Peugeot 607 AMVAR sistema (pakaba)
#21
Parašyta 2015 kovo 09 - 07:46
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#22
Parašyta 2015 kovo 09 - 19:33
Ačiū.
tadas1991 užsiėmė šituo reikalu
#23
Parašyta 2015 kovo 28 - 17:44
Susisiek su pauliusj(klubieciai meistrai temoje rasi kontaktus) arba tadas1991 jie pakeis ir priris. Nors tas pririsimas tai ten tik auksciu suvedimas per naujo, nors jei jis nera nusimuses nereikia nieko ir pririsinet kad ir nauja idetum.
Įdomus čia reikalas su šita mašina, Laimonai.
Daviklį pakeičiau, praktiškai pigiau grybo, tik kad traukutės klibėjo, tai truputį pasmuratavom replėmis.
Jungiamės su PP2000, žiūrim, ką turim. Aukščiai buvę suvesti maždaug tokie: Priekis 138, galas nebepamenu, arba 25, arba -25mm, rodo, kad viskas gerai. Klaidų nėra, visų ratų aukštį mato apie 80-90, o to, kur keistas daviklis - 110. Pakeičiu daviklio pusę ir dabar jau viskas gerai. Reikia pamažinti tuos važiuoklės aukščius, kaip jūs sakėt, kur 20-24mm.
Problema yra būtent su tuo "pririšimu". Rato diametrą pasimatuoju, nepamenu tiksliai kažkas 310-320, visų panašiai.
Gale nuo pažymėtos balkio vietos iki žemės yra tie patys 320, tačiau matavau nekoregavęs mašinos aukščio, todėl priimu 27mm pataisą, kurią gaunu, nes nuo žemės iki nurodytos slenksčio vietos yra 170mm, o ne reikalingi 143mm. Kėbulas juda kartu su balkiu, tad nėra prasmės dar ten kažką į bagažinę krauti. Tai va, gaunam tokį rezultatą: 320-320+27 = 27mm. Na, galas ir stovi kaip ir aukštokai ir pažiūros, pagal kitus 607, tai visko gali būC. Vedu tokį skaičių, ir net neleidžia vesti. Tiksliau susiveda, bet išmeta klaidą ir nors programuotą aukštį palieka, kokį įvedi, bet esamo aukščio rodmuo atsistato iki ~80mm. Mažiausiai, kiek galiu įvesti, yra 30mm, bet tokiu atveju galo aukštį rodo apie 50mm.
Priekyje, pagal analogiškus matavimus, gaunu 310-130 ir čia jau atsiranda tokia nesąmonė, kad tokio rezultato kompas irgi nepriima. Bandau matuoti pataisą pagal slenksčio būseną, bet smarkiai užlenktos abi slenksčių kėlimo briaunos prieky. Eksperimentų keliu statau iš eilės mažindamas, kol pradeda priimti be klaidų, ir pastačius 165mm, priekio aukščio matmuo pasidaro apie 20mm. Galas lieka apie 50mm.
Važiuojant jau daug minkščiau, negu buvo, atrodo ir net visai minkštoka, bet aš hidraulinių citrų su padidintom ir pražikleriuotom sferom didysis mėgėjas, tai man vistiek jis atrodo kietokas. Turėtumėt žinot, kaip važiuoja C5. C5 jau yra kietesnis, negu Xantia, XM, tuo labiau BX, tai va 607 dabar dar visitiek gerokai kietesnis už C5, bet lygiu ar banguotu keliu važiuoja labai neblogai, o per baisiausias duobėtas išdaužytas gatveles vistiek užpakaliui, pripratusiam prie minkštumo, norėtųs daugiau. Taip ir yra gerai, ar reikia siekti kažko daugiau? Reiktų, kad atsisėstų kažkas, kieno užpakalis tiksliai jaučia tą reikalą, nes pas mane ir pratęs prie minkštimų, ir garažo grindys nelabai lygios tokiems matavimams, tai jei ten tikslumo reikia milimetro eilės, tai nepadarysi idealiai vien matuodamas, reikia eksperimentuoti. Aukščių skirtumas tarp kairės/dešinės abiems tiltams 2mm nesiekia ir būna apie 1mm.
Prie to pačio dar perkalibravau vairą, bet nuokrypis tebuvo keli laipsniai.
Įdomiausia man yra ta vieta, kur rodomi amortizatorių padėties skaičiai. Neutralioj padėty, mašinai stovint užvestai, rodo 7, o važiuojant įvairiais variantais teko ten pamatyt skaičių nuo 1 iki 17, bet gal yra ir daugiau? Kuris skaičius yra kietas, kuri minkštas?
