Apie Peugeot 5008
#1
Parašyta 2013 rugsėjo 29 - 10:09
#2
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 06:51
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#3
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 07:03
#4
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 09:37
#5
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 09:55
#6
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 21:17
#7
Parašyta 2013 spalio 01 - 07:24
Tu paciu metu TDI purkstukas kainuoja 2,5 tukst. tai cia labai pigiai O siaip, jei nenori FAP, EGR, sankabu ir smagraciu problemu - perki benzina. As kai paskaiciuoju, kiek zmones sukisa i tuos nelemtus traktorius (iskaitant ir mane), tai oi kiek benzino uz tas sumas iseina.. Man atrodo dyzeliai yra dydziausia 21 amziaus aferaAs irgi nesmarkiai musta imt zadu, 2010 metu su 2.0 hdi ne automatas , neramina delphi purkstukai sako kad jo vieno kaina apie 400.
Fap, egr , sankabos resursu speju irgi dar nelabai kas pasakys, skaiciau citrinos foruma apie c4 grand picasso nes jiedu dalinas baze su 5008, tai kaip ir labai zmones nesiskundzia, bet vistiek idomu turet biudzeta numatyta ir dziaugtis masina :-) .
Bandysiu pasijungt diagnostika paziuret ka rodys na ir test drive.
Šį pranešimą redagavo vigosas: 2013 spalio 01 - 07:33
#8
Parašyta 2013 spalio 01 - 07:37
Zmogau net negalvok apie tai... Kas tau sake kad purkstukas 400? Cia lauzyne nebent tokia kaina ir garantuoju jis jau i pabaiga. Pasiskambinek kas uziima kuro sistemomis ir is VISU gausi vienareiksmiska atsakyma - PAMATAI DELPHI BĖK NEATSISUKDAMAS. Vieno purkstuko remonto kaina 500-600 lt, ju detaliu pastoviai truksta, sutaisius neduodama garantija JOKIA. Taip jokia. Jie sutvarko ir galioja principas - iduodu tau irankas ir garantjos nebera. Uzkuri padirba savaite ir vel chana... vel pinigai is naujo. Keiti siurbli plauni sistema 100% neissiplauna. Nu zodziu tragedija ne sistema ten. Naujas toks purkstukas 1700lt kainuoja.As irgi nesmarkiai musta imt zadu, 2010 metu su 2.0 hdi ne automatas , neramina delphi purkstukai sako kad jo vieno kaina apie 400.
Fap, egr , sankabos resursu speju irgi dar nelabai kas pasakys, skaiciau citrinos foruma apie c4 grand picasso nes jiedu dalinas baze su 5008, tai kaip ir labai zmones nesiskundzia, bet vistiek idomu turet biudzeta numatyta ir dziaugtis masina :-) .
Bandysiu pasijungt diagnostika paziuret ka rodys na ir test drive.
Tikrai tikrai patariu pasiskambinet ir pasiklausinet, nes ten remontai prasideda nuo trieju nuliu zonos ir taip kas puse metu. Nenoriu kad paskui keiktum visa PEUGEOT gimine... Uz ta ju "zenatve" su delphi esu laaabai piktas.
Tikrai nu buk zmogus nepirk su delphi sistema masinos...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 spalio 01 - 07:40
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#9
Parašyta 2013 spalio 01 - 08:26
Ar tu zinai kokios remonto kainos tu 1,6 benzininiu varikliu? Ar zinai kokios ten didziules bedos su issitampancia grandine per pirmus 50000km. JAu 5 dyzeli vairuoju, nu su varikliais aplamai neturiu bedu, gyvenime nekeisciau i benzina...Tu paciu metu TDI purkstukas kainuoja 2,5 tukst. tai cia labai pigiai O siaip, jei nenori FAP, EGR, sankabu ir smagraciu problemu - perki benzina. As kai paskaiciuoju, kiek zmones sukisa i tuos nelemtus traktorius (iskaitant ir mane), tai oi kiek benzino uz tas sumas iseina.. Man atrodo dyzeliai yra dydziausia 21 amziaus aferaAs irgi nesmarkiai musta imt zadu, 2010 metu su 2.0 hdi ne automatas , neramina delphi purkstukai sako kad jo vieno kaina apie 400.
Fap, egr , sankabos resursu speju irgi dar nelabai kas pasakys, skaiciau citrinos foruma apie c4 grand picasso nes jiedu dalinas baze su 5008, tai kaip ir labai zmones nesiskundzia, bet vistiek idomu turet biudzeta numatyta ir dziaugtis masina :-) .
