Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 607 AMVAR sistema (pakaba)


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 83

#1 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 rugsėjo 23 - 20:20

VISKAS APIE AMVAR PAKABĄ.
Montuojama ji buvo su V6 varikliais, tiek pas 407, tiek pas 607. Nesvarbu ar tai Dyzelis ar Benzinas, jei V6 tai pakaba su adaptyviais amortizatoriais AMVAR. Zinoma priklauso nuo komplektacijos, gali buti ir be ju, bet pas 2.0 - 2.2 dyzelius ir 2.2 benzina montuojama ji nebuvo. Is tikro, tai sudetinga kompleksine sistema ir nors jei vienas daviklis gauna neteisingus parametrus baigiasi komfortiskas vaziavimas. Klaida kompas ismeta tik tuo metu, jei nutruksta signalas. Kitais atvejais klaidu nematysit, viska reikia ziureti PP2000 LIVE rezimu.

AMVAR principas:

Posted Image
Posted Image

Nusprendziau pasidalinti siokia tokia savo patirtimi, senai galvojau parasyt bet vis nerasdavau laiko... Mielieji Peugeot savininkai, kurie skundziasi jog ju 607-tas vaziuoja kaip golfas (o kartais ir tas golfas minksciau vaziuoja) apacioje gulinti info JUMS.

Visu pirma atsakom i klausimus:
1. Ar pas Jus yra AMVAR pakaba? Turi buti “SPORT” mygtukas su amortizatoriaus simboliu (pas 607 jis prie porankio);
Posted Image
2. Ar nera padangu slegis per mazas/aukstas. ISKART UZBEGU KLAUSIMAMS I PRIEKI – atsakymas – jeigu slegis per mazas (padanga perminksta) tada AMVAR kompiuteris mano, jog vaziuojama pakankamai lygiu pavirsiumi ir padidina amortizatoriaus “kietuma”, taiga ivaziavus i kokia kelio “propersa” ta eiga sukietinta pavirsta dideliu “DUN” per pakaba. Jeigu slegis perdidelis (pvz 2.8) tada atvirsktinis variantas, suminkstinama pakaba ko pasekoje pradeda masina plaukioti po kelia. O isivaizduokit, jeigu auksciai kompui uzduoti neteisingai ir dar kadangi kietai vaziuoja masina nuleidziat slegi, tai viskas dar pablogeja nes AMVAR kompas tiesiog sublusta. Taigi, numatytas slegis padangose 2.5 PRIEKYJE ir 2,3 GALE. Tuoj vel kas protingesnis uzduos klausima… “O kodel parasyta, kad prie pilnos apkrovos laikyti padangose 2,7 priekyje ir 3,2 gale???” Atsakymas – tam ir yra aukscio davikliai, jei masina nusesta nepradejus vaziuoti(pamatuojama pries judesi), AMVAR kompiuteris pradeda veikti kitu rezimu (ijungiama kita programa), taiga viskas cia apgalvota. Slegis padangose yra KRITINIS reikalas pas AMVAR.
3. Ar vaziuokle tvarkinga? (uztenka paprasto serviso ivertinti ar nera klibejimu bei apsitepalavusiu amortizatoriu) ir geresniame servise imanoma pasidaryti amortizatoriu testa %. Jei AMVAR pakaba, testuojama jinai neijungus !SPORT! rezimo.
4. Jeigu pirmi 3 punktai tvarkoje einame prie sio punkto. T.y. jungiame diagnostika, tam tinka tik PEUGEOT diag2000 arba Lexia per PP2000. Susirandame “Variable suspension” ir darome klaidu paieska. Jeigu klaida uzfiskuota, tada aisku, reikia padaryti taip, kad jos neliktu, o ne “nutrinti”. Dazniausios bedos:
1. Nera rysio su aukscio sensoriumi;
2. Blogas signalas is sensoriaus;
3. Bloga dinamine info is variklio kompiuterio. PIRMU atveju tikrinam ta sensoriu su kuriuo nera rysio, gali buti, kad jis vapse sulauzytas arba jums pasiseke kontakto nera fiskeje. ANTRU atveju jei grandine gera belieka keisti kitu sensoriumi. TRECIU atveju tikrinti laidyna nuo variklio kompo iki vaziuokles kompo.
5. JEI KLAIDU NERA, pereiname prie “Parameters measurements”. Mus domina pagrindiniai DU parametrai, t.y. “Hr1 bei Hr2” auksciai BEI rato bei vaziuokles aukscio santykiai.
Hr1 ir Hr2 apskaiciuojami taip (jie ivedami kaip KONSTANTA):
Hr1 = Y – X, t.y. X - atstumas nuo zemes iki nurodyto tasko A (balkio), Y atstumas nuo zemes iki rato centro.
Hr2 = Y – X, t.y. Y - atstumas nuo zemes iki nurodyto tasko B (balkio), Y atstumas nuo zemes iki rato centro.
Sufleruoju, dazniausiai buna priekiniai auksciai (Hr1) ~150mm, o galiniai (Hr2) nuo -15,00mm iki -20mm (taip cia su minusu, nes pamatavus dazniausiai gaunamas neigiamas atstumas arba artimas 0-iui), viskas cia OK, nebent yra keltas GALAS su gumomis, tada bus +, todel ir reikia ivesti kitas reiksmes dedant gumas po spiruoklem. Sitas yra LABAI svarbu, todel ir galvoja zmones, kad pakisus gumas masina nestabiliai pradeda vaziuoti + skaudziai ima duobes. Visada pakelus gala butina ivesti realias reksmes esamas reiksmes, kitaip AMVAR kompiuteris duoda klaidinga signala amotizatoriui ir prasideda “golfo” efektas. Zodziu reikia suvesti tai kas yra po galo iskelimo. Kaip pamatuoti aukscius aprasysiu apacioje. >>
Rato bei vaziuokles aukscio santykiai apytiksliai tokie (sedint vienam zmogui masinoje, gali skirtis apie 10mm nuo mano
pateiktu, bet negali vienos asies ratu skirtumas buti didesnis nei 2, zinoma masina turi stoveti IDEALIAI lygioje vietoje):
Priekiniu ratu: ~20mm;
Galiniu ratu: ~24mm.
JEIGU randate neitema skaicius, pvz. -80mm(minus), reiskias kazkas kojele daviklio ne is tos puses uzmoves po
kokio nors vaziuokles remonto ar tai netycinio uzkliuvimo.
6. JEIGU visi sitie parametrai geri, tada lieka tik amortizatoriu testas ant stendo.
Su idealiai veikiancia AMVAR pakaba turite plaukti kaip gulbe per lygu ezera  O BET TACIAU, turi AMVAR 1 minusa, jei vaziuoji ilga laika lygiu keliu didesniu greiciu ir islenda kelio “policininkas” pakaba nespeja adaptuotis ir gauname skaudziai per pakaba, taciau jei dar ir parametrai arba slegis padangosi ne REIKALAUJAMAS, turime mazu maziausiai GOLFINI vaziavima. Tai tiek.