Amortizatorius prasitestavau, visi keturi ir kietinasi, ir minkštinasi gerai, bet stovinčius maigant neutralioj padėty, jie yra truputį kietesni, negu minkščiausia amortizatoriaus padėtis, ir daug minkštesni, negu kiečiausia amortizatoriaus padėtis.
Ką manot?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#24
Parašyta 2015 kovo 30 - 09:40
Reikia pagalbos. Turiu liūtą 607 2003 m. Nuostabesnio auto neįsivaizduoju kol kas. tačiau iškilo problemų. nežinau kur kreiptis, nes jau visus servisus išlandžiojau savo provincijos ir garažiukus, nieko niekas negali pasakyt. Galiausiai pasakė, kad neieškočiau problemų, kad viskas gerai, bet taip nėra. O situacija tokia:
važiavo auto kaip plaukdamas, pradėjo bildėt nelygiu keliu, pasirodo amortikai besibaigiantys buvo. Pakeičiau šių metų sausį visus keturis + priekinius stabilizatorius. Bilda kaip golfas, nupirkau naujas padangas, subalansavo, vistiek golfas. Kreipiausi per pažįstamus į didesnį miestą konsultacijos, pasakė, kad po amortikų keitimo reik kompą perprogramuot,(bet jie to patys nedaro) net apšalau, nes keičiant amortikus jokių daviklių nebuvo. Gal galit kas nors Kaune pasakyt kur kreiptis, nuvaryčiau, nes pas mus tai jie čia net elementarios diagnostikos nepadaro, tik klaidas ištrina ir sako viskas ok, varyk. NU bet GOLFAS konkrečiai.
#25
Parašyta 2015 kovo 30 - 09:54
kokius amortikus dejai ?
amortikai tokie kokie priklauso tavo masinai (reguliuojamo kietumo) kietas arba minkstas - kaina vieneto kazkas keli simtai euro.
Jei idejai paprastus, kur nera jokiu davikliu nieko kito tiketis ir nebegali, tik golfo..
pas gera meistra visgi buvai, jei jis nemato kokie amortikai sudeti ir siulo paprasciausiai kazka perprogramuot ,
per ora, be jokiu davikliu ir laidu i amortika signalas neateis
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 kovo 30 - 09:56
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#26
Parašyta 2015 kovo 30 - 10:11
Reikia pagalbos. Turiu liūtą 607 2003 m. Nuostabesnio auto neįsivaizduoju kol kas. tačiau iškilo problemų. nežinau kur kreiptis, nes jau visus servisus išlandžiojau savo provincijos ir garažiukus, nieko niekas negali pasakyt. Galiausiai pasakė, kad neieškočiau problemų, kad viskas gerai, bet taip nėra. O situacija tokia:
važiavo auto kaip plaukdamas, pradėjo bildėt nelygiu keliu, pasirodo amortikai besibaigiantys buvo. Pakeičiau šių metų sausį visus keturis + priekinius stabilizatorius. Bilda kaip golfas, nupirkau naujas padangas, subalansavo, vistiek golfas. Kreipiausi per pažįstamus į didesnį miestą konsultacijos, pasakė, kad po amortikų keitimo reik kompą perprogramuot,(bet jie to patys nedaro) net apšalau, nes keičiant amortikus jokių daviklių nebuvo. Gal galit kas nors Kaune pasakyt kur kreiptis, nuvaryčiau, nes pas mus tai jie čia net elementarios diagnostikos nepadaro, tik klaidas ištrina ir sako viskas ok, varyk. NU bet GOLFAS konkrečiai.
Turbut tingejai pasiskaityti mano posta, ten jau taip viskas aiskiai... Ir amortikus keitei be reikalo, nes jei yra problemu su ju valdymu, ant stendo matysi kaip negyvus...
Susisiek su Taurium, jis buna ir Kaune.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#27
Parašyta 2015 kovo 30 - 10:30
bagažinėj dėžutę turiu, tai variau pasižiūrėt, nes neatsiminiau. Boge automatik, bet kai pirkau tai per kompą ieškojo pagal mašiną, aš sakiau kad man reik kokybiškų o ne pigių, bet sakau pas mus provincijoj tai viskas "gerai'. Jau užknisa.
bagažinėj dėžutę turiu, tai variau pasižiūrėt, nes neatsiminiau. Boge automatik, bet kai pirkau tai per kompą ieškojo pagal mašiną, aš sakiau kad man reik kokybiškų o ne pigių, bet sakau pas mus provincijoj tai viskas "gerai'. Jau užknisa.
Turbut tingejai pasiskaityti mano posta, ten jau taip viskas aiskiai... Ir amortikus keitei be reikalo, nes jei yra problemu su ju valdymu, ant stendo matysi kaip negyvus...