Bandysiu pasijungt diagnostika paziuret ka rodys na ir test drive.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#10
Parašyta 2013 spalio 01 - 08:29
Laimonai negasdink, as ziurineju po biskuti kitos auto, tai ziuriu tik i 2.0 150Agir 163Ag, nu negi pas visus DELPHI???Zmogau net negalvok apie tai... Kas tau sake kad purkstukas 400? Cia lauzyne nebent tokia kaina ir garantuoju jis jau i pabaiga. Pasiskambinek kas uziima kuro sistemomis ir is VISU gausi vienareiksmiska atsakyma - PAMATAI DELPHI BĖK NEATSISUKDAMAS. Vieno purkstuko remonto kaina 500-600 lt, ju detaliu pastoviai truksta, sutaisius neduodama garantija JOKIA. Taip jokia. Jie sutvarko ir galioja principas - iduodu tau irankas ir garantjos nebera. Uzkuri padirba savaite ir vel chana... vel pinigai is naujo. Keiti siurbli plauni sistema 100% neissiplauna. Nu zodziu tragedija ne sistema ten. Naujas toks purkstukas 1700lt kainuoja.As irgi nesmarkiai musta imt zadu, 2010 metu su 2.0 hdi ne automatas , neramina delphi purkstukai sako kad jo vieno kaina apie 400.
Fap, egr , sankabos resursu speju irgi dar nelabai kas pasakys, skaiciau citrinos foruma apie c4 grand picasso nes jiedu dalinas baze su 5008, tai kaip ir labai zmones nesiskundzia, bet vistiek idomu turet biudzeta numatyta ir dziaugtis masina :-) .
Bandysiu pasijungt diagnostika paziuret ka rodys na ir test drive.
Tikrai tikrai patariu pasiskambinet ir pasiklausinet, nes ten remontai prasideda nuo trieju nuliu zonos ir taip kas puse metu. Nenoriu kad paskui keiktum visa PEUGEOT gimine... Uz ta ju "zenatve" su delphi esu laaabai piktas.
Tikrai nu buk zmogus nepirk su delphi sistema masinos...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#11
Parašyta 2013 spalio 01 - 09:00
Na ir benzina reikia pirkti patikima, kad nebutu problemu ;) Gal but reiktu ne 1.6 imt, o gal net ne peugeot. Taciau faktas, turi kolegos 80 % dyzelius ir pas 50 % is ju jau buvo rimtu problemu kaip kad purkstukai, sankabos, EGR'ai ir visokios kitokios nesamones. Pas dauguma naujesni dyzeliai ivairiu markiu. Viesa paslaptis cia, kad nauji dyzeliai yra problemu kratinys, tik visi kazkodel tai neigia ir isleide kolonelej maziau uz kura giriasi, o apie brangius remontus nutyli. As skaitau, kad jei tau nebuvo problemu, tai tau pasiseke 50/50. Bet is kitos puses, mes esam labai turtingi zmones, kad sau leidziam sita brangia loterija, ne kitaip.Ar tu zinai kokios remonto kainos tu 1,6 benzininiu varikliu? Ar zinai kokios ten didziules bedos su issitampancia grandine per pirmus 50000km. JAu 5 dyzeli vairuoju, nu su varikliais aplamai neturiu bedu, gyvenime nekeisciau i benzina...
Tu paciu metu TDI purkstukas kainuoja 2,5 tukst. tai cia labai pigiai O siaip, jei nenori FAP, EGR, sankabu ir smagraciu problemu - perki benzina. As kai paskaiciuoju, kiek zmones sukisa i tuos nelemtus traktorius (iskaitant ir mane), tai oi kiek benzino uz tas sumas iseina.. Man atrodo dyzeliai yra dydziausia 21 amziaus aferaAs irgi nesmarkiai musta imt zadu, 2010 metu su 2.0 hdi ne automatas , neramina delphi purkstukai sako kad jo vieno kaina apie 400.
Fap, egr , sankabos resursu speju irgi dar nelabai kas pasakys, skaiciau citrinos foruma apie c4 grand picasso nes jiedu dalinas baze su 5008, tai kaip ir labai zmones nesiskundzia, bet vistiek idomu turet biudzeta numatyta ir dziaugtis masina :-) .
Bandysiu pasijungt diagnostika paziuret ka rodys na ir test drive.
#12
Parašyta 2013 spalio 01 - 09:03
Na mes cia kalbam apie Peugeot 5008, pas juos benzinas tik 1,6. Apie 2.0 tik labai geri atsiliepimai ir rekomenduojami butent tik dyzeliai,o ne benzinas, na aisku visko buna...Beje reiktu pirkti ir dyzeline masina patikimaNa ir benzina reikia pirkti patikima, kad nebutu problemu ;) Gal but reiktu ne 1.6 imt, o gal net ne peugeot. Taciau faktas, turi kolegos 80 % dyzelius ir pas 50 % is ju jau buvo rimtu problemu kaip kad purkstukai, sankabos, EGR'ai ir visokios kitokios nesamones. Pas dauguma naujesni dyzeliai ivairiu markiu. Viesa paslaptis cia, kad nauji dyzeliai yra problemu kratinys, tik visi kazkodel tai neigia ir isleide kolonelej maziau uz kura giriasi, o apie brangius remontus nutyli. As skaitau, kad jei tau nebuvo problemu, tai tau pasiseke 50/50. Bet is kitos puses, mes esam labai turtingi zmones, kad sau leidziam sita brangia loterija, ne kitaip.Ar tu zinai kokios remonto kainos tu 1,6 benzininiu varikliu? Ar zinai kokios ten didziules bedos su issitampancia grandine per pirmus 50000km. JAu 5 dyzeli vairuoju, nu su varikliais aplamai neturiu bedu, gyvenime nekeisciau i benzina...
