Variklio remontininkas klaipedoje.
#1 Svečias_napoleonasss_*
Posted 2013 September 23 - 12:52
#2
Posted 2013 September 23 - 13:06
Edited by Laimonas, 2013 September 23 - 13:08.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3 Svečias_napoleonasss_*
Posted 2013 September 23 - 20:59
Simptomai tokie:
Kai pirkau leido antifryza (sita zinojau), kadangi maciau kurioje vietoje prabega (buvo sutrukes termostato korpusas), pakeitus ji nauju, pastebejau kad kietos slangos, pasikeiciau bakelio probke, bet nepadejo. Vistiek pucia slangas (susidaro didelis slegis, del ko pasekoje greiciausiai ir buvo pratrukes termostato korpusas), is senosios probkes islupus voztuva ir uzsukus probke be voztuvo, vaziuojant trasoje varo antifriza laukan pro probkes krastus.
Kiekviena ryta reikia depilti antifryzo nuo 0,1 iki 1 litro antifryzo.
Beje keistas dalykas, jog be probkes ziurint uzvestam varikliui akivaizdziai garuoja antifryzas, nors taip tikrai neturetu buti.
Idomumas tame, kad balto dumo nemeta (nebent galvoju jog tarpineje mikro itrukimas ir I cilindra nepatenka antifrizas o kompresija iseina per itrukima).
Beto antifryzas I karteri taip pat nebega.
Kitas idomus dalykas, vaziuojant kazkur toliau antifryzo isvaro gal apie 3 litrus, bet temperature nekiek nekyla daugiau 90 laipniu.
Taigi nezinau ar cia kazka eina suprast is sio mano zodziu kratinio, bet va pagrindinis rupestis:
1. Pucia slangas su gera probke.
2. Uzsukus probke be voztuvo, varo antifryza laukan.
Pagal simptomus tai lyg ir tarpine arba galva butu trukusi.
Beje koki trainyka turejai omeny ? sita ? Termostato korpusas
Edited by napoleonasss, 2013 September 23 - 21:10.
#4
Posted 2013 September 23 - 21:20
http://www.peugeot-k...t=10348&st=1410mm, dabar susimeciau, kadangi Peugeot turiu gal 2 savaites, tai dar nespejau visko isnagrineti.
Simptomai tokie:
Kai pirkau leido antifryza (sita zinojau), kadangi maciau kurioje vietoje prabega (buvo sutrukes termostato korpusas), pakeitus ji nauju, pastebejau kad kietos slangos, pasikeiciau bakelio probke, bet nepadejo. Vistiek pucia slangas (susidaro didelis slegis, del ko pasekoje greiciausiai ir buvo pratrukes termostato korpusas), is senosios probkes islupus voztuva ir uzsukus probke be voztuvo, vaziuojant trasoje varo antifriza laukan pro probkes krastus.
Kiekviena ryta reikia depilti antifryzo nuo 0,1 iki 1 litro antifryzo.
Beje keistas dalykas, jog be probkes ziurint uzvestam varikliui akivaizdziai garuoja antifryzas, nors taip tikrai neturetu buti.
Idomumas tame, kad balto dumo nemeta (nebent galvoju jog tarpineje mikro itrukimas ir I cilindra nepatenka antifrizas o kompresija iseina per itrukima).
Beto antifryzas I karteri taip pat nebega.
Kitas idomus dalykas, vaziuojant kazkur toliau antifryzo isvaro gal apie 3 litrus, bet temperature nekiek nekyla daugiau 90 laipniu.
Taigi nezinau ar cia kazka eina suprast is sio mano zodziu kratinio, bet va pagrindinis rupestis:
1. Pucia slangas su gera probke.
2. Uzsukus probke be voztuvo, varo antifryza laukan.
Pagal simptomus tai lyg ir tarpine arba galva butu trukusi.
