Peugeot 607 AMVAR sistema (pakaba)
#61
Posted 2017 August 23 - 08:37
#62
Posted 2017 August 23 - 09:48
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#63
Posted 2017 November 08 - 19:04
kaip manot kuriam beda ?
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#64
Posted 2017 November 08 - 21:26
Lįskit galan ir žiūrėkit. Kojelės turi būti į vidaus pusę pasuktos visų daviklių. Jei taip ir yra, bandome kalibruoti ir trinti klaidas. Jei nepadeda, reikia keisti kažkurį daviklį. Buvo taip, kad niekas nepadėjo...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#65
Posted 2017 November 08 - 22:14
nu reik keist kaliosus i veilokus tai bandysiu uzmest aki
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#66
Posted 2017 November 11 - 18:01
Itariu kad radau , bet kaip gali tos traukutes abi gale nuluzt vienu metu, gal kas koki piktuma laiko?
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#67
Posted 2017 November 11 - 22:26
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#68
Posted 2017 November 11 - 23:54
Čia ne Karma is a bitch Čia lietuviškas klimatas ir rūdys. Užrūdija obuoliukai traukučių galuose tiek, kad neina pajudinti. Būna lūžta daviklio svirtelė, būna daviklio kojelė. Prieky dar neteko sutikti lūžio, nes ten šilčiau, tepaluočiau, švariau ir sausiau, bet įtariu, kad ilgainiui teks, nes naujyn gi neina...
Aplamai Lietuva yra toks nedėkingas kraštas automobiliams, ypač prancūziškiems. Čia jų niekas nemėgsta. Vairuotojai (dauguma), meistrai (dauguma), klimatas (dažniausiai, išskyrus kelis mėnesius vasarą, kai būna kažkiek panašu į pietietišką rudenį ). Neseniai keičiau C4 picasso 2.0Hdi 100kw diržą. Automobilis dar su prancūziškais numeriais, kątik parvežtas. Po kapotu viskas gražu ir viskas laikosi, varžtai ir klipsai visi savo vietose. Net nenulaužta oro vamzdžio iš oro filtro į turbiną tvirtinimo ausytė. Su kolega juokavom, kad reiktų prieiti su kirstuku ir didele kuvalda, pasakyti "sveikas atvykęs į Lietuvą" ir numušti tą ausytę. Tuomet automobilis, supratęs kur papuolė, automatiškai pats nuliūstų ir valytuvų kailis, kuris šiame automobilyje, kaip ir priklauso, laikosi tvarkingai ant plastikinio balkiuko ir ugniasienės pritvirtintas, pats nukristų ant variklio, ten kur jam ir vieta daugelyje tokių Lietuvoje važinėjančių automobilių...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#69
Posted 2017 November 21 - 12:49
#70
Posted 2017 November 21 - 13:00
Istikruju yra taip, kad jie visai kiti. Dabar tik 1 iseitis. Detis tai kas priklauso
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#71
Posted 2017 November 21 - 13:39
Arba pasistatyti amortiko aktuatoriaus strypelį taip, kad tenkintų važiavimas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#72
Posted 2017 November 21 - 13:55
O apie sita nesu net pagalvojes
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#73
Posted 2017 November 21 - 14:10
Ten nuėmus tą elektrinį valdiklį, viso labo iš amortiko, štoko vidum ateinantis strypelis, kurį tas valdiklis stumia gilyn arba paleidžia pilnai išlįst. Nesu gyvai išbandęs nuėmęs visaip reguliuot ir maigyt ar važinėti, bet teoriškai ten turėtų tiesiog kažkokį kintamo pralaidumo žiklerį valdyti, ir taip kietinti/minkštinti amortiką. Pastačius ant minkščiausios padėties, turėtų būti gerai. Bet gali būti per minkšta, o tuomet jau priburti kaip užfiksuoti kažkurioj tarpinėj padėty. Bet kuriuo atveju, tai chaltūra, bet jei nebesinori investuot į dar vieną amortikų komplektą (šįkart jau naują), arba reikia jam pataupyti, tai vienintelė išeitis susiminkštinti yra tokia.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#74
Posted 2017 November 22 - 10:57
#75
Posted 2018 January 25 - 20:18
Edited by Marius21, 2018 January 25 - 20:32.
#76
Posted 2018 January 25 - 20:33
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#77
Posted 2018 January 25 - 23:20
Pas ji gi ten zeminanciu spyruokliu dar prideta, tai gal net viso labo kalibracija, kurios po zeminimo niekas nepadare. Pastovejus, gal net su atjungtu akumuliatorium, klaidos issivalo arba tampa Intermitant, o paskui kazkiek pavaziavus vel susigaudo, padaro permanent ir jungia avarini rezima. Na arba daviklis kuris irgi grybina gal. Tik cia ta dalis, kur sekmes naudoto gero ieskot. Naujo tipo Amvarui, kur keturi davikliai, jie nauji nera labai brangus, berods po 60eur kazkur budavo. Cia senam, kur du, idomu kiek...Davikliu problemos. Manau
Edited by tadas1991, 2018 January 25 - 23:20.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#78
Posted 2018 January 25 - 23:31
#79
Posted 2018 January 26 - 00:47
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#80
Posted 2018 January 26 - 01:07
Edited by Marius21, 2018 January 26 - 01:19.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users