ZADETA Hr1 ir Hr2 skaiciavimo pricedura:

1. Pakeliam/nuleidziam masina jog atitiktu nurodyti auksciai. Nuleisti galima su spec dirzais, bet jei ne, tai pades i bagazine idedant atitinkamus svorius, cia jau jusu ismones menas. Pakelti aisku su domkratu ar pan... H1 PRIEKIS H2 GALAS.
Posted Image

2. Ismatuojam auksti nurodytose vietose Hr1 priekis Hr2 galas:
Posted Image
Posted Image

Norodau aukscio davikliu vietas:

Galas desine (keleivio):
Posted Image

Galas kaire (vairuotojo):
Posted Image

Priekis desine (keleivio):
Posted Image

Priekis kaire (vairuotojo):
Posted Image

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 rugsėjo 23 - 20:47

  • 4

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#2 Bartas607

Bartas607
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 122
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2013 rugsėjo 23 - 22:19

Stipriai pasistengei tu cia. Super.
  • 0

#3 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2013 rugsėjo 23 - 23:29

Gaila, bet visas vargas manau nebus smarkiai užskaitytas, labai jau retai čia kam prireiks. P.S Ruoškis Laimonai, neužilgo pradesiu tave bombarduoti klausimais apie 607 :)
  • 0

#4 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 rugsėjo 24 - 07:11

Kas svarbiausia tai daugumai su amvar zmoniu bedos del kietos vaziuokles, o tas atsiranda po apsilankymo pas "meistrus" ...

Vat tokie apytiksliai turi buti Hr1 ir Hr2

Posted Image

O cia apytiksliai dinaminiai atstumai stovincios masinos vaziuokles ir rato:

Posted Image

O VAT CIA KAIP NETURETU BUTI!!! :

Posted Image

Kaip matom -87,75mm vapse ne i tema, lindau po masina ziuret kame saknys, taip ir buvo jog daviklio kojele ne is tos puses uzdeta... pastacius kaip turi buti viskas susitvarke :beer: Cia sita situacija man paciam nutiko, pasirodo meistrui kliude ta asele ir ja ismove, paskui uzmove zmogus atgal, bet kad antraip tai ne i galva nepaeme :doh: Zmona man sako kazkas negerai su masina pasidare, sako vaziuoju kaip su kibiru bilda visas priekis... Sakau "EEE negali but gal i kokia duobe ivaziavai ir koki sarnira ismalei"... Taip kad tikekit ka zmonos sako, pravaziavau akurat, kaip priekyje butu visi varstai atpalaiduoti, barskutis ir kietumas nesveikas... Ir viskas tik del ne i ta puse uzmautos kojeles.