Susisiek su Taurium, jis buna ir Kaune.
gal iš nervų nemačiau, nes atrodo tiek daug skaičiau šitame forume, bet šito posto nemačiau, turbūt akys apraibusios jau buvo. Ačiū Laimonai už patarimą.
#28
Parašyta 2015 kovo 30 - 11:04
Bet as nepaklausiau durno klausimo, pas tave 3.0V6? Nes tik pas 3.0 ikiresztaila ejo amvar, jei paprasti amortikai tikrai bedos ne ten
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#29
Parašyta 2015 kovo 30 - 11:05
Šį pranešimą redagavo Roliskk: 2015 kovo 30 - 11:07
#30
Parašyta 2015 kovo 30 - 11:19
pas mane benzas 2.2
#31
Parašyta 2015 kovo 30 - 11:56
pas mane benzas 2.2
Tai si tema tau ne prie ko Pas tave nera elektronines pakabos... Taigi atsakymas pacioje vaziuokleje... Gal but meistrus keisk. + Psziurek kiek prisiputes, tik neprisivaryk 2.6+...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#32
Parašyta 2015 kovo 30 - 12:02
tai vat su tais meistrais.... kai pasako kad viskas "gerai", "nesikabinėk prie mašinos"..... vakare patikrinsiu padangose slėgį.
#33
Parašyta 2015 kovo 30 - 18:41
Boge amortizatoriai tikrai yra geri. Tik klausimas, ar jie nebus kokie nors pakietinti. Arba padirbti...
Nes esu matęs ir antrą golfą, kuriam meistrai sudėjo "labai gerus" amortikus ir nuo tada jis tapo ne šokinėjantis, o išvis kuolas, t.y. efektas panašus, kaip su seno pežo užrūdijusiu ir mirtinai nejudamai užstrigusiu galiniu torsioniniu tiltu. Posūkiuose aišku stovi, kaip įbestas, ko ir reiktų tikėtis iš Golf Syncro, bet nu žmogus ne to norėjo, ir tiek
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 kovo 30 - 18:42
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#34
Parašyta 2015 kovo 31 - 09:33
Ačiū vyrai už patarimus, Taurius davė meistrų numerį Kaune, kreipsiuosi, galne taip ką nors mūsų "MEISTRAI" ne taip sudėjo.
#35
Parašyta 2015 balandžio 05 - 12:30
Vakar dar vienas kačiukas 607 su 2.7HDi ir tokia pakabos sistema pačiupinėtas. Kaip supratau iš pasakojimo, Autovičyje Vilniuje (dėl šito negaliu garantuoti, nes nei sąskaitų, nei kitokių aiškių popierių nemačiau, bet mačiau tikrinimo stendo ataskaitą, kur jokių žymių apie atlikėją nėra) pas juos pačius ar nuvežus pas kolegas tikrino amortizatorius. Pagal savininko prašymą, kadangi mašina yra per kieta ir šokinėja, kaip kiškis.
Meistai nustatė, kad hidrauliškai "parėjęs" kairys priekinis amortikas ir reikia keisti, o visa kita gerai.
Pirmas vaizdas, pasijungus laidą - priekio kairės rezultatas -90mm, visų kitų pliusiniai. Klaidų sąraše visų daviklių klaidos dėl sąryšio (coherence) su kitais davikliais. Viskas aišku, susisukęs vairą kišu ranką su replėmis į purvą ir permaunu daviklį į kitą pusę. Visi skaičiai atsistoja į pliusą, bet ribose 20-40mm, kas yra negerai, mano nuomone, nes mato didelį kelio nelygumą, ar tai pasvirimus. Kadangi garažas ir duobė užimti, negalima padaryt visko teisingai, bandom ieškoti lygios aikštelės ir pareguliuoti iš akies, kad bent jau nulinėj padėty skaičiai būtų stabilūs ir matytų, kad mašina stovi lygiai. Jau išvažiavus į gatvę, šeimininkas pastebi, kad mašina stipriai pasikeitė ir daug maloniau rieda. Tokių skaičių, kokie buvo suvesti, iš naujo įvesti jau nebeleidžia, meta klaidas. Buvo suvesta prieky apie +137, gale apie -17mm, bet nei tokių pačių, nei artimų nebepriima. Bandymo metodu surandam, kad prieky priima maždaug nuo 165 (160 dar netinka, meta klaidą), o gale nuo -5 ir daugyn. Tai pastatėm galiausiai priekį abi puses 167, ir gavos 20mm travel reikšmė, o gale kairėj -4, dešinėj -2, ir gavos 24mm travel reikšmė. Viskas su ne daugiau milimetro skirtumu tarp pusių. Išvažiavus pavažinėt lyg ir dar geresnis rezultatas, bet pralėkus apie 5km atsirado galinio dešinio daviklio nesąryšio klaidą ir važiuojant įsijungus gyvus parametrus, matosi, kad tikrai jam truputį negerai, nes važiuojant tiesiai kaip ir gerai, o posūkyje krypsta nelabai teisingai, labai neproporcingai su priekiniu tos pačios pusės, ir išėjus iš posūkio atgal į tiesiąją negrįžta į savo nulinį skaičių, taip pat, kaip ir kiti davikliai, sukant į kitą pusę - rezultatas atvirkščias. Nors šiaip važiuoja lygtai jau ir neblogai, ir daug minkščiau, ir stebint padėtis - jos važiuojant keičiasi tendencingai, t.y. matosi aiški reakcija į gazo paspaudimą, stabdžio paspaudimą, posūkį, staigų vairo manevrą. Pavažiavus ne tik išmeta klaidą, bet ir sustojus, daviklių reikšmės pasidaro kitokios negu prieš tai, tarkim pasikeičia net kokiu centimetru, ir todėl viskas aišku dėl to nesąryšio.