Beje koki trainyka turejai omeny ? sita ? Termostato korpusas
Peugeot 607 temoje 48 psulapi paskaitytk susirades Laimono komentara su foto ir suzinosi apie ka snekejo
Edited by dzonyB, 2013 September 23 - 21:21.
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#5
Posted 2013 September 24 - 07:50
eee perkaitinsi motora!!!mm, dabar susimeciau, kadangi Peugeot turiu gal 2 savaites, tai dar nespejau visko isnagrineti.
Simptomai tokie:
Kai pirkau leido antifryza (sita zinojau), kadangi maciau kurioje vietoje prabega (buvo sutrukes termostato korpusas), pakeitus ji nauju, pastebejau kad kietos slangos, pasikeiciau bakelio probke, bet nepadejo. Vistiek pucia slangas (susidaro didelis slegis, del ko pasekoje greiciausiai ir buvo pratrukes termostato korpusas), is senosios probkes islupus voztuva ir uzsukus probke be voztuvo, vaziuojant trasoje varo antifriza laukan pro probkes krastus.
Kiekviena ryta reikia depilti antifryzo nuo 0,1 iki 1 litro antifryzo.
Beje keistas dalykas, jog be probkes ziurint uzvestam varikliui akivaizdziai garuoja antifryzas, nors taip tikrai neturetu buti.
Idomumas tame, kad balto dumo nemeta (nebent galvoju jog tarpineje mikro itrukimas ir I cilindra nepatenka antifrizas o kompresija iseina per itrukima).
Beto antifryzas I karteri taip pat nebega.
Kitas idomus dalykas, vaziuojant kazkur toliau antifryzo isvaro gal apie 3 litrus, bet temperature nekiek nekyla daugiau 90 laipniu.
Taigi nezinau ar cia kazka eina suprast is sio mano zodziu kratinio, bet va pagrindinis rupestis:
1. Pucia slangas su gera probke.
2. Uzsukus probke be voztuvo, varo antifryza laukan.
Pagal simptomus tai lyg ir tarpine arba galva butu trukusi.
Beje koki trainyka turejai omeny ? sita ? Termostato korpusas
As ne motoristas, bet zinau, jog jeigu antifreeza varo lauk TIK per issipletimo dangteli ir TIKRAI TIKRAI per niekur kitur ir dar su burbuliukais gryzta antifreezas, tada is cilindro kompresija eina i ausinimo sistema. BET jei tikrai gerai dirba termostatas ir TIKRAI nera niekur i isore isleidziamas skystis.
Klausimas. Kodel keitei termostata? Nesupyk kad durna klausima klausiu... Ir butinai paziurek ta trainyka kur nuoroda pateike auksciau. Gali buti jog turi siek tiek perkaitinta motora, issikraipiusi galva... Reiks slifuot ir tarpine det kita, jeigu matysis nubegimai is to trainyko... Aisku visu pirma perziuret ar gerai dirba termostatas, ar TIKRAI TIKRAI niekur nebega antifreezas. Tas trainykas tokioj shikoj ikistas kad tik su shachtininko kamera gali ji apziuret... Vos vos matosi is apacios tarp generatoriaus ir ismetimo kolektoriaus jis.
Edited by Laimonas, 2013 September 24 - 07:51.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#6 Svečias_napoleonasss_*
Posted 2013 September 24 - 08:37
Idomumas pas manes tame, kad burbulu kaip ir nera, atsukus probke varyt nevaro, bet pucia slangas, o jei be probkes vaziuojant tai matosi apibeges antifryzo bakelis.
Ziurejau siandien ta 'trainyka' tikrai sunkiai matosi, bet lyg ir apsitaskes antifryzu nera. Jeigu jis butu pratrukes pas manes manyciau kad sustojus per nakti antifryzo bala atsirastu, nes ziuriu gan zemoje vietoje jis, ir jei yra kiauras turetu laseti pro ji.
