Montuojama ji buvo su V6 varikliais, tiek pas 407, tiek pas 607. Nesvarbu ar tai Dyzelis ar Benzinas, jei V6 tai pakaba su adaptyviais amortizatoriais AMVAR. Zinoma priklauso nuo komplektacijos, gali buti ir be ju, bet pas 2.0 - 2.2 dyzelius ir 2.2 benzina montuojama ji nebuvo. Is tikro, tai sudetinga kompleksine sistema ir nors jei vienas daviklis gauna neteisingus parametrus baigiasi komfortiskas vaziavimas. Klaida kompas ismeta tik tuo metu, jei nutruksta signalas. Kitais atvejais klaidu nematysit, viska reikia ziureti PP2000 LIVE rezimu.
AMVAR principas:
Nusprendziau pasidalinti siokia tokia savo patirtimi, senai galvojau parasyt bet vis nerasdavau laiko... Mielieji Peugeot savininkai, kurie skundziasi jog ju 607-tas vaziuoja kaip golfas (o kartais ir tas golfas minksciau vaziuoja) apacioje gulinti info JUMS.
Visu pirma atsakom i klausimus:
1. Ar pas Jus yra AMVAR pakaba? Turi buti “SPORT” mygtukas su amortizatoriaus simboliu (pas 607 jis prie porankio);
2. Ar nera padangu slegis per mazas/aukstas. ISKART UZBEGU KLAUSIMAMS I PRIEKI – atsakymas – jeigu slegis per mazas (padanga perminksta) tada AMVAR kompiuteris mano, jog vaziuojama pakankamai lygiu pavirsiumi ir padidina amortizatoriaus “kietuma”, taiga ivaziavus i kokia kelio “propersa” ta eiga sukietinta pavirsta dideliu “DUN” per pakaba. Jeigu slegis perdidelis (pvz 2.8) tada atvirsktinis variantas, suminkstinama pakaba ko pasekoje pradeda masina plaukioti po kelia. O isivaizduokit, jeigu auksciai kompui uzduoti neteisingai ir dar kadangi kietai vaziuoja masina nuleidziat slegi, tai viskas dar pablogeja nes AMVAR kompas tiesiog sublusta. Taigi, numatytas slegis padangose 2.5 PRIEKYJE ir 2,3 GALE. Tuoj vel kas protingesnis uzduos klausima… “O kodel parasyta, kad prie pilnos apkrovos laikyti padangose 2,7 priekyje ir 3,2 gale???” Atsakymas – tam ir yra aukscio davikliai, jei masina nusesta nepradejus vaziuoti(pamatuojama pries judesi), AMVAR kompiuteris pradeda veikti kitu rezimu (ijungiama kita programa), taiga viskas cia apgalvota. Slegis padangose yra KRITINIS reikalas pas AMVAR.
3. Ar vaziuokle tvarkinga? (uztenka paprasto serviso ivertinti ar nera klibejimu bei apsitepalavusiu amortizatoriu) ir geresniame servise imanoma pasidaryti amortizatoriu testa %. Jei AMVAR pakaba, testuojama jinai neijungus !SPORT! rezimo.
4. Jeigu pirmi 3 punktai tvarkoje einame prie sio punkto. T.y. jungiame diagnostika, tam tinka tik PEUGEOT diag2000 arba Lexia per PP2000. Susirandame “Variable suspension” ir darome klaidu paieska. Jeigu klaida uzfiskuota, tada aisku, reikia padaryti taip, kad jos neliktu, o ne “nutrinti”. Dazniausios bedos:
1. Nera rysio su aukscio sensoriumi;
2. Blogas signalas is sensoriaus;
3. Bloga dinamine info is variklio kompiuterio. PIRMU atveju tikrinam ta sensoriu su kuriuo nera rysio, gali buti, kad jis vapse sulauzytas arba jums pasiseke kontakto nera fiskeje. ANTRU atveju jei grandine gera belieka keisti kitu sensoriumi. TRECIU atveju tikrinti laidyna nuo variklio kompo iki vaziuokles kompo.
5. JEI KLAIDU NERA, pereiname prie “Parameters measurements”. Mus domina pagrindiniai DU parametrai, t.y. “Hr1 bei Hr2” auksciai BEI rato bei vaziuokles aukscio santykiai.
Hr1 ir Hr2 apskaiciuojami taip (jie ivedami kaip KONSTANTA):
Hr1 = Y – X, t.y. X - atstumas nuo zemes iki nurodyto tasko A (balkio), Y atstumas nuo zemes iki rato centro.
Hr2 = Y – X, t.y. Y - atstumas nuo zemes iki nurodyto tasko B (balkio), Y atstumas nuo zemes iki rato centro.
Sufleruoju, dazniausiai buna priekiniai auksciai (Hr1) ~150mm, o galiniai (Hr2) nuo -15,00mm iki -20mm (taip cia su minusu, nes pamatavus dazniausiai gaunamas neigiamas atstumas arba artimas 0-iui), viskas cia OK, nebent yra keltas GALAS su gumomis, tada bus +, todel ir reikia ivesti kitas reiksmes dedant gumas po spiruoklem. Sitas yra LABAI svarbu, todel ir galvoja zmones, kad pakisus gumas masina nestabiliai pradeda vaziuoti + skaudziai ima duobes. Visada pakelus gala butina ivesti realias reksmes esamas reiksmes, kitaip AMVAR kompiuteris duoda klaidinga signala amotizatoriui ir prasideda “golfo” efektas. Zodziu reikia suvesti tai kas yra po galo iskelimo. Kaip pamatuoti aukscius aprasysiu apacioje. >>
Rato bei vaziuokles aukscio santykiai apytiksliai tokie (sedint vienam zmogui masinoje, gali skirtis apie 10mm nuo mano
pateiktu, bet negali vienos asies ratu skirtumas buti didesnis nei 2, zinoma masina turi stoveti IDEALIAI lygioje vietoje):
Priekiniu ratu: ~20mm;
Galiniu ratu: ~24mm.
JEIGU randate neitema skaicius, pvz. -80mm(minus), reiskias kazkas kojele daviklio ne is tos puses uzmoves po
kokio nors vaziuokles remonto ar tai netycinio uzkliuvimo.
6. JEIGU visi sitie parametrai geri, tada lieka tik amortizatoriu testas ant stendo.
Su idealiai veikiancia AMVAR pakaba turite plaukti kaip gulbe per lygu ezera  O BET TACIAU, turi AMVAR 1 minusa, jei vaziuoji ilga laika lygiu keliu didesniu greiciu ir islenda kelio “policininkas” pakaba nespeja adaptuotis ir gauname skaudziai per pakaba, taciau jei dar ir parametrai arba slegis padangosi ne REIKALAUJAMAS, turime mazu maziausiai GOLFINI vaziavima. Tai tiek.
ZADETA Hr1 ir Hr2 skaiciavimo pricedura:
1. Pakeliam/nuleidziam masina jog atitiktu nurodyti auksciai. Nuleisti galima su spec dirzais, bet jei ne, tai pades i bagazine idedant atitinkamus svorius, cia jau jusu ismones menas. Pakelti aisku su domkratu ar pan... H1 PRIEKIS H2 GALAS.
2. Ismatuojam auksti nurodytose vietose Hr1 priekis Hr2 galas:
Norodau aukscio davikliu vietas:
Galas desine (keleivio):
Galas kaire (vairuotojo):
Priekis desine (keleivio):
Priekis kaire (vairuotojo):
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 rugsėjo 23 - 20:47