Va kaip buvo (plius minus papaisau), tos aseles jos sukasi aplink, ir jei uzmauta "kaip kitos puses - suprask pasiziurejo kad ten taip ikista" tai gaunasi kaip desinej puses kairio rato parodymai , kas nenumatyta tam davikliui todel ir turim kreiva kampa ir toki pati kreiva komforta.

Posted Image

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 rugsėjo 24 - 07:27

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#5 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2013 rugsėjo 24 - 11:41

Tokie amortizatoriai ejo ir y 406 poestaila 3.0, pas drauga yra tas sport mygtukas, is pradziu veike viskas gerai, bet daba kaip pradedi vaziuoti pradeda mirgseti sport mygtuko lempute, ir neysijungia tas rezimas, reiskias kazkas jau negerai su davikliais
  • 0

#6 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 rugsėjo 24 - 12:14

Tokie amortizatoriai ejo ir y 406 poestaila 3.0, pas drauga yra tas sport mygtukas, is pradziu veike viskas gerai, bet daba kaip pradedi vaziuoti pradeda mirgseti sport mygtuko lempute, ir neysijungia tas rezimas, reiskias kazkas jau negerai su davikliais

Taip, gerai pastebeta :beer:
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#7 kzms

kzms
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:607 2.7 HDI BiTurbo

Parašyta 2014 spalio 13 - 13:16

Sveiki, kaip žinoti ar AMVAR veikia tvarkingai, skirtumas akivaizdus jį pajungus? Man nelabai jaučiasi skirtumas. Pajungiu, lemputė dega, klaidų nemeta lyg ir. :)


  • 0

#8 Zajcikas

Zajcikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 30
  • Automobilis:peugeot 607 3,0

Parašyta 2014 spalio 13 - 21:41

Sveiki, iskilo klausymas, ar galimas variantas kad sport rezimas yra, amortikai irgi elektroniniai, bet davikliu nurodytose vietose nera?


  • 0

#9 Ruslanas87

Ruslanas87
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 256
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Chevrolet Tahoe

Parašyta 2014 spalio 13 - 22:23

Oi kokia gera tema. Pas mane toks variantas. Siandien vaziavau ir galvoju ar Vilniuj duobiu padaugejo ar kas. Atrodo ir minkstai vaziuoja kai ligiu keliu bet kai vaziuoju taisitu neligiu keliu viskas bilda. Zmona sako kad net nesijaucia komfortiskai. Taurius kai dare diagnostika aptiko kaskokia klaida vaziuoklei ja istrine. Ir dar kai nusipirkau auto pravaziavau ir isoko kad kompas nefiksuoja oro slegio. Tai kas galetu buti? Kas galetu apziuret ir padet?

Šį pranešimą redagavo Ruslanas87: 2014 spalio 13 - 22:30

  • 0
Neskubek i savo laidotuves- jos be taves neprasides

Peugeot 605 3.0 sv 1990m. (Nebera)
Peugeot 406 2.0 1999m. (Nebera)
Peugeot Boxer 2.5 2000m. (Nebera)
Peugeot 607 2.7 2008m. (Nebera)
VW LT35 2.5 1997m. (Turiu)
Chevrolet G30 sportvan 5.7 1994m. (Turiu)
Chevrolet Tahoe 5.3 2003m. (Turiu)

#10 kzms

kzms
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:607 2.7 HDI BiTurbo

Parašyta 2014 spalio 15 - 10:33

Slėgio nematuoja padangose, ratai originalūs? Klaidą gali mesti, jeigu ratuose nėra šių daviklių - http://www.iauto.lt/...0014805Z_VDO_83

 

Bet tas mažiausiai turi įtakoti komfortui, padangas gali prisipūsti kiek nori. Viskas nuo važiuoklės priklauso, AMVAR sistemos. Pas mane tokia pati situacija, labai jaučiasi kelio duobės ir visokie nelygumai.


  • 0

#11 Gedmantas

Gedmantas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 465
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406c V6 '99

Parašyta 2014 spalio 15 - 11:49

O kažin paėmus šį reikalą iš kokio kur jis jau yra, eitų sumontuot į 406 kupą? Nes besiknaisiodamas po panelę radau fyškę su šiuo sport ženkliuku ir kaip ir išvedžiotus laidus. Tai įdomu ar gali būt toks variantas kad viskas išvedžiota tik amortikai ne tokie ir mygtukas neįdėtas?
Kupas vienas iš paskutinių prieš restailų.