Tu paciu metu TDI purkstukas kainuoja 2,5 tukst. tai cia labai pigiai O siaip, jei nenori FAP, EGR, sankabu ir smagraciu problemu - perki benzina. As kai paskaiciuoju, kiek zmones sukisa i tuos nelemtus traktorius (iskaitant ir mane), tai oi kiek benzino uz tas sumas iseina.. Man atrodo dyzeliai yra dydziausia 21 amziaus aferaAs irgi nesmarkiai musta imt zadu, 2010 metu su 2.0 hdi ne automatas , neramina delphi purkstukai sako kad jo vieno kaina apie 400.
Fap, egr , sankabos resursu speju irgi dar nelabai kas pasakys, skaiciau citrinos foruma apie c4 grand picasso nes jiedu dalinas baze su 5008, tai kaip ir labai zmones nesiskundzia, bet vistiek idomu turet biudzeta numatyta ir dziaugtis masina :-) .
Bandysiu pasijungt diagnostika paziuret ka rodys na ir test drive.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2013 spalio 01 - 09:04
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#13
Parašyta 2013 spalio 01 - 11:28
Be abejo tik dabar apie patikimuma zmoniu supratimas truputi iskreiptas gaunas (kas beje naudinga tik auto gamintojams). Zmones skaito, kad isleisti auto remontui per metus koki tukstanti kita litu (arba maziausiai keleta simtiniu jei masina senesne) yra "nieko tokio". Paklauskim saves, kada mes pasidarem tokie atlaidus auto ir auto detaliu gamintoju remejai..Beje reiktu pirkti ir dyzeline masina patikima
#14
Parašyta 2013 spalio 01 - 12:52
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#15
Parašyta 2013 spalio 12 - 14:39
#16
Parašyta 2013 spalio 12 - 15:06
nuo golpo netinka? atiduociauzodziu netgi rasydamas pirma post'a jau zinojau kad pirksiu uzmatyta masiniuka.
TA praejo be rupesciu, panasu kad reikia padaryt ratu per balansavima ir suvedima ir toliau megautis dar vieno peugeot draugija.
gal kas netycia turit bagazines tinkliuka 607/407 atliekama, nupirkciau? toks pats berods eina ir i 5008 , ir gal kas kur LT esat uzmate "bagazines uzuolaida" radau PL ir UK , bet gal kas LT turit is kokio dauzto 5008?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#17
Parašyta 2013 spalio 12 - 17:03
#18
Parašyta 2013 gruodžio 01 - 16:54
tuo paciu ir valytuvus is ten pat ;) uz zenkliai zenkliai pigiau...
http://allegro.pl/wy...3605125869.html , primeskit vieno is ju ilgis 80mm!
buvo bilduku gale , pakeite gale amortizatorius - nebebarska ir nebebilda
na aisku ir visokie tepalai , filtrai ir t.t.
beliko susitvarkyt su siknarankiu paliktom blogai istatytom priekinem durim (svilpia vejas per virsu), ir centrinio uzrakinimu (pardavejas papasakojo kad dave surinkt dazytojam duris.. tad nieko nuostabaus ;) ) ir suksim kilometrus toliau
jei kam idomu sitas busas su 2.0hdi per 3.5k km suvalge vidutiniskai 6.0/100km
Kaimynas masina ivertino irgi teigiamai ;) spinteles ir stalai vezami neisardyti - gale vietos kai sulankstai sedynes nerealiai.
#19
Parašyta 2013 gruodžio 01 - 18:45
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#20
Parašyta 2013 gruodžio 01 - 18:50
manyciau kai PSA darys taip vadinama atsaukima gal zibintas mane ir pasikvies ;) o garantija jo FR pasibaige 2013 06nesuprantu kolegos vieno reikalo. kaip kad auto 2010 m. o purkshtukai, sankaba, egr, ir visas peugeotas gaunasi meshlas
Taigi garantija jam dar yra. Ar jau nebera?
Pvz del purshkalu WV grupe passatams B6 kad ir 6 metu senumo keite purkshtukus nemokamai, bo purkshtukai bugavoti. negi peu peu su deplhi kuro sistema taip susipykes ir garantiju jokiu tam neduoda? kazhkas ce ne taip
Šį pranešimą redagavo vakaris: 2013 gruodžio 01 - 19:04
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0