Reziume, laisvu laiku bandysim varytis ant duobės ir žiūrėti, kaip reikalai su davikliais ir jų traukutėmis. Nes vaizdas labai panašus į grynai mechaninę daviklių valdymo bėda, tokią, kaip pas C5 būna (pripuvęs daviklio svirtelės arba ant tilto esantis obuoliukas, stringa ir ant jo beveik nebesisukioja traukutė, ir prastai bei labai lėtai reaguoja į aukščio pokyčius, ir nuleidus arba pakėlus ir statant į normalią padėtį, stojasi į skirtingą vietą). Lyg ir atrodo tokiu atveju išeitis nuimt traukutę ir nuvalyt ir sutept obuoliuką, bet būna tokių atvejų, kad nuėmus traukutę ir obuoliuką vos pajudinus - pusė jo nubyra rūdžiu pavidalu tiek, kad traukutė jau net nebesifiksuoja ant obuoliuko, nors prieš tai dėl tų rūdžių išsiplėtimo laikėsi taip, kad vos įmanoma nulupti. Veikimo principas ir daviklis beveik identiški, tai žiūrėsim, ar ir gedimai identiški pasitaiko
Manau, kad visi dėkingi Laimonui už puikų aprašymą, pagal kurį tikriausiai jau ne vienas, ir ne penki tokie egzemplioriai sutvarkyti, ir dar bus sutvarkyti
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 balandžio 05 - 12:43
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#36
Parašyta 2015 balandžio 15 - 11:49
As Birzelio menesi leisiu Palangoje, pasiskambinsiu Laimonui, butu tiesiog smalsu pasijungti kompa ir kad specialistas pasakytu, ar viskas gerai pas mane su AMWR. Gal ir gerai, nelyginau su kitu P407 coupe. Bet ji tikrai neplaukia kaip laivas. Bet iki siol maniau kad tai yra normalu, juk sportine auto. Aisku ji ir ne vezimas, ji stabiliai kietokai vaziuoja, bet neplaukia kaip mersas tikrai.
#37
Parašyta 2015 balandžio 15 - 12:18
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#38
Parašyta 2015 balandžio 15 - 12:42
Pas 407 kupini kitokie parametrai uzduoti ir tikrai neplauks kaip 607, gi ne ta mesina, svarbu handling'as ;)
Nu tai as ir pagalvojau taip Bet pas mane yra knopke kur perjungia vaziuokle i sport rezima, uzsidega skydelyje sport uzrasas su mortiko paveiksliuku, bet kad ivktu kazkoks zenklus pasiketimas nelabai pajauciu. Kazka pajauciu, lyg dar kietesne pasidaro, bet nzn, gal i kacergine iseit reikia kad pajust, velnias zino
#39
Parašyta 2015 gegužės 04 - 08:51
Sveiki. jau ne viena karta bandiziau aiskintis su ta sistema. diagnostika randa kad tokia yra masinoje. bet tokiu funciju nera. po ilgu paiesku isiaiskinau toki varianta: sistema tai yra, bet be pavikliu ant pakabos. o masina pasidare kieta kai buvo nulauztas vienas slegio daviklis ir diagnostikai kazkaip isimandrino nustatyti oro slegy padangose 0000.
#40
Parašyta 2015 gegužės 04 - 09:03
Tai pagal ką ta sistema dirba tuomet, jei nėra aukščių? Vien vairo daviklio duomenimis kietina posūkiuose? Ar reaguoja į momentinius padangų slėgio nuokrypius
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0