Šį pranešimą redagavo Gedmantas: 2014 spalio 15 - 11:50

  • 0
Hyundai Pony 1.3 '93m. (Ex)
Honda Accord(sedanas) 2ltr. '93 (ex)
Mazda 323 2ltr. '94 (ex)
Tevo wv jetta 1.6 '87 (ex)
Peugeot 406C V6 3ltr. '99 (now)
Nuotrauka

#12 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.797
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2014 spalio 15 - 15:07

O ir as noreciau pasitikrinti ar pas mane veikia normaliai ta sistema, bet tik neaisku kas sugebetu patikrint?


  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#13 Ruslanas87

Ruslanas87
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 256
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Chevrolet Tahoe

Parašyta 2014 spalio 15 - 15:44

O ir as noreciau pasitikrinti ar pas mane veikia normaliai ta sistema, bet tik neaisku kas sugebetu patikrint?

Manau Laimonas bet is Vilniaus toloka butu vaziuot :) bet isstikruju gal kas atsirastu kas galetu patikrint :)
  • 0
Neskubek i savo laidotuves- jos be taves neprasides

Peugeot 605 3.0 sv 1990m. (Nebera)
Peugeot 406 2.0 1999m. (Nebera)
Peugeot Boxer 2.5 2000m. (Nebera)
Peugeot 607 2.7 2008m. (Nebera)
VW LT35 2.5 1997m. (Turiu)
Chevrolet G30 sportvan 5.7 1994m. (Turiu)
Chevrolet Tahoe 5.3 2003m. (Turiu)

#14 Bartas607

Bartas607
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 122
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2014 spalio 16 - 08:54

Mane irgi domintu kas Vilniuje ar Kaune galetu patikrinti.


  • 0

#15 Ruslanas87

Ruslanas87
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 256
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Chevrolet Tahoe

Parašyta 2014 spalio 16 - 09:49

Na va kiek potencialiu klientu atsirado. Nagi kas pades mums :D
  • 0
Neskubek i savo laidotuves- jos be taves neprasides

Peugeot 605 3.0 sv 1990m. (Nebera)
Peugeot 406 2.0 1999m. (Nebera)
Peugeot Boxer 2.5 2000m. (Nebera)
Peugeot 607 2.7 2008m. (Nebera)
VW LT35 2.5 1997m. (Turiu)
Chevrolet G30 sportvan 5.7 1994m. (Turiu)
Chevrolet Tahoe 5.3 2003m. (Turiu)

#16 kzms

kzms
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:607 2.7 HDI BiTurbo

Parašyta 2014 spalio 16 - 10:53

Aš taip pat prisijungčiau į patikrą, Kaune, Šiauliuose ar Tauragėje :) Jeigu kas turite rimto meistro numerį - parašykit čia


  • 0

#17 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 spalio 16 - 16:38

Vyrai, su visa mano aprasyta info pas betkrui kuris turi LEXIA nuvarot ir patys diagnozuojates, jau taip stengiausi aiskiai aprasyti, nepatingekit visko perskaityt :)


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#18 Ruslanas87

Ruslanas87
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 256
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Chevrolet Tahoe

Parašyta 2014 spalio 16 - 22:15

Vyrai, su visa mano aprasyta info pas betkrui kuris turi LEXIA nuvarot ir patys diagnozuojates, jau taip stengiausi aiskiai aprasyti, nepatingekit visko perskaityt :)

Jo aprasyta viskas labai smulkiai. Perskaiciau kelis kartus ir vertinam tavo info. Aciu tau! :)
  • 0
Neskubek i savo laidotuves- jos be taves neprasides

Peugeot 605 3.0 sv 1990m. (Nebera)
Peugeot 406 2.0 1999m. (Nebera)
Peugeot Boxer 2.5 2000m. (Nebera)
Peugeot 607 2.7 2008m. (Nebera)
VW LT35 2.5 1997m. (Turiu)
Chevrolet G30 sportvan 5.7 1994m. (Turiu)
Chevrolet Tahoe 5.3 2003m. (Turiu)

#19 kzms

kzms
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:607 2.7 HDI BiTurbo

Parašyta 2014 spalio 17 - 10:59

Dėkui, Laimonai, taip pat viską perskaičiau ir klausimų nekyla kas per sistema ta AMVAR.  :) Reikės važiuoti per meistrus ir klausti kas turi diagnostika PEUGEOT diag2000 arba Lexia PP2000.


  • 0

#20 Roliskk

Roliskk
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 101
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 kovo 09 - 05:30

Buvau Autoviči, padarė diagnostiką - nulūžęs galinis , keleivio pusės amortizatoriaus daviklis. Kas galėtų pakeisti Kaune? Sakė kad jį dar įprogramuot reikia.

(P607 2006 HDI 2,7)


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0