#7
Posted 2013 September 24 - 08:42
Bet didysis ratas normaliai atsidaro?Termostata keiciau nes jis eina originaliai su visu korpusu (1336 Y3 - detale). O man termostato korpusas buvo prasproges, pastebejau kad si dazna beda uzsienio forumuos PERTRUKES TERMOSTATAS .
Idomumas pas manes tame, kad burbulu kaip ir nera, atsukus probke varyt nevaro, bet pucia slangas, o jei be probkes vaziuojant tai matosi apibeges antifryzo bakelis.
Ziurejau siandien ta 'trainyka' tikrai sunkiai matosi, bet lyg ir apsitaskes antifryzu nera. Jeigu jis butu pratrukes pas manes manyciau kad sustojus per nakti antifryzo bala atsirastu, nes ziuriu gan zemoje vietoje jis, ir jei yra kiauras turetu laseti pro ji.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#8 Svečias_napoleonasss_*
Posted 2013 September 24 - 09:12
#9
Posted 2013 September 24 - 10:02
As kalbu apie slangas i radiatoriu?Taip visiskai normaliai, pakyla iki 90 laipsniu ir stabiliai laikosi.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#10 Svečias_napoleonasss_*
Posted 2013 September 24 - 10:52
#11
Posted 2013 September 24 - 11:34
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#12 Svečias_napoleonasss_*
Posted 2013 September 24 - 12:37
#13
Posted 2013 September 24 - 12:41
Kas blogiausia, tai kad visur tas pats atrodo imk pats ir darykNezinau, neskambinau, bet man ten nelabai patinka, kiek jau esame ten veze, labai jau atmestinai padaro...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#14 Svečias_napoleonasss_*
Posted 2013 September 24 - 13:11
O klausyk, pas taves tas 'trainykas', kai buvo pratrukes, slangos budavo kietos ?
Kazkaip dabar galvoju kaip ta 'trainyka' cia patikrinus nes priejimas tikrai blogas.
Beje skambinau i Filtas tai detales kaina kai pasake tai ohoho.. - 650 Lt. Uz kazkokia plasmase. Tai galvoju pirmiausiai reikia pilnai isstudijuoti, pro kur tiksliai leidzia.
O gal zinote kur klaipedoje galetu patikrinti galvutes tarpine, kas tokius testus daro ir kur ?
panasiai kaip cia ( Galvutes tarpines tikrinimas )
#15
Posted 2013 September 24 - 13:36
Pirkau is http://www.autralita.lt/ atsiunte per 4 dienas, mokejau 220lt
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#16 Svečias_napoleonasss_*
Posted 2013 September 24 - 13:50
#17
Posted 2013 September 24 - 14:00
Butinai parasyk jei rasi KLP kur tai daro ir kokie rezultatai, manau visiems but ir naudinga ir idomu Tiesa Ebey pilnas tu BLOCK TESTER, kaina kazkas 50 svaru su parsiuntimu.O tikrai cia daug pigiau. Dekui.
Belieka susrasti kas Klaipedoje galetu padaryti galvos tarpines pralaidumo testa.
Edited by Laimonas, 2013 September 24 - 14:20.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#18
Posted 2017 July 31 - 03:04
Antifrizo pripilta normaliai, užvedus arba iškart arba įkaitus motorui pastoviai skydelyje dega "radiatorius" o kompo ekrane rašo kad antifrizo trūksta, nors buvo pripilta tiek kiek reikia,antifrizas pastoviai verda, bet variklio ir tepalo temperatūra Normali,pavažinėjus aukštesnėm apsukom kelias min kartais "apsipilu" garais baltais,pastačius mašiną ir ryte vėl atėjus atsidarau kapotą, atsuku aušinimo "korką" o ten tuščia, nors prieš paskutinį pasivažinėjimą buvo pilna,kažkur kažkaip jį išvaro,bet neįsivaizduoju pro kur ir kodėl, visos šlangos viskas ok. Galbūt kas nors esat susidūrę ar įsivaizduojate kame šaknys galėtų būti.??
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users