Tu apie kokia masina kalbi? Kelintu metu? Nes pas 607 kitokia pakaba elektriskai ne pas 406 kur AMVAR stovi. Yra travel parametrai kurie matuojami paciame amortike ir yra asiu auksciu parametrai. Taipogi labai proklauso nuo padangu slegio, taciau tik tiek, jog kuo kietesnes padangos, tuo labiau dirba amortikai ir masina mato kaip nelygu kelia, bando isminkstinti. O 607 be asiu auksciu tai neteko matyti, BET nesigincyju, visko buna, taciau nesu mates nei vienos AMVAR schemos ar aprasymo kur nedalyvautu asiu auksciai. Nebent tas 607 2000 metu pacios pradzios gamybos, gal tada is 406 amvaras ar kokio velnio.
Peugeot 607 AMVAR sistema (pakaba)
#41
Parašyta 2015 gegužės 04 - 09:33
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#42
Parašyta 2015 gegužės 04 - 14:31
na 607 , 3,0l 2004m .isjieskojom visur tiek laidu tiek velnias zino ko. neradom nieko. bet sisstema jokiu klaidu neturi, visi parametrai ivesti, bet visai kitkas negu pas jus cia pvz. as ir nezinau kaip taip. bet nustacius slegy dingo problema bent tiek aisku man
#43
Parašyta 2015 gegužės 04 - 15:46
Nu super, butu idomu pamatyti print screenus parameter measurments
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#44
Parašyta 2015 gegužės 04 - 15:51
butinai. kita savaite del kitos problemos reiks jungtis tai pameginsiu imesti
#45
Parašyta 2015 spalio 05 - 04:04
#46
Parašyta 2015 spalio 24 - 16:03
NE, priklauso nuo komplektacijos
Jei kam Kaune reikia pagalbos su ja, jau truputį pramokau tą reikalą tiek programiškai, tiek mechaniškai. Su tais aukščių reguliavimais truputį bezabrazija gaunasi, bet dažniausiai iš akies sustačius viską, dirba taip pat labai gerai, bent jau aš savo subine skirtumo nejaučiu. Matuojant pagal instrukciją, vieniem tinka, kitiem ne. Kolkas dar nežinau, kodėl taip.
Važiuojant gyvi parametrai rodomi ir dirba puikiai
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#47
Parašyta 2016 kovo 09 - 08:21
#48
Parašyta 2016 kovo 11 - 22:40
#49
Parašyta 2016 kovo 23 - 13:01
google, bro...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#50
Parašyta 2016 kovo 23 - 22:13
Found it bro-https://www.youtube....h?v=6SOMZ71dQ5Y,prancuziskai,bet esme pagauti galime.
#51
Parašyta 2016 kovo 23 - 22:35
Tai kad šitie senoviniai mokomieji dyleriniai video išvis lengvai suprantami. O ir prancūzų kalba nėra tokia sunki, kai pradedi truputį gilintis. Rašytinė tai išvis paprasta, va jų tarimas gan sudėtingas, bet kai išmoksti kas kaip tariama, tai jau net galvoj raidėm iššifruoji ir prisitaikai kokią nors panašią reikšmę
O čia nebus tik apie senolį? Pas tave irgi analogiškai tik du davikliai ant stabylnikų?
607 ir 407C turi po vieną ant kiekvieno rato. Na ir C5 X7 turi ant kiekvieno, bet ten ne Amvar.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 23 - 22:36
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#52
Parašyta 2016 kovo 23 - 23:01
Nesigilinau per daug dar kaip pas mane ir bijau nusikalbet,tiesiog ,kai buvau nusiemes dangteli ,kuris dengia 'davikli' ta amortikiu ir prisisuka ant strut brace,radau atjungta 'fyskute',pajungiau ja ,viskas ok,sistema pranesa ,kad veikia,tik idomu,kad po keliu min pradeda mirkseti vel,sistema vel nebeveikia.Is vaziavimo puses nieko blogo nejauciu,stovi gerai,nesiubiuoja,posukiuose stabili ,aisku 4cm dropas prisideda.tai klausimas man,del ko neveikia? Siaip ar taip tikslas buvo issiaiskint kaip veikia,kad bent turet minimum supratimo,o toliau greitu metu vesiu diagnostikon.
p.s mano modelis skaitos atnaujintas ,arba kaip megsta vadint D 8.5 (nes dar senasis v6),tai nenumanau ar skirtis gali si pakaba ar ne,del metu.
#53
Parašyta 2016 kovo 24 - 08:48
nebesuk galvos del tos amvar pakabos
pas tave sudeti sportiniai amortikai, tai galima sakyti tas sport rezimas pas tave ijungtas pastoviai ir su kaupu ., kad padarysi tu ji veikianti, jei ir padarysi, skirtumo nepajusi del tu spyruokliu..
turetum deti originalias spyruokles ir kogero keisti koki nors amortika, kuris jau nusibaiges, del ko ismeta lauk klaida., kad sport pakaba butu veikianti vel..
Pas mane ant 607 yra amvar pakaba irgi- ant kekvieno amortiko yra po davikli.
kai nupirkau - mirgsejo mygtukas tu amortiku, pazxiurejus i amortikus , visi jie buvo sudeti paprasti amortikai.
Tai man kad nemirgsetu tas mygtukas as per pp2000 atjungiau ta daikta
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#54
Parašyta 2016 birželio 09 - 08:47
Ar nuo tos amvar pakabos priklauso tik mašinos "minkštumas", ar su ja galima pakoreguoti ir mašinos aukštį?
#55
Parašyta 2016 birželio 09 - 09:35
Ar nuo tos amvar pakabos priklauso tik mašinos "minkštumas", ar su ja galima pakoreguoti ir mašinos aukštį?
Tik minkstumas ir valdymas.Aukstis tik pas citroen
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#56
Parašyta 2016 liepos 31 - 15:59
#57
Parašyta 2016 liepos 31 - 19:58
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#58
Parašyta 2016 rugpjūčio 06 - 19:51
Amortikus ant stendo tikrinai? Ir kokias klaidas meta amvar kompas?
Amortikus ant stendo tikrinai? Ir kokias klaidas meta amvar kompas?
Tikrinau pries menesi pasake kad viskas tvarkoje, snd skanuojant klaidas ismete amwar kad Esp ir abs neveik. Daugiau pasedejus prie kompo radau kad galiniu ratu greicio sensoriai neveik Ir esp kompas, bet speju kad del tu sensoriu cia man meta ir esp klaida. Uzsisakiau jau naujus meginsiu keist ir tada ziuresiu ar kas pasikeis. Dar vienas dalikas jai kartais tektu man keisti ir ESP kompa kurioje vietoje jis stovi? Nes niekaip nerandu
Šį pranešimą redagavo Robas: 2016 rugpjūčio 06 - 19:52
#59
Parašyta 2016 rugpjūčio 08 - 11:52
Kažkaip įtariu, kad toje pačioje plokštėje, kaip ir ABS.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#60
Parašyta 2017 rugpjūčio 20 - 15:33
O tai padangų slėgis 2,5 ir 2,3 bar čia nepriklausomai nuo ratlankių /padangų dydžio ir nepriklausomai, ar mašina 607, ar 407?
Pas mane 407 pagal lipduką turi būti 2,6 bar prieky ir 2,6 bar gale, neapkrauta. Įdomumo dėlei pasidariau 2,5 ir 2,3, kaip Laimonas rašė - arba tikrai paminkštėjo (žymiai) važiavimas, arba čia gal koks placebo efektas suveikė man?
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0