 13:36

Filtas ir manes tiek prase, tipo subrange yra ;] Bet uz toki plastiko gabala kurio savikaina MAX 20lt neimanoma tiek moket...

Pirkau is http://www.autralita.lt/ atsiunte per 4 dienas, mokejau 220lt :wh:
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#16 Svečias_napoleonasss_*

Svečias_napoleonasss_*
  • Svečiai

Parašyta 2013 rugsėjo 24 - 13:50

O tikrai cia daug pigiau. Dekui. Belieka susrasti kas Klaipedoje galetu padaryti galvos tarpines pralaidumo testa.
  • 0

#17 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 rugsėjo 24 - 14:00

O tikrai cia daug pigiau. Dekui.

Belieka susrasti kas Klaipedoje galetu padaryti galvos tarpines pralaidumo testa.

Butinai parasyk jei rasi KLP kur tai daro ir kokie rezultatai, manau visiems but ir naudinga ir idomu :beer: Tiesa Ebey pilnas tu BLOCK TESTER, kaina kazkas 50 svaru su parsiuntimu.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 rugsėjo 24 - 14:20

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#18 Justikas099

Justikas099
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 2
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7 HDI

Parašyta 2017 liepos 31 - 03:04

Peugeot 607 2.7 Hdi ausinimo problema.
Antifrizo pripilta normaliai, užvedus arba iškart arba įkaitus motorui pastoviai skydelyje dega "radiatorius" o kompo ekrane rašo kad antifrizo trūksta, nors buvo pripilta tiek kiek reikia,antifrizas pastoviai verda, bet variklio ir tepalo temperatūra Normali,pavažinėjus aukštesnėm apsukom kelias min kartais "apsipilu" garais baltais,pastačius mašiną ir ryte vėl atėjus atsidarau kapotą, atsuku aušinimo "korką" o ten tuščia, nors prieš paskutinį pasivažinėjimą buvo pilna,kažkur kažkaip jį išvaro,bet neįsivaizduoju pro kur ir kodėl, visos šlangos viskas ok. Galbūt kas nors esat susidūrę ar įsivaizduojate kame šaknys galėtų būti.??
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0